Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderistä huolimatta istun yksin kotona murheissani

Vierailija
02.08.2024 |

Kukaan ei edes laita viestiä. Elämä on kyllä surkeaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon ajan. Laita itse kaikille viesti ja anna kaikkesi. 

jos ei toimi niin elä hyvää elämää itse

Vierailija
2/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, I feel you. Yksin on ikävää.

Vierailija
4/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset lopettais nirsoilun niin syntyvyys nousisi.

Vierailija
5/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali sulle

Vierailija
6/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan tuon ajan. Laita itse kaikille viesti ja anna kaikkesi. 

jos ei toimi niin elä hyvää elämää itse

Kaikki keskustelut on nyt siinä vaiheessa, että olen itse laittanut viimeisimmän viestin.

Ap

Vierailija
7/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deletoi Tinder puhelimestasi ja mene ulos. Perjantai ilta. Soita vaikka kaverille ja menkää yhdessä baariin pitämään kivaa. 

Vierailija
8/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon ajan äärettömän hyvin. Olin kuusi vuotta sinkku tahtomattani 35-41-vuotiaana ja vaikka välillä oli lyhyitä tapailuja nettideitti- tai Tinder-miesten kanssa, suurimman osan ajasta olin yksin kotona poistumatta välttämättä koko viikonloppuna mihinkään. Yritin joskus käydä baareissa, mutta seuraa ei löytynyt sieltäkään satunnaisia juttutuokioita lukuun ottamatta ja jälkeen päin ajatellen olin kyllä aika masentunutkin. Sitten nykyinen mieheni, joka on tuttu nuoruudestani, jäi sinkuksi ja aloimme ensin viettää aikaa yhdessä kavereina ja vuoden kuluttua seurustella tunteiden herättyä molemmilla. Jo tuo aika, jolloin olimme kavereita oli suuri helpotus, koska oli lopulta joku, jonka kanssa tehdä monia niitä asioita, joita tekisi parisuhteessakin. Meillä ei siis ollut minkäänlaista seksisuhdetta, mutta kävimme yhdessä tapahtumissa, vietimme koti-iltoja kokkaillen ja olimme viikonloput yhdessä. Lapsettomaksi lopulta jäin ja sen kanssa olen oppinut nyt elämään, mutta silloin yksinäisinä vuosina se oli ehkä pahinta, kun aloin ymmärtää, että kun ei löydy miestä, ei myöskään tule perhettä mitä olin lapsesta asti pitänyt itsestäänselvyytenä.

Vierailija
9/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat enää käyttää tinderiä, on parempiakin paikkoja.

Vierailija
10/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilassa saat ihania ystäviä sekä ajankulua.

Vierailija
11/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tinderistä ei maksa , ei viestiä voi laittaa ilman osumaa. Maksamalla pitää maksaa vähintään platinataso, että voi laittaa viisi viestiä. Eli ihmettelen tinderissä monia naisia, jotka pyytää laittamaan viestiä. 

Lisäksi kun valitat,ettei kukaan laita viestiä, niin kuka estää sinua laittamasta viestiä. 

Vierailija
12/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tinderistä ei maksa , ei viestiä voi laittaa ilman osumaa. Maksamalla pitää maksaa vähintään platinataso, että voi laittaa viisi viestiä. Eli ihmettelen tinderissä monia naisia, jotka pyytää laittamaan viestiä. 

Lisäksi kun valitat,ettei kukaan laita viestiä, niin kuka estää sinua laittamasta viestiä. 

Lue kommentit.

Ap

Vierailija
13/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue kommentit.

Ap

Olin tulossa sanomaan samaa.

Vierailija
14/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset myös bumble/hinge/okcupid/facebook dating/badoo

Vierailija
15/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset myös bumble/hinge/okcupid/facebook dating/badoo

Samat naamat on näissäkin.

Vierailija
16/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama. ei edes maksulliset vastaa mitään. huikea on markkina-arvo.

Vierailija
17/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä nyt rakentuu turhanpäiväisin tinderin päälle niin kannattaa jo miettiä mitä voisi alkaa harrastamaan? Tikanheittokin on järkevämpää tai alkaa soittamaan selloa. Balleriinaksi ei ala muut kuin h o m o t.

Tinderissä määrää pärstä ja muikkelit aina etsii parempaa ja paremaa ja mikään ei kelpaa. Tekstissä aivan sama mitä siellä lukee, jos semmoista jaksaa sinne laittaa.

Suosittelen kaikille alkaa juomaan viinaa ja menemään ulos, sieltä se baarista löytyy paremmin. Ihme vingutusta, ennen juotiin enemmän viinaa ja oli naisia, nykyään istutaan puhelimen kanssa kotona ja syödään salaattia.

Vierailija
18/18 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä samoja 5% jänniä alfamiehiä siellä kaikki naiset tavoittelevat. eivät ne parhaat miehet ehdi joka mammalle vastaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi