Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA alkaa oikeesti jännittää!!! Eika etelän matkani häämöttää jo vajaan 2 kuukauden päässä. Samaan aikaa ihanaa, mutta myös kourasee joka kerta vatsasta, kun ajattelen sitä!!!! :D

Vierailija
18.10.2016 |

Siis äsken matkaa oli vielä puolivuotta!!!! Ja nyt
2 kuukautta. Taino ei ihan sitäkää tasan 2kk oli pari päivää sitte 😀
Samaan aikaa alkaa jo vähän jännittää tuo lentokone!! Apua!! En oo koskaa ollu lentokoneessa, mitä jos saan jonkun paniikkikohtauksen juuri koneeseen astuessa enkä pystykkään menemään 😅😅😅😅😅😅.

Reissu on siis kanarialle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D rauhoitu vähän ja hauskaa matkaa! 

Olet ehkä n. 10-15 v.  On jo aikakin lähteä ulkomaille. Kanaria on todella helppo paikka aloittaa matkailu, pärjäätte varmaan ihan suomella sielä :)

Vierailija
2/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee :) Mukavaa matkaa! Mukava kun on jotain mitä oottaa :) Itsellä myös haaveissa matka johonkin lämpimään, en ole aikaisemmin käynyt. Pitää vielä jonkun verran säästää ja ottaa rokotuksia. Kanaria olisi varmaan hyvä vaihtoehto myös minulle, ensi kertaa matkustavalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa! Kanaria on tosiaan helppo ja mukava kohde, toivottavasti sääkin suosii teitä. Minne saarelle olette menossa? 

Lentokone on ihan simppeli juttu eikä sitä tarvitse jännittää. Lentäminen on paljon turvallisempi matkustustapa kuin autoilu. Ensimmäinen kerta lentokoneessa tosin on varmasti mieleenpainuva kokemus ja onhan se toki aika siistiäkin. :) 

Vierailija
4/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee etelään Tallinkillakin.

Vierailija
5/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa! Mitenköhän sitä tosiaan meikäläisellekin kävisi jos lentokoneeseen joskus joutuisi. No turhaan kai tuota yrittää miettiä kun ei varmaan sellaista tule tapahtumaan.

Vierailija
6/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisen kerran Kanarialla 70-luvun lopussa. Oli jo suomalaistunut kovasti, esim. ruokalistoja oli monessa paikassa suomeksi. 

Nauratti erityisesti tarjous: suomalainen lihapula X pesetaa :)

Nykymenosta en siellä tiedä mitään. Mutta käsittääkseni asiallinen rantalomakohde kaikin puolin. 

Vierailija
7/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävin huomio joka alussa yllätti kun ulkomaanmatkailua aloin harrastaa oli erilaiset hajut. Ulkomailla hajut ovat voimakkaampia, tai ehkä on niin päin että Suomessa hajut eivät ole voimakkaita. Tämä tietenkin johtuu siitä, että lämpimissä ilmanaloissa ymäristö maatuu nopeammin ja pieneliötoiminta on paljon Suomea aktiivisempaa, joten etelän maat ovat kuin yksi suuri komposti.

Vierailija
8/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan paljonkin suomalaisia, jotka koskaan eivät ole lentänee? Suljetaan pois nyt ihan pikkulapset ja hyvin vanhat ihmiset. 

Olen viisikymppinen helsinkiläisnainen ja en kyllä tiedä ketään. Ne pari pahasti lentopelkoistakin ovat lääkkeiden ja alkoholin voimalla loma- /työmatkansa tehneet. 

Vierailija
9/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää matkaa! Kanaria on tosiaan helppo ja mukava kohde, toivottavasti sääkin suosii teitä. Minne saarelle olette menossa? 

Lentokone on ihan simppeli juttu eikä sitä tarvitse jännittää. Lentäminen on paljon turvallisempi matkustustapa kuin autoilu. Ensimmäinen kerta lentokoneessa tosin on varmasti mieleenpainuva kokemus ja onhan se toki aika siistiäkin. :) 

Mikä siinä on sun mielestä siistiä? Lentoemäntien huivitko?

Vierailija
10/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan paljonkin suomalaisia, jotka koskaan eivät ole lentänee? Suljetaan pois nyt ihan pikkulapset ja hyvin vanhat ihmiset. 

Olen viisikymppinen helsinkiläisnainen ja en kyllä tiedä ketään. Ne pari pahasti lentopelkoistakin ovat lääkkeiden ja alkoholin voimalla loma- /työmatkansa tehneet. 

Minä, 46-vuotias, en ole lentänyt koskaan, ja uskon että täällä pohjoisessa on laumoittain niitä pienituloisia jotka eivät ole koskaan matkailleet. Eikä tosiaan ole työmatkoja juuri tavallisissa hommissa/työttömillä.

Vierailija
11/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin se menee :) Mukavaa matkaa! Mukava kun on jotain mitä oottaa :) Itsellä myös haaveissa matka johonkin lämpimään, en ole aikaisemmin käynyt. Pitää vielä jonkun verran säästää ja ottaa rokotuksia. Kanaria olisi varmaan hyvä vaihtoehto myös minulle, ensi kertaa matkustavalle :)

Mitä rokotuksia muka tarvitsee ottaa, jos matkustaa Kanarialle tai johonkin Etelä-Euroopan maahan, esim. Kreikkaan, Italiaan, Espanjaan. Eri asia tietysti, jos matkustaa vaikkapa Afrikan tai Etelä-Amerikan maihin.

Vierailija
12/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko menossa yksin vai jonkun kanssa? Itse olin tänä syksynä ensimmäistä kertaa elämässäni yksin reissussa, yhdessä Euroopan kaupungissa viikon. Lentänyt olin useamman kerran ennenkin, mutta silti jännitti ja vielä koneessa ennen lähtöä tuntui vähän siltä, että hulluko olen :D Reissu oli kuitenkin tosi kiva, kaikki sujui hyvin ja sai paljon itseluottamusta, kun viikon ajan selvisi vieraalla kielellä kaupungissa, josta ei tuntenut ketään. Uskalsi puhuakin englantia, kun ryhmässä olen yleensä se, joka antaa muiden puhua.

Kannattaa tutustua matkatavararajoituksiin ja olla kentällä hyvissä ajoin. Lentokentiltä löytyy aina työntekijöitä, joilta voi kysyä, jos ei tunnu löytävän oikeaan paikkaan!

Kivaa matkaa!

Vierailija
13/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OsaathAn englantia jos jokin menee vikaan783

Vierailija
14/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rokotuksia muka tarvitsee ottaa, jos matkustaa Kanarialle tai johonkin Etelä-Euroopan maahan, esim. Kreikkaan, Italiaan, Espanjaan. Eri asia tietysti, jos matkustaa vaikkapa Afrikan tai Etelä-Amerikan maihin.

Hepatiitti. Ajattelin samalla ottaa A ja B, kun ovat sitten eliniän voimassa.

Vierailija
15/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen sen verran tottunut ettei valitettavasti enää mikään, mutta muistan edelleen kun aikanani pääsin lentokoneeseen ekaa kertaa joskus alakouluikäisenä ysärin alussa. Se oli aivan huikea tunne, kun tajusi, että me oikeasti liidellään täällä taivalla! Omat lapseni ovat lentäneet sen verran pienestä, ettei lentäminen oikein sykähdytä heitäkään suuntaan eikä toiseen, joka on sekin minusta sääli, nuo ensimmäiset lentomatkani kun ovat mun elämässä olleet yksiä parhaimpia kokemuksia. :) 

Vierailija
16/25 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne huivit on kyllä aika kivoja.

Vierailija
17/25 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin 50+; ja lennän lähestulkoon joka kuukausi jonnekin, parhaina useamman kerran. Nyt esim. seuraavan kuukauden aikana 4 lentoa. Ja ei, ne eivät ole työmatkoja, onpahan vaan asunto toisessakin maassa ja sukulaiset kolmannessa.

Vierailija
18/25 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten ihailla kentällä taputtavia tuulipupuja:)

Vierailija
19/25 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipaise Koskenkorva-pullon kolmella huikalla noin 30 min ennen boarding-timea. Toimii aina.

Vierailija
20/25 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään. Sen takia lentäjiäkin on tosi vaikea saada koulutettua ja palkattua, kun se on maailman tylsin ammatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi