Tälle ei vain voi mitään. Isot, kiinteät, pyöreät tissit herättää kiinnostusta aivan eri tavalla kuin pienet
Sori vain naiset, jos tuo kuulostaa rajulta, mutta näin se vain on, ainakin omalla kohdallani. Ja sanoisinpa myös, että melko monen toisen miehen mielestä asia on myös noin. Ei tietenkään kaikkien, mutta monien kyllä.
Sille ei vain mitään voi, että isot, kiinteät ja pyöreät tissit lisäävät kiinnostusta valtavan paljon pieniin tisseihin verrattuna. Ja jos ne omistavalla naisella on vielä kasvotkin kauniit tai edes normaalia luokkaa ja kroppa normaali, niin kiinnostus on melko lailla taattu.
Sitä en tiedä, mistä tämä johtuu. Onko tämä perimmiltään aivan vain luonnonvalinnasta johtuvaa vai sitten siitä, että isot, kiinteät, pyöreät tissit ovat kuitenkin melko harvinaisia ja harvinaiset kauniit ominaisuudethan ovat toki aina ihmisiä kiinnostaneet.
Toivon silti, että kovin moni av-palstailija ei nyt olisi pahoittanut mieltään tämän viestin vuoksi.
Kommentit (248)
B-kupin kiinteät, ovat Täydelliset. Isot alkavat roikkumaan iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
B-kupin kiinteät, ovat Täydelliset. Isot alkavat roikkumaan iän myötä.
Mulla on B-kupit ja kyllä nämäkin jo roikkuu.
Isorintaisilla on monesti huono kropan malli, kiinnittänyt huomiota.
Y-mallinen, poikamainen lantio, pikku lättäpeppu, leveät hartiat, luikkujalat, isot kädet ja yläkropan rotevuus, ilman vyötäröä, lyhyt ja paksu kaula ja isot rinnat ei kuulu omiin suosikkikroppiin enkä isojen rintojen vuoksi ottaisi tuommosta kroppaa.
Itse ottaisin mieluummin tiimalasikropan, jossa rinnat on ok kokoiset mutta muuten naisellinen kropan malli.
Mutta se on hyvä jos isorintaisista tykätään, vaikkaa kroppa olisi muuten huono. Saa edes miehiä niillä rinnoilla jos ei muulla.
Ei kai se rintojen koko ole tärkeä vaan se kuinka nainen niitä käyttää ja mitä ja miten mies niillä tekee. Sekä koko tunnelma siinä, mitä tapahtuu
"isot, kiinteät, pyöreät tissit ovat kuitenkin melko harvinaisia"
No niin on, kun sellaisia ei ole olemassa lainkaan. Läskimöykyt ja silikonimöykyt ovat aina löysät.
Vierailija kirjoitti:
Isorintaisilla on monesti huono kropan malli, kiinnittänyt huomiota.
Y-mallinen, poikamainen lantio, pikku lättäpeppu, leveät hartiat, luikkujalat, isot kädet ja yläkropan rotevuus, ilman vyötäröä, lyhyt ja paksu kaula ja isot rinnat ei kuulu omiin suosikkikroppiin enkä isojen rintojen vuoksi ottaisi tuommosta kroppaa.
Itse ottaisin mieluummin tiimalasikropan, jossa rinnat on ok kokoiset mutta muuten naisellinen kropan malli.
Mutta se on hyvä jos isorintaisista tykätään, vaikkaa kroppa olisi muuten huono. Saa edes miehiä niillä rinnoilla jos ei muulla.
Minulle kelpaisi kyllä hyvin kaino, kiltti, kiva ja fiksu oikein hyvin todella rintava keski-ikäinen neitonen! Eikä kai vartalolla ole juurikaan väliä, jos muuten viihtyy kyseisen henkilön seurassa. Ja minä viihtyisin erityisen hyvin, jos tuollaisella feminiinisellä jumalattarella olisi todellinen mahtipovi, joka riippuisi söpösti kuin kaksi jättimäistä säkkiä täynnä raparperipaistosta ja vaniljakiisseliä! Kaino toiveeni ja viaton haaveuneni olisi k-kuppikoosta aakkosten loppupäähän saakka naapurintyttömäisen keski-ikäisen tavallisen ja rauhallisen neitosen naiseuden upeiden hedelmien kokoluokka.
Pienissä ei ole mitään vetovoimaa. Suuret kiehtovat aina.