Ei juma mikä deitti mulla eilen! :o
Haettiin kiinalaisesta ruokaa ja mentiin mun luo. Menin vessaan ja kun tulin sieltä, niin tää ukko jo söi täydessä vauhdissa ruokia. Ei siinä mitään, mutta oli kipannut kaikki riisit omalle lautaselleen ja pisteli menemään. Katoin järkyttyneenä sitä touhua, niin hoksasi tää jossain vaiheessa kysyä: "Missäs ne sun riisit on?"
Kyllä pisti vituttamaan.
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Tapaaminen aina julkisella paikalla. Varmasti oli vahinko ja en itse odota jos joku häippää vessaan ja ruoka saisi jäähtyä siinä odotellessa.
Syöt varmuuden vuoksi toisenkin ruoat, ettei ehdi jäähtyä? Ootpa kivaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Maksoihan mies kuitenkin?
0/5 koska yksikään nainen ei vie deittiään kotiinsa syömään noutoruokaa.
Maksettiin molemmat omat. Ei ollut ekoista treffeistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Väärinkäsitys, ei tajunnut kaiken riisin olevan samassa rasiassa. En ole koskaan ottanut ruokaa kiinalaisesta kotiin, olisin itsekin saattanut erehtyä. Olisi tietysti ollut kohteliasta odottaa sinua ennen kun alkaa lappamaan ruokaa lautaselle/suuhun, mutta toisaalta eipähän kuunnellut korvat höröllä mitä veskissä puuhaat.
Ei ollut musta kovin paha moka.
Mua ainakin hävettäis, jos tulis pisteltyä treffikumppanin ruoat :D Mieti nyt. En ehkä ikinä enää kehtaisi nähdä. Mutta ehkä miehille on eri säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies asiaan kommentoi? Annotko pesää syönnin jälkeen?
Hahhah. Sanoin syönnin jälkeen, että on aikainen herätys ja hyvästelin miehen matkoihinsa.
Eihän se vittumaisuuttaan niitä riisejä haalinut vaan epähuomiossa. Onko sulla jotain ongelmaa kuullun ymmärtämisessä? Syytteletkö useinkin ihmisiä itsekkäiksi selkeissä vahinkotilanteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etiketin mukaan lämpimän ruoan saa aloittaa, kun se saapuu pöytään. Ei tarvitse odotella muita. Teidän mokanne oli, että tilasitte liian vähän riisiä, koska mies ajatteli että koko määrä oli hänelle eikä noteerannut että toista annosta ei ollut.
Ihan kunnon annos siihen takeaway-ateriaan tulee automaattisesti. Ainakin mun kokemuksen mukaan. Koskaan ei ole tullut mieleenkään tilata extraa.
Kyllä sinä varmasti jotenkin ymmärrät, että muiden kokemukset voivat poiketa omistasi? Ethän sinä mitenkään voi kuvitella, että kaikki näkevät asiat samoin kuin sinä, ethän? Sano ettet kuvittele niin, sano.
Omituinen kommentti :D
Tietysti ymmärrän. Siksi siinä lukikin, että mun kokemuksen mukaan. Ja voi riippua ravintolastakin. En tiedä, millaiset annokset siellä on, mistä ap ja treffikumppani tilasi.
Vierailija kirjoitti:
Väärinkäsitys, ei tajunnut kaiken riisin olevan samassa rasiassa. En ole koskaan ottanut ruokaa kiinalaisesta kotiin, olisin itsekin saattanut erehtyä. Olisi tietysti ollut kohteliasta odottaa sinua ennen kun alkaa lappamaan ruokaa lautaselle/suuhun, mutta toisaalta eipähän kuunnellut korvat höröllä mitä veskissä puuhaat.
Mutta kun sitä riisiä tulee vähintään motti sen tilauksen mukana. Ei voi erehtyä luulemaan yhden annokseksi, ei yhdessäkään kiinalaisessa. Aina jää meiltäkin kahdelta isolta syöjältä riisiä yli kiinalaisesta take awaysta.
Samaa mieltä, ettei ole paha moka. Indikaattori moukkamaisuudesta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se vittumaisuuttaan niitä riisejä haalinut vaan epähuomiossa. Onko sulla jotain ongelmaa kuullun ymmärtämisessä? Syytteletkö useinkin ihmisiä itsekkäiksi selkeissä vahinkotilanteissa?
Ehkä ei joo, mutta harmitti sikana. Joko tyyppi on itsekäs tai typerä ja en tiedä, onko kummankaan kovin hyviä ominaisuuksia. :D
Ahnekin on. Sitä riisiä oli tosiaankin niin paljon, että kova nälkä saa olla että ottaa kaiken kerralla.
Kiinalaisen annokset yleensä riittää useammallekin päivälle. Söikö siis kaikki yksin vai antoiko sitten annoksestaan sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah. Sanoin syönnin jälkeen, että on aikainen herätys ja hyvästelin miehen matkoihinsa.
Hyvin toimittu, seuraavalla kerralla sama uusiksi. Ei kannata kertoa miehelle mitään, raportoit sitten taas tänne.
Käsittämätöntä paskaa nää kommentit taas kerran! Missä ihmisten aivot on, haloo??? Tuntuu että palstan idea on ihan varmuuden vuoksi olla vaan kaikesta eri mieltä aloittajan kanssa.
Kyllä tollanen kertoo ihmisestä jotain. Alotaan suu vaahdossa syömään kun toinen käy vessassa muutaman minuutin. Fiksu ihminen kysyisi tai toteaisi että voihan ruokailun jo aloittajaa, vielä fiksumpi odottaisi vessan jälkeen. Toisaalta et eka treffeillä takeaway -tuojaa kotiin... kuulostaa vähän ehkä oudolta mun korvaan mutta toisaalta miksei.
Ei kuitenkaan kannata vielä miestä dumpata, jos muuten kiinnostaa. Kiinnostiko?
Ahne mies ei jatkoon. Mun ex oli juuri tuollainen. Viimeisin tempaus oli kun tehtiin wingsejä ja sanoin että haluan syödä vasta saunan jälkeen. Pelkät luuthan siellä odotti kun tulin saunasta. Muutenkaan ei osannut huomioida muita niin kuin ahneilla on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisen annokset yleensä riittää useammallekin päivälle. Söikö siis kaikki yksin vai antoiko sitten annoksestaan sulle?
Annoin syödä, koska oli jo aloittanut. Sanoin kyllä, että se riisi oli kahdelle ja jotain se mutis, että ei saatana. Jäi mulle se oma kastike, kun tilattiin molemmat eri annokset.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä paskaa nää kommentit taas kerran! Missä ihmisten aivot on, haloo??? Tuntuu että palstan idea on ihan varmuuden vuoksi olla vaan kaikesta eri mieltä aloittajan kanssa.
Kyllä tollanen kertoo ihmisestä jotain. Alotaan suu vaahdossa syömään kun toinen käy vessassa muutaman minuutin. Fiksu ihminen kysyisi tai toteaisi että voihan ruokailun jo aloittajaa, vielä fiksumpi odottaisi vessan jälkeen. Toisaalta et eka treffeillä takeaway -tuojaa kotiin... kuulostaa vähän ehkä oudolta mun korvaan mutta toisaalta miksei.
Ei kuitenkaan kannata vielä miestä dumpata, jos muuten kiinnostaa. Kiinnostiko?
Ennen näitä treffejä olin kahden vaiheilla, kiinnostaako vai ei. Ei siis olleet ekat treffit.
Nyt alan ehkä kallistua siihen, että ei kiinnosta. Sekin epäilyttää, että ei pyytänyt anteeksi tai mitään, kun sanoin että riisi oli tarkoitettu kahdelle.
Pakko olla jännämies. Lihakset vaativat paljon energiaa ja riisi on hyvä lähde eri ravintoaineille. Kilttimies olisi aluksi kokannut sushit sun muut alusta alkaen omassa keittiössään, minkä jälkeen olisi vetänyt vielä siistin puvun päälle ja toiminut hovimestarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin hävettäis, jos tulis pisteltyä treffikumppanin ruoat :D Mieti nyt. En ehkä ikinä enää kehtaisi nähdä. Mutta ehkä miehille on eri säännöt.
Ai tähänkin on säännöt? Kuinka useilla treffeillä pitää käydä ennen kun saa mokata? Kyllä muakin hävettäisi hemmetisti, mutta elämänkokemusta sen verran että ymmärrän isompiakin mokia olevan.
Tuossa tilanteessa kannattaisi miettiä että mitä jos minä olisin tehnyt tuon mokan? Olisinko halunnut toisen suhtautuvan huumorilla tai ymmärryksellä vai heivaavan koko jutun tuollaisen takia.
Musta mokaaminen tekee ihmisestä inhimillisen. Itse olisin salaa iloinen jos mies mokaisi ensin :). Mokailu vapauttaa.
Tahallinen ilkeys ja kusipäisyys on sitten asia erikseen.
Nyt kyllä vähän jännittää osasinko lainata oikein. Ettei tartte häpeään kuolla jos meni väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin toimittu, seuraavalla kerralla sama uusiksi. Ei kannata kertoa miehelle mitään, raportoit sitten taas tänne.
Aika urpo saa olla jos ei tajua, mikä meni pieleen. :D
Luuli varmaan deitin häipyneen kokonaan käyttäen tekosyynä vessaa.
Kyllä sinä varmasti jotenkin ymmärrät, että muiden kokemukset voivat poiketa omistasi? Ethän sinä mitenkään voi kuvitella, että kaikki näkevät asiat samoin kuin sinä, ethän? Sano ettet kuvittele niin, sano.