Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälle ei vain voi mitään. Isot, kiinteät, pyöreät tissit herättää kiinnostusta aivan eri tavalla kuin pienet

Vierailija
17.10.2016 |

Sori vain naiset, jos tuo kuulostaa rajulta, mutta näin se vain on, ainakin omalla kohdallani. Ja sanoisinpa myös, että melko monen toisen miehen mielestä asia on myös noin. Ei tietenkään kaikkien, mutta monien kyllä.

Sille ei vain mitään voi, että isot, kiinteät ja pyöreät tissit lisäävät kiinnostusta valtavan paljon pieniin tisseihin verrattuna. Ja jos ne omistavalla naisella on vielä kasvotkin kauniit tai edes normaalia luokkaa ja kroppa normaali, niin kiinnostus on melko lailla taattu.

Sitä en tiedä, mistä tämä johtuu. Onko tämä perimmiltään aivan vain luonnonvalinnasta johtuvaa vai sitten siitä, että isot, kiinteät, pyöreät tissit ovat kuitenkin melko harvinaisia ja harvinaiset kauniit ominaisuudethan ovat toki aina ihmisiä kiinnostaneet.

Toivon silti, että kovin moni av-palstailija ei nyt olisi pahoittanut mieltään tämän viestin vuoksi.

Kommentit (248)

Vierailija
221/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva kuulla näin isotissisenä. Minulla on suuret roikkuvat rinnat, kiva kuulla että joidenkin mielestä sellaiset ovat parhaat. 

Mulla on samanlaiset enkä usko noita kehuja. Tuo on yksi miesten tapa dissata.

Vierailija
222/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten tulisi dissata isoja rintoja. Ne ovat kauniita juuri hieman roikkuvina. Itseä eivät häiritse isot silikontikaan luonnollisen muotoisina. Taitaa olla ne naiset, jotka näitä mielikuvia luovat kateellisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kiva kuulla näin isotissisenä. Minulla on suuret roikkuvat rinnat, kiva kuulla että joidenkin mielestä sellaiset ovat parhaat. 

Mulla on samanlaiset enkä usko noita kehuja. Tuo on yksi miesten tapa dissata.

Minä en ainakaan dissaa. Jos lähdet treffeille kanssani, niin tulet huomaamaan asian!

Vierailija
224/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavas mies ei naistisseillä tee yhtään mitään, mutta naisprse sensijaan kiinnostaa, koska sille voi tehdä jotain.

Vierailija
225/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon mielipiteeni naisena että olen iloinen että minulla on pienet rinnat (A75), ne eivät ehkä kiihota samalla lailla kuin isommat mutta ovat raikkaat, nuorekkaat ja sporttiset. Ei ole selkäkipuja painolastin takia. 

Sinulla on varmasti nätit pienet rinnat, mutta kyllähän isohkot rinnat voivat olla yhtä lailla raikkaat, nuorekkaat ja sporttiset. Hyvin isot ovat sitten toinen juttu ja aiheuttavat ehkä noita kipujakin.

Itse olen jo yli 45-vuotias, mutta melko hoikka ja urheilullinen ja D75-rintani ovat säilyneet hyvinkin freesinä. Ovat kauniinmuotoiset ja kiinteät.

Vierailija
226/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on osittain sukupolvikysymys. Itse olin nuori 90-luvulla, jolloin kauneusihanne oli pieni peppu ja muutenkin hoikka olemus. Edelleen ne miellyttävät silmää enemmän kuin tämä nykyajan ihanne, eli jättimäiset takapuolet, joita vielä korostetaan mahdollisimman korkealle vedetyillä housuilla.

Ensimmäisenä naisessa kiinnittää huomioni kasvot, sitten muu "olemus". Rintoja en yleensä noteeraa oikeastaan mitenkään, olivat sitten isot tai pienet.

t: Mies 45

Vierailija
227/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten tulisi dissata isoja rintoja. Ne ovat kauniita juuri hieman roikkuvina. Itseä eivät häiritse isot silikontikaan luonnollisen muotoisina. Taitaa olla ne naiset, jotka näitä mielikuvia luovat kateellisina.

Hieman roikkuvina.

Paljon roikkuvat ei siis kelpaa.

228/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman roikkuvina.

Paljon roikkuvat kelpaavat kyllä mainiosti, siis oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat saavat roikkua vaikka navassa asti ja reilusti alempanakin! Kyllähän kaikki fiksut miehet tuollaista naista pitävät ainakin ulkoisesti hyvin kauniina.

Vierailija
229/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on siis hieman riippuva. Kyllähän ne kyyristyessä keveästi napaa ulottuvat eikä haittaa laisin. Seksikästä.

Vierailija
230/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon mielipiteeni naisena että olen iloinen että minulla on pienet rinnat (A75), ne eivät ehkä kiihota samalla lailla kuin isommat mutta ovat raikkaat, nuorekkaat ja sporttiset. Ei ole selkäkipuja painolastin takia. 

Sinulla on varmasti nätit pienet rinnat, mutta kyllähän isohkot rinnat voivat olla yhtä lailla raikkaat, nuorekkaat ja sporttiset. Hyvin isot ovat sitten toinen juttu ja aiheuttavat ehkä noita kipujakin.

Itse olen jo yli 45-vuotias, mutta melko hoikka ja urheilullinen ja D75-rintani ovat säilyneet hyvinkin freesinä. Ovat kauniinmuotoiset ja kiinteät.

D75 on keskikokoinen rinta. Onnittelut kuitenkin. Kunpa itsekin voisin tykätä omistani.

Vierailija
231/248 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman roikkuvina.

Paljon roikkuvat kelpaavat kyllä mainiosti, siis oikein hyvin suuret ja riippuvat rinnat saavat roikkua vaikka navassa asti ja reilusti alempanakin! Kyllähän kaikki fiksut miehet tuollaista naista pitävät ainakin ulkoisesti hyvin kauniina.

Voisit lopettaa jo tuon vit tuilun. Miksi haluat pahaa mieltä toisille?

Vierailija
232/248 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus miettinyt sellaista tyhmää juttua, että onko tissipanossa suurta merkitystä rintojen koostumuksella? Kun monilla tosi isorintaisilla naisilla ovat myös riippuvat ja koostumukseltaan pehmeät rinnat. Tuntuuko ne miehen näkökulmasta samalta?

Vierailija
233/248 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot muodottomat roikkuvat talousmeijeritissit vanhentaa naista, tekee raskaannäköiseksi, on rumat missä tahansa mutta saahan ne vanhana sitoa piiloon seläntaakse.

Vierailija
234/248 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon. Joku maku pitää tisseistäkin olla.

Vierailija
235/248 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet terhakkaat pystyrinnat on parhaat ja upeet. Ikääntyessä kauniin kiinteät ja hyvän malliset.

Vierailija
236/248 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman roikkuvina.

tirsk

Vierailija
237/248 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät pienetkin rinnat vie voiton aina löysistä roikkuvista metritisseistä.

238/248 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot muodottomat roikkuvat talousmeijeritissit vanhentaa naista, tekee raskaannäköiseksi, on rumat missä tahansa mutta saahan ne vanhana sitoa piiloon seläntaakse.

Tähän sopisi mielestäni se yritäks vähän kiihottaa mua -meemikuva! Mutta jostain syystä jotkut naisetkin pitävät hyvin suuria ja riippuvia rintojaan rumina, mikä on todella harmillista. Tuollainenhan oikein todella hyvin povekas ja riippurintainen keski-ikäinen neito olisi ainakin minulle täydellinen kumppani ulkoisesti!

Vierailija
239/248 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon. Joku maku pitää tisseistäkin olla.

Mikähän se maku on? Jotta se olisi oikea?

Vierailija
240/248 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret tuntuvat hyvältä käsissä ja kyllä ne tiukoissa vaatteissa ovat seksikkäät. Pieniä rintoja tunnustellessa ei ole mitään mitä tunnustella. D on keskikokoinen ja E:stä ylöspäin paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan