Tälle ei vain voi mitään. Isot, kiinteät, pyöreät tissit herättää kiinnostusta aivan eri tavalla kuin pienet
Sori vain naiset, jos tuo kuulostaa rajulta, mutta näin se vain on, ainakin omalla kohdallani. Ja sanoisinpa myös, että melko monen toisen miehen mielestä asia on myös noin. Ei tietenkään kaikkien, mutta monien kyllä.
Sille ei vain mitään voi, että isot, kiinteät ja pyöreät tissit lisäävät kiinnostusta valtavan paljon pieniin tisseihin verrattuna. Ja jos ne omistavalla naisella on vielä kasvotkin kauniit tai edes normaalia luokkaa ja kroppa normaali, niin kiinnostus on melko lailla taattu.
Sitä en tiedä, mistä tämä johtuu. Onko tämä perimmiltään aivan vain luonnonvalinnasta johtuvaa vai sitten siitä, että isot, kiinteät, pyöreät tissit ovat kuitenkin melko harvinaisia ja harvinaiset kauniit ominaisuudethan ovat toki aina ihmisiä kiinnostaneet.
Toivon silti, että kovin moni av-palstailija ei nyt olisi pahoittanut mieltään tämän viestin vuoksi.
Kommentit (248)
Terhakkaat pikkutisulispedet voisivat mennä pois tästä ketjusta. Isot ovat kiistämättä parhaat, päärynämallia.
Suuret ovat ihanat käteen. Viedä kädet rintojen alle ja hyväillä.
Annan pakit aina isotissisille naisille jotka ylpeilee isoilla tisseillään. Pienet rinnat ovat kauniita ja niitä on kiva koskea.
Ketäpä kiinnostaa mikä saa Kalevin viisarin viisarin vielä värähtämään Iisalmen yksiössä.
Emäntä on jo päälle 60v mutta minusta hänellä on hyvin seksikkäät rinnat, vaikka itse niitä vähättelee. Tottakai ikä näkyy jo kiinteydessä, se on luonnollista. D-kokoa suunnilleen, myös todella pitkät nännit! Mikä parasta, nännit napottaa lähes koko ajan kovina, eivätkä osoita lattiaa kohti vaan sojottavat suoraan eteen. Ilokseenhan noita vielä puristelee ja imeksii, ei moitteen sanaa.Monasti olen lohdutellut että kyllä nuo varmasti kelpaisi nuoremmankin miehen "muokattavaksi"
Höpsis. En ole väärän kokoisia rintoja käsissäni pidellyt. Kaikki omalla tavallaan kauniita ja kiihottavia.
Isot rinnat ovat parhaita pitää lusikassa kädessään. Ja naidessa ne heiluvat upeasti.
Olin uimahallissa yksi päivä ja sivusilmällä taas tuijottelin uteliaina muiden vartaloja. Esim todella pienet rinnat ovat mielestäni jännät, mulla ollut suuret ja riippuvat teinistä asti, ei siis mitkään kauniit vaan sellaiset ajokoiran korvat. Pienet rinnat tuntuvat niin vierailta itselleni, etten osaa sanoa pidänkö niitä kauniina vai en, mutta ovat ne varmasti kätevät. Isompia, kauniita rintoja näkyi paljon.
Huomasin myös sen, että kaikilla oli todella kauniit takapuolet. Oli sitten lihavampi tai laihempi, niin takapuolet olivat pyöreät. Taas kerran vertailin itseeni, itse olen ylipainoinen ja mun takapuoli on selluliittinen ja lättänä. Teen fyysistä työtä jossa paljon kyykistymistä, mutta ei, peppu ei ole pyöristynyt.
Vaikka mun vartalo on ehkä 6-, niin miehiä on riittänyt aina. Omanikin jaksaa 15 vuoden jälkeen edelleen ottaa huumaa etenkin mun riippurinnoista. Ehkä siksi aina kun täällä on jotain ulkonäköön liittyvää ketjua mietin, että kuinka moni oikeasti katsoo toisessa todella tarkkaan pelkkää ulkonäköä.
Ulkonäköketjut liittyvät ulkonäköön. Pään sisältö parisuhteessa tai seksisuhteessa on todella iso tekijä.
Mielipideasiat ovat niin kovin yksilöllisiä, ei niissä oikeaa tai väärää mutta turha niitä täällä on julistaa miksikään säännöksi
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanpa näin. On se sitten isot tissit tai muodokas peppu, miehet tykkää. Naisia ketuttaa kun se oma rakas kuolaa muita itseään paremmat avut omaavia naisia. Mutta minkäs teet. Miehet tykkää kauniista naisista ja se oma tavis nainen ei sitä ole. Miehille himo ja rakkaus ovat eri asioita. Muistakaa naiset olla onnellisia kun se ukko sua rakastaa. Se että se himoitsee muita ei ole sulta pois. Sua se kuitenkin rakastaa vaikka muita haluaa.wow!
Ajatella, palstamiehethän ovat nimenomaan vakuuttaneet täällä naisille, että yli 35 -vuotiaisiin, tai jonkun mielestä jopa yli 20 -vuotiaisiin naisiin ei voi rakastua. Ja että 99,9% miehistä tyytyy puolisoonsa. Mä en ikuna olisi suhteessa mieheen, joka himoitsee ja vielä kuolaakin muita naisia eikä minua, vaan toki päästäisin hänet toteuttamaan niitä perimmäisiä himojaan. Mitähän kummaa se mies minussa edes rakastaisi, siistiä kotia ja aviostatusta?
Varmaan trollaat.
Roikkuvat isot rinnat ovat seksikkäät. Se on se päärynä. Pienet rinnat eivät pysty tähän.
Liian isotkaa ei voi olla. Niis on se, et joko ne ei ole aidot, tai sitten niiden kantaja on valas. Itse tykkään eniten keskikokoisista kiinteistä ja pyöreistä. Lättänät roikkuvat kärpäslätkät on yhtä ällöttävät myös, kuin lihavan naisen rasvasäkit.
Vierailija kirjoitti:
Suuret ovat ihanat käteen. Viedä kädet rintojen alle ja hyväillä.
Parhaat rinnat ovat käteen sopivat. Sellaiset löytyvät koosta B ja C.
Mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi kedon kukkanen on mielestäni kyseessä! Jos vähintään navassa asti riippuisi tuollaisen feminiinisen jumalattaren mahtipovi, niin silloin kyseessä olisi täydellinen tylleröinen. Olisi mukava tutustua tuollaiseen keski-ikäiseen kaunottareen, joka voisi olla vielä kiltti ja vähän fiksukin.
Käteen sopivat on kyllä kanssa oma terminsä. Entisellä presidentillämme esimerkiksi oli melkoiset kourat.
Itse pidän siitä, että rinnat eivät sovi käteen. Se taas ei tarkoita sitä, etten niistä haluaisi pitää kiinni. Pienissä on tuo olemattomuus, etten niistä nauti laisinkaan. Ja hyviä tekorintoja ei muuten erota aidoista. Palstapellet voisivat tästä pitää suunsa kiinni.
Totta. Perustuu luonnonvalintaan. Rinnat on tarkoitettu ihmisapinauroksen huomion kinnittämiseen suvunjatkamista varten. Tottakai isot huomataan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Liian isotkaa ei voi olla. Niis on se, et joko ne ei ole aidot, tai sitten niiden kantaja on valas. Itse tykkään eniten keskikokoisista kiinteistä ja pyöreistä. Lättänät roikkuvat kärpäslätkät on yhtä ällöttävät myös, kuin lihavan naisen rasvasäkit.
Tosi kauniisti puhut naisista.
No ei aina ole, voi olla kuin kansallispuvun taskut. Voivat olla tyhjät pienet nyssäkät, olen todistanut esim. uimahallissa. Toisaalta, miksei rinnat saisi roikkua, onhan monilla miehillä aikamoiset vitjapallitkin.