Ei juma mikä deitti mulla eilen! :o
Haettiin kiinalaisesta ruokaa ja mentiin mun luo. Menin vessaan ja kun tulin sieltä, niin tää ukko jo söi täydessä vauhdissa ruokia. Ei siinä mitään, mutta oli kipannut kaikki riisit omalle lautaselleen ja pisteli menemään. Katoin järkyttyneenä sitä touhua, niin hoksasi tää jossain vaiheessa kysyä: "Missäs ne sun riisit on?"
Kyllä pisti vituttamaan.
Kommentit (299)
Ainoa juttu, jolla mies olisi saanut törttöilynsä anteeksi mun silmissäni on se, että hän olisi saman tien iskenyt takin niskaan ja käynyt hakemassa mulle uuden annoksen riisiä vohkimansa tilalle. Todella törppö äijä, ei jatkoon! Älä VAAN palkitse sen huonoa käytöstä uusilla treffeillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä paskaa nää kommentit taas kerran! Missä ihmisten aivot on, haloo??? Tuntuu että palstan idea on ihan varmuuden vuoksi olla vaan kaikesta eri mieltä aloittajan kanssa.
Kyllä tollanen kertoo ihmisestä jotain. Alotaan suu vaahdossa syömään kun toinen käy vessassa muutaman minuutin. Fiksu ihminen kysyisi tai toteaisi että voihan ruokailun jo aloittajaa, vielä fiksumpi odottaisi vessan jälkeen. Toisaalta et eka treffeillä takeaway -tuojaa kotiin... kuulostaa vähän ehkä oudolta mun korvaan mutta toisaalta miksei.
Ei kuitenkaan kannata vielä miestä dumpata, jos muuten kiinnostaa. Kiinnostiko?
Ennen näitä treffejä olin kahden vaiheilla, kiinnostaako vai ei. Ei siis olleet ekat treffit.
Nyt alan ehkä kallistua siihen, että ei kiinnosta. Sekin epäilyttää, että ei pyytänyt anteeksi tai mitään, kun sanoin että riisi oli tarkoitettu kahdelle.Sietää tollanen saatanan prinsessa jäädäkin yksin...
Kukaan sun kaltaisen juntin kanssa haluiskaan olla. Mielummin olen yksin!
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli varmaan väärinkäsitys. Lähinnä ihmettelen, miten kukaan jaksaa vetää niin valtavan määrän riisiä kerralla. Jokin ahmimishäiriö? Usein "toteuttavat itseään" juuri silloin kun kukaan ei ole näkemässä.
ahmimishäiriö ei ole itsensä toteuttamista, vaan psyyken häiriö. Nimenomaan estää toteuttamasta itseään, kun kaikki fokus ruoassa, syömisessä, oksentamisessa tms. Ilkeyttäsikö noin kirjoitit? Ja ei ahmimishäiriöinen noin sitä tee, vaan oikeasti yksin ollessaan, ei sinun kotonasi silloin kun sinä olet paskalla.
Onko mies miten minkälainen,ap? Fiksu vai ihan juntti..?? Mua jäi häiritsemään se,että ap mainitsi asiasta miehelle, että nuo riisit oli tarkoitettu kahdelle mutta mies vain mumisee eikä edes pyytele anteeksi ajattelemattomuuttaan .. siis eikö mies edes kysynyt et tä haluaisiko nainenkin mahdollisesti riisiä..??
Olen lukenut tätä palstaa vasta muutaman viikon. Onko tääll useinkin tapana provoilla,jotenkin sain jostakin kommentista sellaisen käsityksen? Eli jos ei ole mitään sanottavaa/ongelmaa,täytyy sellainen kehittää? Eli koskaan ei tiiä,mikä on tosi juttu ja mikä keksittyä? Boring.. meni maku palstasta,ei ole kivaa seurata keskusteluja koska todenäköisesti aloitus on keksitty..
Helle123 kirjoitti:
Olen lukenut tätä palstaa vasta muutaman viikon. Onko tääll useinkin tapana provoilla,jotenkin sain jostakin kommentista sellaisen käsityksen? Eli jos ei ole mitään sanottavaa/ongelmaa,täytyy sellainen kehittää? Eli koskaan ei tiiä,mikä on tosi juttu ja mikä keksittyä? Boring.. meni maku palstasta,ei ole kivaa seurata keskusteluja koska todenäköisesti aloitus on keksitty..
Älä nyt, provot ovat parhaita. Vastailen melkein pelkästään niihin. Oikea elämä on aika tylsää, siksi TV:stäkin tulee suurimmaksi osaksi fiktiota. Ja tämä on aika hyvä provo, voisi olla tottakin. Oikean elämän ongelmien vatvominen lopahtaa melkein aina viimeistään kolmen sivun jälkeen.
Ei tuo kyllä mikään erehdys tai moka voinut olla. Astioitahan täytyi olla kolme: miehen annos, naisen annos ja riisi. Jos ei ihminen nyt ihan ameeban tasolla ole, niin tajuaa, että koska astioita on pariton määrä, se kolmas on tarkoitettu jaettavaksi näiden kahden ihmisen kesken.
Sitä ei vaan kiinnostanut. Tai sitten se on todella tyhmä. Joka tapauksessa ei jatkoon.
Ihan hyvä että pistät kiertoon, toivottavasti löytää jonkun joka ei tule näin mitättömän mokan jälkeen suu vaahdossa mesomaan vauvapalstalle. :DD
On sitä munkin ruuat joskus vahingossa popsittu ja ihan on anteeksipyynnöllä selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitätte lisää riisiä tai vaikka makaronia. Not a big deal. Asioista saa ongelman silloin kun siitä tekee sellaisen.
Ei kotona keitetty riisi saati MAKARONI kyllä vedä vertoja kiinalaisen ravintolan riisille :D sitä paitsi riisiä keitellessä joutuisi odottamaan sen 20 minuuttia tai jos pikariisiä, niin vähintään 10 :D
Osta kunnon höyrykeitin, niin vetää.
Sinkkumies
Treffeillä höyrykeitintä ostamaan ja vielä omia riisejä keittelemään, kun toinen ajattelemattomuuttaan söi treffikumppanin riisit. No nyt sitten....
Meinasin ylipäätään. Jos oikeata kiinnostusta olisi, niin varmaan tavallinenkin riisi kävisi. Ilmeisesti sitä ei ollut..
Sinkkumies
Eikö sen miehen pitäisi keittää ap:lle riisiä, kun kerran itselleen ahnehti toisenkin riisit? Ei näemmä ollut miehellä oikeata kiinnostusta sitten...
Mies ei voi tietää, että onko nainen ostanut riisikeitintä ajoissa. Jokainen masteroi tällaisen tilanteen kotonaan ja itselleni se olisi ollut helppo. Jaetaan riisit ja keitetään lisää.
Sinkkumies
Riisin voi keittää kattilassakin ja sellainen oletettavasti löytyy jokaisesta taloudesta. Kyllä jumalauta sen verran pitäisi aikuisella ihmisellä käytöstapoja löytyä, että edes tarjoutuu jotenkin korvaamaan aiheuttamansa vahingon! Itse olisin tuon miehen asemassa lähtenyt samantien ostamaan ap:lle uuden ruoka-annoksen. Se että edes tarjoutuisi keittämään uutta riisiä on ihan vähimmäisvaatimus normaaleja käytöstapoja ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että pistät kiertoon, toivottavasti löytää jonkun joka ei tule näin mitättömän mokan jälkeen suu vaahdossa mesomaan vauvapalstalle. :DD
On sitä munkin ruuat joskus vahingossa popsittu ja ihan on anteeksipyynnöllä selvinnyt.
Miten olisit suhtautunut ihmiseen, joka syö sun ruokasi eikä viitsi edes anteeksi pyytää?
Vierailija kirjoitti:
Mut tää jätkähän ei pyytänyt ees anteeksi! Senkun vaan pupelsi riisiään, ja ap:n riisit siinä samalla. Ei ansaitse anteeksiantoa se, jona ei esitä edes anteeksipyyntöä!
Tais vaan epäsuorasti viitata, että olet pikkaisen pulskassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tää jätkähän ei pyytänyt ees anteeksi! Senkun vaan pupelsi riisiään, ja ap:n riisit siinä samalla. Ei ansaitse anteeksiantoa se, jona ei esitä edes anteeksipyyntöä!
No aivan varmasti on pahoitellut tekemisiään kun on kysellytkin toisen riisien perään, ei oikeasti kukaan oo sillain "missäs sun riisit on" "näköjään söit ne, siitä piti riittää kahdelle" "ok". Ap nyt halunnut vaan kiukutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan varmasti on pahoitellut tekemisiään kun on kysellytkin toisen riisien perään, ei oikeasti kukaan oo sillain "missäs sun riisit on" "näköjään söit ne, siitä piti riittää kahdelle" "ok". Ap nyt halunnut vaan kiukutella.
Aha, eli sä kommentoit aloitustekstiä mutta et ole lukenut ketjua läpi. Ap:han täsmensi nimenomaan, että mies ei pyytänyt tekoaan anteeksi millään tavalla, kunhan mumisi jotain sadattelua ap:n riisin pupeltamisen ohella. Eli siis: ei anteeksipyyntöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika juntti täytyy olla, jos ei tajua odottaa toista, ennekuin aloittaa syömään:O Kuuluu ihan peruskäytöstapoihin.
Etiketin mukaan lämpimän ruoan saa aloittaa, kun se tuodaan pöytään.
Kyllä se on niin, että lämpimän ruuan saa aloittaa, kun vieruskaveri saa ruuan.
Ja jos ollaan kaksin, niin molemmilla on.
Moukka. Vaikuttaa todella itsekeskeiseltä ihmiseltä, jolla ei ole mitään käytöstapoja. Mieti ku tollasen kanssa joutuis elämään. Minä, minä, minä ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Olen iso- ja nälkäinen mies silti tuollainen käytös ei ole koskaan hyväksyttävää. Oli vahinko tai ei niin tyyppi on silti täysin huomioonottamaton ihminen, hyvin ahne ja itsekäs. Itse kokkaan usein niin jos tiedän että on vastaavia tyyppejä syömässä niin annostelen ruoat ja laitan ylim. syrjään kunnes kaikki ovat saaneet ettei joku apina ahmi kaikkea. Tähänhän se ei olisi toiminut ja syy on 100% miehen.
Minulla on tai "oli" kaveri joka sikaili kaiken kanssa ihan samoin, jos ruokaa oli tehty- ostettu vaikka 6 hengelle söi hän siitä vähintään puolet ja paketin leipää päälle syyksi kun muutaman kerran olen käytöstä kysellyt sanoi vaan että "oon niinku selviytyjä höhöh" Että silleen... KS. henkilön tavat ovat todella järkyttäviä muutenkin jatkuva piereskely, röyhtäily ja asioiden huutaminen?! Voi olla vaikka kuinka miehekäs, mutta sika on sika.
Kuulostaa ihan mun kaverin entiseltä poikaystävältä. En ole ikinä tavannut niin itsekästä ja äänekästä moukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies varmaan maksoi, joten hänen oikeutensa syödä niin paljon, kuin huvittaa.
Olivat aloittajan luona, joten ruoka kuului hänelle.
Eipäs, vaan edelleenkin maksaja syö.
Niin, molemmat maksoivat oman annoksensa. Mies vetäisi myös ap:n osuuden riisistä eli jäi itseasiassa velkaa ap:lle, jos tässä aletaan hiuksia halkomaan.
Siis ravintolassa.
Sinkkumies