Tälle ei vain voi mitään. Isot, kiinteät, pyöreät tissit herättää kiinnostusta aivan eri tavalla kuin pienet
Sori vain naiset, jos tuo kuulostaa rajulta, mutta näin se vain on, ainakin omalla kohdallani. Ja sanoisinpa myös, että melko monen toisen miehen mielestä asia on myös noin. Ei tietenkään kaikkien, mutta monien kyllä.
Sille ei vain mitään voi, että isot, kiinteät ja pyöreät tissit lisäävät kiinnostusta valtavan paljon pieniin tisseihin verrattuna. Ja jos ne omistavalla naisella on vielä kasvotkin kauniit tai edes normaalia luokkaa ja kroppa normaali, niin kiinnostus on melko lailla taattu.
Sitä en tiedä, mistä tämä johtuu. Onko tämä perimmiltään aivan vain luonnonvalinnasta johtuvaa vai sitten siitä, että isot, kiinteät, pyöreät tissit ovat kuitenkin melko harvinaisia ja harvinaiset kauniit ominaisuudethan ovat toki aina ihmisiä kiinnostaneet.
Toivon silti, että kovin moni av-palstailija ei nyt olisi pahoittanut mieltään tämän viestin vuoksi.
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aidot isot ja kauniit rinnat kelpais kelle vaan. Ei siitä sotimaan tarvitse lähteä. Vaikka itsekin olen tissimiehiä, niin kyllä napakka treenattu pyllyki kelpais vaikka etuosastolla olisikin vähän pienempää (min. C-kuppi.
Mitäköhän annettavaa sulla on naiselle että pitäisi oikein "kelvata"? Onkohan kukaan nainen edes ikinä saanut orgasmia sun kanssa?
Kohta 15v parisuhteessa ja aina tyydytän naiseni täydellisesti käsin, suulla ja tavallista tuhdimmalla työkalulla. Ja hänellä isot bosat 😉
Mutta mä olenkin vain mä. Jokainen saa tallata tavallaan. 🙂
Hyvä että naisesi, tai siis tissisi, kelpaavat sinulle. Jos naisesi joutuisi luopumaan "bosistaan" esim rintasyöpäleikkauksen takia niin varmaan lentäis akka kartanolle. Aivan mahtava suhde joka perustuu johonkin ruumiinosaan. Good luck!
Ei täällä näköjään saa suurista rinnoista pitää. Ihme homma.
Vierailija kirjoitti:
Herättävät ehkä kiinnostusta, mutta ei välttämättä positiivista sellaista.
Kyllä pienet ja terhakat vaan on seksikkäimmät - ja keskikokoisetkin on kiihottavat. Isot ei enää niin. Olen muuten miesoletettu hetero...
Laitetaan kansanliike pystyyn. Vain pienet ja terhakkaat sallitaan. Ja pakkoleikkuutetaan isot pois. Oppivatpahan olemaan kaula-aukkoilematta tai rinnat keinuen. Sitten kaikilla olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan kansanliike pystyyn. Vain pienet ja terhakkaat sallitaan. Ja pakkoleikkuutetaan isot pois. Oppivatpahan olemaan kaula-aukkoilematta tai rinnat keinuen. Sitten kaikilla olisi hyvä.
Uhriudu vielä vähän enemmän.
Pienirintaisethan ne tuntuvat uhriutuvan. Ja tämä ketju ei koske pieniä rintoja. "JOO mulla on pienet rinnat ja trimmattu perse". Ei ole tämän ketjun aihe. "MUT mun mies pitää." Hyvä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisethan ne tuntuvat uhriutuvan. Ja tämä ketju ei koske pieniä rintoja. "JOO mulla on pienet rinnat ja trimmattu perse". Ei ole tämän ketjun aihe. "MUT mun mies pitää." Hyvä sulle.
Menikö nuin tunteisiin tissikeskustelu🤣🤣🤣🤣
Ei mennyt. Kuinka voisi vauvalla olla aihe, jossa pysyttäisiin aiheessa, eikä siirryttäisi pienten rintojen kehumiseen ja suurten haukkumiseen. Oi, kuinka tämmöinen ajatus tuli päähäni, jossa ei logiikkaa laisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt. Kuinka voisi vauvalla olla aihe, jossa pysyttäisiin aiheessa, eikä siirryttäisi pienten rintojen kehumiseen ja suurten haukkumiseen. Oi, kuinka tämmöinen ajatus tuli päähäni, jossa ei logiikkaa laisin.
Eipä vähä menny🤣🤣
Suurissa on näyttävyyttä ja kiinniotettavaa. Ja ne heiluvat paremmin. Itse en ymmärrä pienirintaisten kateutta, mutta jokaisella on omat rintansa.
Suuret roikkuvat navassa eikä se ole esteettisesti kaunista ketseltavaa.
Joillain roikkuvat, useimmiten ei. Ihmeyleistystä.
Ei ole vielä tullut vastaan suuria, kiinteitä rintoja ja laskelmieni mukaan sadan naisen raja on ylitetty. Mutta tällä palstalla kaikki on mahdollista ;D. Pidän kaikenlaisista rinnoista. Arvon naiset lopettakaa jo! Kyllä me miehet puristellaan ja kokeillaan kaikki rinnat, jos vain annatte mahdollisuuden ;).
Ikävä aloitus, sisälsi jo komparatiivin, suuremmat paremmat kuin pienemmät. Olisin ymmärtänyt isojen tissien ylistysketjun mutta miksi samalla piti ruveta haukkumaan pienirintaisia?
Naisilla on tapana haukkua uhkeita bimboiksi. Pienirintaisuudessa ei todellakaan ole pahaa. Ja isorintaiset me heitämme rintamme olalle saunassa ja suihkussa. Kiinteät ne eivät voi olla. Ja suihkun jälkeen ne ovat navassa, Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tapana haukkua uhkeita bimboiksi. Pienirintaisuudessa ei todellakaan ole pahaa. Ja isorintaiset me heitämme rintamme olalle saunassa ja suihkussa. Kiinteät ne eivät voi olla. Ja suihkun jälkeen ne ovat navassa, Just joo.
Eiköhön riitä jo????
Vierailija kirjoitti:
Ikävä aloitus, sisälsi jo komparatiivin, suuremmat paremmat kuin pienemmät. Olisin ymmärtänyt isojen tissien ylistysketjun mutta miksi samalla piti ruveta haukkumaan pienirintaisia?
Toisin päin kuitenkin ihan ok, vai mitä? Isoja tissejä saa haukkua rumiksi, mutta auta armias jos pikkutissistä naista kritisoit millään tavalla niin on jo armeija kimpussa. Tsiisus.
Tämäpä jännä asia. Oon aina tykännyt isoista meloneista mut nyt jostain ihmesyystä tsiikailen ja haluan vaan pieniä aa tai a kupin rintoja;) M44
Käsite terhakkaat tissit? Kuulostaa niin nololta. Jos ne olisi terhakkaita, nehän pomppisivat itse kumipalloina tiehensä. Ihme settiä.