Tälle ei vain voi mitään. Isot, kiinteät, pyöreät tissit herättää kiinnostusta aivan eri tavalla kuin pienet
Sori vain naiset, jos tuo kuulostaa rajulta, mutta näin se vain on, ainakin omalla kohdallani. Ja sanoisinpa myös, että melko monen toisen miehen mielestä asia on myös noin. Ei tietenkään kaikkien, mutta monien kyllä.
Sille ei vain mitään voi, että isot, kiinteät ja pyöreät tissit lisäävät kiinnostusta valtavan paljon pieniin tisseihin verrattuna. Ja jos ne omistavalla naisella on vielä kasvotkin kauniit tai edes normaalia luokkaa ja kroppa normaali, niin kiinnostus on melko lailla taattu.
Sitä en tiedä, mistä tämä johtuu. Onko tämä perimmiltään aivan vain luonnonvalinnasta johtuvaa vai sitten siitä, että isot, kiinteät, pyöreät tissit ovat kuitenkin melko harvinaisia ja harvinaiset kauniit ominaisuudethan ovat toki aina ihmisiä kiinnostaneet.
Toivon silti, että kovin moni av-palstailija ei nyt olisi pahoittanut mieltään tämän viestin vuoksi.
Kommentit (248)
Isot rinnat näyttää halvalta? Kerrotko vähän tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
Oo, tämäpä oli mullistava tieto! Paitsi että ihan tutkimuksissa on todettu, että miehet pitävät kauneimpina keskikokoisia, eli noin C-D-kupin rintoja ja muodoltaan suosituin oli päärynä. t. 75 g, päärynätissit omaava ja kiitos en halua kenenkään muun kuin oman mieheni huomiota!
Päärynä? :D Aikamoista tuubaa ilman lähteitä. Mun huomiotta saa päärynät jäädä kaikin mokomin.
Se ei loukkaa ketään, että sinulla on sellainen oma makusi, niinhän muillakin ihmisillä on oma makunsa. Mä pidän esim tietynnäköisestä yläselästä miehellä ja olen kauhean nirso miehen sormien suhteen. Jos on vääränlaiset sornet, niin on ehdoton turn off. Sellaisia me ihmis(eläimet) olemme ja se on luonnollista. Jokaiselle on yleensä kuitenkin olemassa joku eli hyvin lopulya käy.
Mies kommentti
Kyllähän se silmä poimii heti jos on isot ja tulee mieleen kaikenmoista mitä niitten kans vois tehä.
Kyllä kokonaisuus vie kumminkin voiton..sopusuhtaisuus..koko vartalolla..
Silmät...hymy...iloisuus...positiivisuus..
Ja sitt jos voi tutustua..kyllä luonne ja se miten ajatellaan asioista kumminkin miten yhteiselo sujuu..
Ja kaiken päälle se seksi...halujen kohtaaminen..
Ei siinä rintojen koolla enään ole isoo merkitystä...
Ja ite rinnatkin...toinen nauttii kun niitä hyväillään ja imetään ja toinen ei nauti....tai ei saa niistä mitään kiksejä...jäänyt mieleen yhdet kun nainen yllytti ime lujempaa ja minähän imin..se nautti niistä....
Rinnat on kyllä joillakin naisilla ihanat, kyllä sen ymmärtää että miehet niistä innostuu. Itselläni on pikkuiset tissit jotka eivät huomiota saa, mutta itselle ovat kelvanneet koska ovat käytännölliset ja mukavat. Eivät roiku ja voin olla ilman puristavia rintsikoita milloin lystää, nuorekkaana pysyneet edellen näin 30+. Olen keskittynyt treenaamaan pyllyni viimesenpäälle ja sillä kyllä huomiota aina saanutkin, pitää korostaa niitä omia hyviä puolia sitten joihin voi vaikuttaa. Mutta olen tehnyt tässä sinkkuuntumisen jälkeen läheistä tuttavuutta myös naisten kanssa ja huomannut kuinka ihana naisvartalo voi olla, erityisesti rinnat. C-kupin tissit on terhakkaana erityisen upeat. On ollut yllättävää huomata miten naisena voi kiihottua toisen rinnoista ja niiden koskettelusta. Siinä ei leikissä ei kyllä omat tisut pärjää mitenkään.... Onneksi on peppu ja siitä tykkää sentään tytöt ja pojat.
Omalla naisella on rinnanympärys 70 mutta kuppikoko jotain DD:tä isompi. Liivit pitää hakea erikoisliikkeistä kun normikaupasta ei sopivia löydy.
Kyllähän ne vieläkin yli 4-kymppisenä kivalta näyttävät, mutta painovoima varmasti tekee vielä tehtävänsä. Lopuksi kropassa roikkuu kaksi nahkakinnasta. Siinä mielessä pienet ovat ehdottomasti paremmat.
Rakastan kauniita rintoja, mutta kyllä mulle merkitsee kokonaisuus paljon enemmän. Kun hymyssä ja silmissä on ”sitä jotain”, niin olen jo myyty.
muistelen dd taikka isompia exän tissejä jotka piti esileikissä alkaa keräileen navan kohdilta käsiin ja nostella ja puristella niitä kokoon, olipa isot. takaapäin asentaessa sisäfilettä uuniin niitä piti kahdella nopealla kouraisulla ottaa hanskaan että sai otteen tissilihasta, mitä enempi riitä repi sitä enempi nainen voihki,
ajomies123 kirjoitti:
muistelen dd taikka isompia exän tissejä jotka piti esileikissä alkaa keräileen navan kohdilta käsiin ja nostella ja puristella niitä kokoon, olipa isot. takaapäin asentaessa sisäfilettä uuniin niitä piti kahdella nopealla kouraisulla ottaa hanskaan että sai otteen tissilihasta, mitä enempi riitä repi sitä enempi nainen voihki,
Tämä mielikuva :D :D
Juu, vaatteiden alla. Tilanne muuttuu ratkaisevasti, kun iso ja pienirintainen ottavat vaatteet voi vaikkapa saunaan mennessä. Tomerat eteenpäin työntyvät tissit on aika eri juttu kuin roikkuvat, joissa nännit tuijottavat alaspäin.
Isot tissit on kyllä ihanat, siis sellaiset luonnolliset isot ja pehmeät lollot jotka vähän hölskyy.
Kädessä kuin pullataikinaa, silmälle äärimmäisen eroottiset - jos siis muutoin freshin näköisessä (hoikassa) vartalossa kiinni.
Olen siis itse (hetero)nainen ja rakastan keskikokoisia, isohkoja ja isoja naisten tissejä.
Pieniin en kiinnitä oikein huomiota, ne on jotenkin neutraalit.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit on kyllä ihanat, siis sellaiset luonnolliset isot ja pehmeät lollot jotka vähän hölskyy.
Kädessä kuin pullataikinaa, silmälle äärimmäisen eroottiset - jos siis muutoin freshin näköisessä (hoikassa) vartalossa kiinni.Olen siis itse (hetero)nainen ja rakastan keskikokoisia, isohkoja ja isoja naisten tissejä.
Pieniin en kiinnitä oikein huomiota, ne on jotenkin neutraalit.
Millä tavalla olet mukamas hetero?
Jee, haukutaankin taas kaikki yhdessä pienirintaisia kun ei ole muutakaan tekemistä! Siinäpä ihmisryhmä jota voi vähätellä ja mollata aamusta iltaan ihan vapaasti.
Kyllä ne isot utareet vaan naisen tekee, ihan sama miltä muuten näyttää naamasta tai kropasta, eikä luonteellakaan ole mtn väliä. Pääasia että on isot TISSIT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kädessä kuin pullataikinaa, silmälle äärimmäisen eroottiset - jos siis muutoin freshin näköisessä (hoikassa) vartalossa kiinni.Olen siis itse (hetero)nainen ja rakastan keskikokoisia, isohkoja ja isoja naisten tissejä.
Pieniin en kiinnitä oikein huomiota, ne on jotenkin neutraalit.Millä tavalla olet mukamas hetero?
Sillä tavalla, etten halua harrastaa seksiä naisten kanssa, en rakastu naisiin enkä halua pariutua naisen kanssa.
Tisseistä tykkään silti ja niitä katselen ja hieronkin erittäin mielelläni, jos vain saan.:)
Ja onhan naiset ja naisvartalo nyt yleisesti kauniimpia kuin miehet, vaikka en naisia seksuaalisesti himoitsekaan.
Tavallaan totta!
Jos puhutaan vaan ja ainoastaan tisseistä ja vakioidaan se nainen sieltä pois, niin kyllä isot tissit ovat hyvin kuumat.
Mutta jos puhutaan naisen haluttavuudesta, niin usein huomaan että pienirintaiset kiinnostavat itse asiassa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieniin en kiinnitä oikein huomiota, ne on jotenkin neutraalit.Millä tavalla olet mukamas hetero?
Sillä tavalla, etten halua harrastaa seksiä naisten kanssa, en rakastu naisiin enkä halua pariutua naisen kanssa.
Tisseistä tykkään silti ja niitä katselen ja hieronkin erittäin mielelläni, jos vain saan.:)
Ja onhan naiset ja naisvartalo nyt yleisesti kauniimpia kuin miehet, vaikka en naisia seksuaalisesti himoitsekaan.
Jatka vaan itsesi pettämistä. :)
Tissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi tissi.
Iso iiisot iso iiiisot tissit tissi tissit tissit iiisot tissit lutkun lutkun iiisot tissit.
Tissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi tissi. Tissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi.
Tissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi tissiTissit tissit tissit tissi tissit isot tissit iiiisot tissit tissit tissit tissi tissi tissi tissi tissi tissi .
Juu isot tissit.
Isot tissit nyt ei voisi vähempää kiinnostaa. Silikonitissit kaikista kauheimmat. Pienet terhakat on parhaimman näköiset. Toisekseen tissit ei paljoa kiinnostaa muutenkaan, mutta pyöreä naisellinen pylly on kaikki kaikessa. Tissejä voi vilkaista jos ovat hyvän muotoiset, mutta naiselliseen pyllyyn jää katse kiinni. Varsinkin jos naisella sattuu vielä oleman iso häpykumpu. Silloin meinaa väkisinkin mennä tuijottelun puolelle jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan naiset ja naisvartalo nyt yleisesti kauniimpia kuin miehet, vaikka en naisia seksuaalisesti himoitsekaan.Jatka vaan itsesi pettämistä. :)
Millä tavalla siis?
Meinaatko, että naisista esteettisesti viehättyminen on itsepetosta vai se, etten halua harrastaa seksiä tai pariutua naisen kanssa?
Olen kyllä kokeillut seksiä naisen kanssa, suudellut naisia ja ollut samassa sängyssä useammankin naisen kanssa (kimppakivaa mies+useampi nainen), eli tiedän mistä puhun.;)
Seksiä haluan useamman kerran päivässä, ja aina heterosti.
Huoh...itseomistan todella isot luomu tissit pienessä kropassa.miehet kyllä katsovat eikä juuri se jaksa kiinostaa.oma mies tykkää ja se riittää.itse kyllä haluaisin pienemmät.olisi ihana joskus pukea paita ilman liivejä kesällä...ei onnistu.niskakivut ovat välillä aika kovat.
Ja paskat, onhan se niinkin että lapsia imetetään, mutta kyllä minussa tunteita herättää suurehkot tissit. Varsinkin jos rintsikat on oikean kokoiset ja näköiset, olen nähnyt isoja tissejä ja voin sanoa että siinä on se näyttämisenmaku. Kyllähän isoille tisseillekkin sopivat rintsikat löytyy, on se ällöä jos juomme kahvia tuttavaperheen kanssa. Talon emännällä roikkuu tissit pöydällä, se on täysin turn of.