Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei juma mikä deitti mulla eilen! :o

Vierailija
18.10.2016 |

Haettiin kiinalaisesta ruokaa ja mentiin mun luo. Menin vessaan ja kun tulin sieltä, niin tää ukko jo söi täydessä vauhdissa ruokia. Ei siinä mitään, mutta oli kipannut kaikki riisit omalle lautaselleen ja pisteli menemään. Katoin järkyttyneenä sitä touhua, niin hoksasi tää jossain vaiheessa kysyä: "Missäs ne sun riisit on?"

Kyllä pisti vituttamaan.

Kommentit (299)

Vierailija
201/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin vain nauranut, että ajattelit sitten syödä minunkin riisit.

Ihme tiukkapipoisuutta taas.

No ehkä sä vietät mielummin aikaa itsekeskeisten ja moukkamaisten ahmattien kanssa. Ei siinä mitään, se on sun oma valinta.

Vierailija
202/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitätte lisää riisiä tai vaikka makaronia. Not a big deal. Asioista saa ongelman silloin kun siitä tekee sellaisen.

Ei kotona keitetty riisi saati MAKARONI kyllä vedä vertoja kiinalaisen ravintolan riisille :D sitä paitsi riisiä keitellessä joutuisi odottamaan sen 20 minuuttia tai jos pikariisiä, niin vähintään 10 :D

Osta kunnon höyrykeitin, niin vetää.

Sinkkumies

Treffeillä höyrykeitintä ostamaan ja vielä omia riisejä keittelemään, kun toinen ajattelemattomuuttaan söi treffikumppanin riisit. No nyt sitten....

Meinasin ylipäätään. Jos oikeata kiinnostusta olisi, niin varmaan tavallinenkin riisi kävisi. Ilmeisesti sitä ei ollut..

Sinkkumies

Eikö sen miehen pitäisi keittää ap:lle riisiä, kun kerran itselleen ahnehti toisenkin riisit? Ei näemmä ollut miehellä oikeata kiinnostusta sitten...

Mies ei voi tietää, että onko nainen ostanut riisikeitintä ajoissa. Jokainen masteroi tällaisen tilanteen kotonaan ja itselleni se olisi ollut helppo. Jaetaan riisit ja keitetään lisää. 

Sinkkumies

Riisin voi keittää kattilassakin ja sellainen oletettavasti löytyy jokaisesta taloudesta. Kyllä jumalauta sen verran pitäisi aikuisella ihmisellä käytöstapoja löytyä, että edes tarjoutuu jotenkin korvaamaan aiheuttamansa vahingon! Itse olisin tuon miehen asemassa lähtenyt samantien ostamaan ap:lle uuden ruoka-annoksen. Se että edes tarjoutuisi keittämään uutta riisiä on ihan vähimmäisvaatimus normaaleja käytöstapoja ajatellen.

Moni näyttää keskustelevan riisistä, minun mielestäni ongelma oli jo siinä, että mies aloitti syömisen ja lappoi ruoat lautaselleen ja siitä ilmeisesti lähes kaiken napaansa jo ennen kuin aloittaja oli pöydässä. Ja kyse oli sentään treffeistä. Se olisi riittänyt omalla kohdallani tekemään treffeistä viimeiset.

Vinkiksi tapoja tuntemattomille: treffeillä se ruoka ei ole pääroolissa. Tarkoituksena on jutella ja tutustua toiseen ja siinä ohessa syödä rauhallisesti. Jopa noutoruokaa syödessä on ihan fiksua välillä laskea aterimet lautaselle, keskustella, juoda ja jatkaa sitten ateriointia. Eikä kiinalaista noutoruokaa todellakaan kumota kerralla lautaselle saati syödä ahmimalla.

Onneksi en tunne sinua. Vaikutat ehdottomalta, liiottelevalta ja vaikealta ihmiseltä.

Ja sinä vaikutat toisten riisit ahnaasti kitaasi tunkevalta ahmatilta.

Minä olen nähnyt sinun kirjoituksesi ja näen siitä sinun luonteesi. Sinä et ole nähnyt minun syövän, joten et tiedä lainkaan mistä puhut. Kuva sinusta ei parane lainkaan. Edelleenkään en välitä tuntea sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#201, #204 nyt sinulla menee ihan liikaa tunteisiin tämä juttu. Vedähän jo henkeä välillä, olet vouhkannut halveksuntaasi jo ihan riittämiin.

Vierailija
204/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra Riisi ilmesty paikalle.

Vierailija
205/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herra Riisi ilmesty paikalle.

Lucky bitch!

Vierailija
206/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#201, #204 nyt sinulla menee ihan liikaa tunteisiin tämä juttu. Vedähän jo henkeä välillä, olet vouhkannut halveksuntaasi jo ihan riittämiin.

Ja mene sinä ahmimaan riisiä.

Vierailija
207/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiinalainen tai japanilainen mies?

Miten niin? Ihan suomalainen oli.

itä-aasialainen tyyli. jos nainen ei ole tarkkana niin syödään kaikki pois kuljeksimasta ravintolassakin :)

Höpö höpö. Kiinassa katsotaan että kaikki saavat ruokaa ja sitäpaitsi kaikkea ei syödä, sitä pitää jäädä.

Toisekseen Kiinassa riisi on köyhien ruokaa, eikä sitä mikään tosimies juuri syö ellei ole pakko. Vaikuttaa että sinulla ei ole mitään hajua itä-aasialaisesta "tyylistä"

Vierailija
208/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika juntti täytyy olla, jos ei tajua odottaa toista, ennekuin aloittaa syömään:O Kuuluu ihan peruskäytöstapoihin.

Etiketin mukaan lämpimän ruoan saa aloittaa, kun se tuodaan pöytään.

No etiketti on sitten muuttunut tosi rajusti. Vielä jokunen vuosi sitten tuo oli aivan päinvastoin. Lämmin ruoka tai ei, on kohteliasta odottaa.

"Syöminen aloitetaan pöytäkunnittain, eli kun sinun pöydässäsi kaikilla on ruoka edessä, voit aloittaa syömisen. Jos juhlassa on pitkä pöytä, ja kyseessä ovat lämpimät ruoat, voit aloittaa, kun sinun vasemmalla sekä oikealla puolella olevat ovat saaneet ruokansa."

http://dailychic.fi/juhlaruokailun-etikettisaannot/

Vierailija
209/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kynnysmatto olet,jos sinusta on "tiukkapipoisuutta" harmistua,kun treffikumppani vie suunnilleen ruoan suusta.Jos on kauhea nälkä eikä ole erityisen hyvät käytöstavat,se että aloittaa syömisen yksin voi olla juttu jota katsotaan läpi sormien.Se,että treffikumppani joutuu syömään pelkkää kastiketta,koska toinen on ahneuttaan ominut kaikki lisukkeet,on surullisen itsekästä porsastelua.Eikä voi vedota väärinkäsitykseen,jos ei tee asialle mitään edes sen jälkeen kun on huomautettu,että siinö on itse asiassa riisiä kahdelle hengelle,riisiä ei ole lisäää jossain mystisessä piilossa.

Vierailija
210/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä fiksumpi kysyys että saako syömisen aloittaa ja tosi fiksu joka menee vessaan mainitsisi odottamisesta tai antaisi luvan syödä ja latelisi ehdot

Vierailija
211/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mitkä deitit ne semmoset on ku menitte jo sun luo syömään? Eli henkilö on entuudestaan tunnettu/kaveri, eli sun pitäis tietää minkälainen se on. Vai oliko kyseessä "meille, teille, eri teille"- tapaus?

2. Pelle äijä ku alotti syömisen ettei voinut odottaa sua sieltä vessasta. Vai olitko paskalla 20 minsaa?

3. Jätä se!

4. Nehän yleensä laittaa ne riisit eri alumiiniastioissa mukaan kullekkin syöjälle. Kannattaa syödä siellä kiinalaisessa paikan päällä ens kerralla jos nälkä yllättää, sit himpeen bängäämään.

Vierailija
212/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten saanut suutasi auki ja sanottua ennen vessaan menoa, että riiseistä saa ottaa vain puolet?

Vierailija
213/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan oli aika häpeissään huomattuaan mokansa, ettei saanut sanottua anteeksipyyntöä. En lopettaisi tapailua tuollaiseen. Nuo on niitä sellaisia elämän kömmähdyksiä, joille on hyvä jälkeen päin nauraa.

Vierailija
214/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat syövät hitaat.

Vierailija
215/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se, joka ekan kerran tässä ketjussa kirjoitti mahdollisesta ahmimishäiriöstä (tosiaan kiireessä vähän tökerösti, pahoittelut!). Kyllä ahmimishäiriöinen saattaa ahmia myös toisen kodissa. Minun entinen miesystäväni kärsi ahmimishäiriöstä. Kerran hän oli keittiössäni tuhoamassa sellaista isoa Kesäkassi-keksikokoelmaa, kun tulin suihkusta. Oli vetänyt vartin suihkuni aikana yli puolet pakkauksen kekseistä. Tämän jälkeen sain kuulla että hänellä on tällainen psyykkinen ongelma, ihan diagnosoitu.

No suhteemme ei siihen päättynyt, mutta tällaisia ahmimiskohtauksia tuli myöhemminkin luonani. Yleensä juuri silloin kun tiesi että olen vähintään vartin poissa silmistä.

Vierailija
216/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten saanut suutasi auki ja sanottua ennen vessaan menoa, että riiseistä saa ottaa vain puolet?

Ehkä vessaan menijä luuli,että mies on normaali ihminen,joka tajuaa muutenkin että kahden kastikkeen kanssa tullut riisivuori on tarkoitus jakaa.Ei vessaanmenijä voinut tietää,että mies on käsittämättän tyhmä tai ahne,ehkä kumpaakin.

Tietysti jos on vessahätä,vessaan mennään ennen ruokaa eikä kesken ruokailun.Se,joka jäi odottomaan toista,olisi voinut kysyä,haittaako jos aloittaa syömisen yksin kun on niin kova nälkä,ja minkä verran toinen haluaa riisiä,hän voi annostella sen lautasille.

Vierailija
217/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan oli aika häpeissään huomattuaan mokansa, ettei saanut sanottua anteeksipyyntöä. En lopettaisi tapailua tuollaiseen. Nuo on niitä sellaisia elämän kömmähdyksiä, joille on hyvä jälkeen päin nauraa.

Jos mies olisi ollut häpeissään mokasta,hän nimenomaan olisi pahoitellut ja korjannut asian jotenkin.Mies kuulosti pikemminkin siltä,ettei nähnyt omassa käytöksessään mitään vikaa.Vastenmielinen piirre,onneksi tuli esiin jo varhaisessa vaiheessa,niin ei tarvitse tuhlata enempää aikaa tuollaiseen urpoon.Aivan varmasti tarpeeksi painava syy lopettaa tapailu.Tuskinpa noin mäntti treffiseura jaksaa naurattaa vuosienkaan päästä.

Vierailija
218/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vaikuttaa provolta, koska aloittaja on hävinnyt jonnekin eikä tule tarkentamaan miten tilanne eteni. Vai onko minulta mennyt ohi?

Mitä sitten tapahtui, kun hän sanoi miehelle että riisi on tarkoitettu molemmille ja mies mumisi jotain "ai saatana" vastaukseksi? Jatkoitteko syömistä kiusallisessa hiljaisuudessa? Tarjosiko mies riisä lautaseltaan? Miten ilta jatkui?

Vierailija
219/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi kuolla nälkään, raukka :(

Vierailija
220/299 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa vaikuttaa provolta, koska aloittaja on hävinnyt jonnekin eikä tule tarkentamaan miten tilanne eteni. Vai onko minulta mennyt ohi?

Mitä sitten tapahtui, kun hän sanoi miehelle että riisi on tarkoitettu molemmille ja mies mumisi jotain "ai saatana" vastaukseksi? Jatkoitteko syömistä kiusallisessa hiljaisuudessa? Tarjosiko mies riisä lautaseltaan? Miten ilta jatkui?

Jos tämä olisi provo,silloinhan ap vastailisi sormet sauhuten pitääkseen ketjun hengissä.Muakin kiinnostaisi tietää,miten treffit eteni.Toivottavasti ap palaa vielä päivittämään tilannetta,