Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälle ei vain voi mitään. Isot, kiinteät, pyöreät tissit herättää kiinnostusta aivan eri tavalla kuin pienet

Vierailija
17.10.2016 |

Sori vain naiset, jos tuo kuulostaa rajulta, mutta näin se vain on, ainakin omalla kohdallani. Ja sanoisinpa myös, että melko monen toisen miehen mielestä asia on myös noin. Ei tietenkään kaikkien, mutta monien kyllä.

Sille ei vain mitään voi, että isot, kiinteät ja pyöreät tissit lisäävät kiinnostusta valtavan paljon pieniin tisseihin verrattuna. Ja jos ne omistavalla naisella on vielä kasvotkin kauniit tai edes normaalia luokkaa ja kroppa normaali, niin kiinnostus on melko lailla taattu.

Sitä en tiedä, mistä tämä johtuu. Onko tämä perimmiltään aivan vain luonnonvalinnasta johtuvaa vai sitten siitä, että isot, kiinteät, pyöreät tissit ovat kuitenkin melko harvinaisia ja harvinaiset kauniit ominaisuudethan ovat toki aina ihmisiä kiinnostaneet.

Toivon silti, että kovin moni av-palstailija ei nyt olisi pahoittanut mieltään tämän viestin vuoksi.

Kommentit (248)

Vierailija
201/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso päärynän muotoa. Isot hieman roikkuvat todella kauniit rinnat ovat hieman kuten päärynät. Pikkutisuleilla ei ole kuin nännit, joten se on sama kun miehen nänniä hyväilisi. Isoja rintoja voi hyväillä.

Jos ne on päärynän muotoiset, niin sittenhän ne roikkuu paljonkin.

Vierailija
202/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä pienitissisenä saan siis olla rauhassa, eipä kiinnostakaan pinnalliset miehet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon mielipiteeni naisena että olen iloinen että minulla on pienet rinnat (A75), ne eivät ehkä kiihota samalla lailla kuin isommat mutta ovat raikkaat, nuorekkaat ja sporttiset. Ei ole selkäkipuja painolastin takia. 

Vierailija
204/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanpa näin. On se sitten isot tissit tai muodokas peppu, miehet tykkää. Naisia ketuttaa kun se oma rakas kuolaa muita itseään paremmat avut omaavia naisia. Mutta minkäs teet. Miehet tykkää kauniista naisista ja se oma tavis nainen ei sitä ole. Miehille himo ja rakkaus ovat eri asioita. Muistakaa naiset olla onnellisia kun se ukko sua rakastaa. Se että se himoitsee muita ei ole sulta pois. Sua se kuitenkin rakastaa vaikka muita haluaa.wow!

Onpa outo kommentti. Pitäiskö sunkin lähteä ulos välillä tuulettumaan?

Vierailija
205/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kapea naiskuva sinulla ja yleistämistä että kaikki miehet ovat isojen tissien perään. Naiseuteen kuuluu kyllä paljon muutakin. 

Vierailija
206/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotutko myös silikonirinnoista? Yleensä kiinteys ja suuruus tarkoittavat niitä. On harvinaista että naisella on luonnollisesti suuret ja kiinteät rinnat. 

Vierailija
207/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan toki, että alustuskirjoitus on lokakuussa 2016 (laskujeni mukaan 7 ja puoli vuotta sitten) kirjoitettu, ja nyt monen vuoden tauon jälkeen joku on jatkanut keskustelua, mutta ei tämä silti epäajankohtainen aihe ole. Joten, kun kysymyksessä on ikuisuustotuus, niin on kyllä yhä edelleen aiheellista todeta:

NO TOTTA KAI !!!

Asia on noin kuin alustuskirjoittajan otsikko sanoo.

Isot ja pulleat daisarit ovat iihaanaat!!!

Maxidaisarifilian erikoisprofessori

Vierailija
208/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minä pienitissisenä saan siis olla rauhassa, eipä kiinnostakaan pinnalliset miehet. 

Vääpeli Mela

Vaihda ihan vähän tuon toiseksi viimeisen sanan kirjaimia ja hanki pari kirjainta lisää sopiviin paikkoihin niin saat enemmän asiaa sisältävän lauseen: "...eipä kiinnostakaan pienipiliset miehet."

Vierailija
209/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tisseillä on faninsa.

Mulla on suht kookkaat mutten oleta kaikkien miesten pitävän niistä. Toivoisin itselleni pienemmät rinnat, on vaikea löytää sopivia vaatteita eikä selkäkivut ole kivoja. Lisäksi pidän itse enemmän pienien rintojen ulkomuodosta, omani on rumat ja roikkuu paljon.

210/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suht kookkaat mutten oleta kaikkien miesten pitävän niistä. Toivoisin itselleni pienemmät rinnat, on vaikea löytää sopivia vaatteita eikä selkäkivut ole kivoja. Lisäksi pidän itse enemmän pienien rintojen ulkomuodosta, omani on rumat ja roikkuu paljon.

Ei voi olla rumat rinnat, jos ne ovat oikein hyvin suuret ja riippuvat! Johan vanha sanontakin sanoo, että mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen! Ja toinen sananparsi sanoo, että todella erittäin hyvin povekas nainen on arvokkaampi kuin oikein suuri säkki täynnä vehnäjauhoja. Itse kaipaisin mielellään vähintään k-kuppikokoista keski-ikäistä kirjastonhoitajatarta, joka pukeutuu epämuodikkaasti ja olisi n. 34-44-vuotias säyseän fiksu tylleröinen.

Vierailija
211/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla rumat rinnat, jos ne ovat oikein hyvin suuret ja riippuvat! Johan vanha sanontakin sanoo, että mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen! Ja toinen sananparsi sanoo, että todella erittäin hyvin povekas nainen on arvokkaampi kuin oikein suuri säkki täynnä vehnäjauhoja. Itse kaipaisin mielellään vähintään k-kuppikokoista keski-ikäistä kirjastonhoitajatarta, joka pukeutuu epämuodikkaasti ja olisi n. 34-44-vuotias säyseän fiksu tylleröinen.

Älä jaksa v*ttuilla.

212/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa v*ttuilla.

Siis kirjoitin unelmieni naisesta vähän leikkisästi, viesti ei sisältänyt minkäänlaista piilomerkitystä. Mutta siis oikein todella erittäin hyvin suuret mahtimeijerit kiinnostavat kyllä kovin kaihoisasti.

Vierailija
213/248 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat ovat ihania. Tuo pienien rintojen ihannointi, "terhakkuus", tai pikkutisuli ne viittaavat johonkin jota en viitsi sanoa. Kyllä nainen näyttää muodoissaan naiselliselta, eikä pikkupojalta. Ja rinnat saavat riippua todellakin, eikä olla mitkään pallot.

Vierailija
214/248 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot hieman riippuvat rinnat ovat todella kauniit ja niiden kehuminen ei ole vinoilua.

Vierailija
215/248 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa suuria rintoja tuotaisiin enemmän esille, eikä hävettäisi niitä. Tämä on tasa-arvon vastaista toimintaa.

Vierailija
216/248 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kuulla näin isotissisenä. Minulla on suuret roikkuvat rinnat, kiva kuulla että joidenkin mielestä sellaiset ovat parhaat. 

Vierailija
217/248 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvännäköinen kolmikymppinen, mutta ujo naisia lähestyessä. Toivoisin törmääväni isorintaiseen (hieman roikkuvat) naiseen, joka hymyilsi minulle ja iskisi ehkä loppuelämäkseni.

Vierailija
218/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikilla meillä on omat mieltymyksen kohteemme. Itselläni kokemuksia erikokoisista ja muotoisista naisista, parhaaksi ja kiihottavimmiksi rinnoiksi olen kokenut, mikäli rintaliivien koko on 85c/d. Tällöin nainen ei ole liian laiha mutta ei myöskään itselleni liian kookas vaan hän on sopivan kokoinen itselleni ja ne rinnat niin hyvät kuin vain olla voi :) Siispä oikea kuppikoko sopivankokoisessa kehossa.

Vierailija
219/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on parasta. Myös mukava roiskia spermat niiden päälle....

Vierailija
220/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis kirjoitin unelmieni naisesta vähän leikkisästi, viesti ei sisältänyt minkäänlaista piilomerkitystä. Mutta siis oikein todella erittäin hyvin suuret mahtimeijerit kiinnostavat kyllä kovin kaihoisasti"

Sä spammaat tota ties mihin ketjuun. En usko hetkeäkään että toi olisi jotain muuta kuin vit tuilua riipputissisiä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme