Tälle ei vain voi mitään. Isot, kiinteät, pyöreät tissit herättää kiinnostusta aivan eri tavalla kuin pienet
Sori vain naiset, jos tuo kuulostaa rajulta, mutta näin se vain on, ainakin omalla kohdallani. Ja sanoisinpa myös, että melko monen toisen miehen mielestä asia on myös noin. Ei tietenkään kaikkien, mutta monien kyllä.
Sille ei vain mitään voi, että isot, kiinteät ja pyöreät tissit lisäävät kiinnostusta valtavan paljon pieniin tisseihin verrattuna. Ja jos ne omistavalla naisella on vielä kasvotkin kauniit tai edes normaalia luokkaa ja kroppa normaali, niin kiinnostus on melko lailla taattu.
Sitä en tiedä, mistä tämä johtuu. Onko tämä perimmiltään aivan vain luonnonvalinnasta johtuvaa vai sitten siitä, että isot, kiinteät, pyöreät tissit ovat kuitenkin melko harvinaisia ja harvinaiset kauniit ominaisuudethan ovat toki aina ihmisiä kiinnostaneet.
Toivon silti, että kovin moni av-palstailija ei nyt olisi pahoittanut mieltään tämän viestin vuoksi.
Kommentit (248)
Suuret aavistuksen roikkuvat päärynät kyllä säväyttävät.
Läskit purkaa katkeruuttaan hoikille ylistämällä isoja rintoja, dissaamalla kauniita ja kiinteitä pieniä rintoja.
Ihan sama millaiset rinnat naisella on, kunhan on hoikka tai normaali painoinen.
Olen kyllä tämän huomannut nyt kesähelteillä kun kuljen tuolla kesämekossa. Ukko kuin ukko, oli minkä ikäinen tahansa kääntää pään. Eikä mulla nyt ole mitkään jättibosat, D-kupin isot rinnat ja olen muutenkin hoikka ja timmissä kunnossa. Mutta saahan mies tykätä tisseistä ja annetaan niiden naisten nauttia katseista ja huomiosta, jolla sellaiset on :)
Ihan niinku miesten huomiota saisi pelkillä tisseillä. Mulla on tosi pienet tissit, mutta olen aivan helvetin hyvännäköinen nainen. Kaikki miehet on aina kuolanneet perään. Ja vieressä se oma isoutareinen lehmä kyräilee vihasena kun äijällä roikkuu kuola suupielistä 😄
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku miesten huomiota saisi pelkillä tisseillä. Mulla on tosi pienet tissit, mutta olen aivan helvetin hyvännäköinen nainen. Kaikki miehet on aina kuolanneet perään. Ja vieressä se oma isoutareinen lehmä kyräilee vihasena kun äijällä roikkuu kuola suupielistä 😄
Voihan sitä luulla, että on hyvännäköinen. Toinen on se, että on pienet rinnat, mutta takamus. Aika harvassa on hyvä treenattu perse. "Käyn joogassa ja pilateksessa kerran kuussa. Salille en voi mennä, kun tulee ekalla kerralla jo massiiviset lihakset". Menkää nyt "hyväperseiset" muualle trollaamaan. Täällä puhutaan rinnoista. JA isot ovat parhaat. Ja ne miehet kehuvat takamuksianne vain siksi, että saisivat. Vetäkää 150 rinnalle ja puhutaan sitten asiasta uudestaan. Tiedän naisia, jotka tähän kykenevät. Eivätkä valita sitä, että on isot rinnat. Perseessäkin on mallia.
Isot navassa roikkuvat lollot jotka liiveillä saa siedättävän näköiseksi, karu totuus paljastaa kun utareet päästetään vapaaksi. Mutta pääasia, että ovat isot ;DD?? Ei hitto..oon tyytyväinen vaimoni pienehköihin mutta napakoihin rintoihin.
Joillain voi roikkua, luonnolliset isotkin voivat olla kiinteät. Ihme huutoa siitä, että naisten tulisi näyttää pikkupojilta. Saavat, mutta itseä ei kiinnosta.
Pienirintanen, timmi kroppainen nainen voittaa mennen tullen isorintaisen tädin.
Isorintainenko tekee automaattisesti tädiksi?. Opettele keskustelemaan.
Vain pienet rinnat kiinnostavat minua. Ne ovat yleensä esteettisesti kauniimmat.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Joillain voi roikkua, luonnolliset isotkin voivat olla kiinteät. Ihme huutoa siitä, että naisten tulisi näyttää pikkupojilta. Saavat, mutta itseä ei kiinnosta.
Aiheen vierestä ...mutta noin 100 naisen otannalla en ole törmännyt luonnollisiin, isoihin, kiinteisiin....maan vetovoima on ankara.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä luulla, että on hyvännäköinen. Toinen on se, että on pienet rinnat, mutta takamus. Aika harvassa on hyvä treenattu perse. "Käyn joogassa ja pilateksessa kerran kuussa. Salille en voi mennä, kun tulee ekalla kerralla jo massiiviset lihakset". Menkää nyt "hyväperseiset" muualle trollaamaan. Täällä puhutaan rinnoista. JA isot ovat parhaat. Ja ne miehet kehuvat takamuksianne vain siksi, että saisivat. Vetäkää 150 rinnalle ja puhutaan sitten asiasta uudestaan. Tiedän naisia, jotka tähän kykenevät. Eivätkä valita sitä, että on isot rinnat. Perseessäkin on mallia.
Tais mennä tädillä tunteisiin 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheen vierestä ...mutta noin 100 naisen otannalla en ole törmännyt luonnollisiin, isoihin, kiinteisiin....maan vetovoima on ankara.
M49
Jos aikuisviihde kiinnostaa, niin tarkista nainen nimeltä Danica Collins. On varmasti luomut. Ja täällä huudetaan että ruma kun mikä. Harva on niin näyttävä kun hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pienirintaiset täällä enemmän katkeruuttaan huutaa. Ja haukkuvat isorintaisia. Muodokas nainen roikkuu ja on selluperse. Minä olen pikkupoikamainen, mutta niin kaunis. Noinhan sitä voi ajatella.
Maailma on mielenkiintoinen. Kertokaahan yksikin televisiosarja, jossa olisi uhkea ja fiksu nainen pääosassa. Neuroottisia pienirintaisia kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pienirintaiset täällä enemmän katkeruuttaan huutaa. Ja haukkuvat isorintaisia. Muodokas nainen roikkuu ja on selluperse. Minä olen pikkupoikamainen, mutta niin kaunis. Noinhan sitä voi ajatella.
Maailma on mielenkiintoinen. Kertokaahan yksikin televisiosarja, jossa olisi uhkea ja fiksu nainen pääosassa. Neuroottisia pienirintaisia kyllä löytyy.
Et taida olla oikein tyytyväinen kroppaasi, kun keskustelu kuumentaa noin tunteitasi??
Itse kannan kroppani ylpeydellä, myös ne pienet rinnat..
Tuo oli mielenkiintoinen kysymys. Missä televisiosarjassa tai elokuvassa olisi kaunis uhkea nainen pääosassa ja älykäs? Pienirintaiset jyräävät.
Sopivan muodokas nainen on miehen lottovoitto.perhama kun pitää kadehtia muita rantakuningattaria
Vierailija kirjoitti:
Vain pienet rinnat kiinnostavat minua. Ne ovat yleensä esteettisesti kauniimmat.
M50+
tutkittu et c d rinnat vetää hetromiehii eniten..bi miehiihän on puolet eli eniten ja homoja vajaa kymmenys.bisseille pikkurintaiset
Minun tapauksessa, ei pidä paikkaansa. Pidän pienistä ja keskikokoisista rinnoista.
M51