Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä kaikki on vähän halvempaa ja vähän huonompaa

Vierailija
17.10.2016 |

Melkein aina saa pettyä kun kokeilee niitä Lidlin halpatuotteita. Viimeksi menin Lidlin juustot roskiin yhden puraisun jälkeen. Kai niitä jotkut köyhät ja makuaistittomat ostelee.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla mulla oli aikaa vertailla hintoja. Sitten kun alkoi työarki, niin se oli autottomalle paljon sellaista äkkiä töistä tarhaan ja jotain pitää vieläii ostaa lähiSiwasta.

Ehkä tämä meni ohi aiheen, mutta tilanteessa jossa ei tiedä milloin on töitä, sitä katselee vaikka Tokmannin hyllyjä rauhassa. Miettii että näistä värikartongeista askarrellaan joulukortit, näistä Tigerin puuhelmistä valmistuvat upeat rannekorut.

Ja se liian suurten ja liian pienien vaatteiden määrä. Alkaa käyttää pesutupaa ja siellä pesee sekä kuivattaa kaiken. Kirjastosta tulee lainattua jopa lehti, jossa aiheena on, että miten rikastut kirpparimyynnillä parhaiten.

Kosmetiikkamäärä mulla on liian suuri ja nyt käyn kaiken läpi ja merkkaan voimassaolopäivän näkyville.

Vierailija
62/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Minä ainakin ostan Lidlistä mm. jauhelihat, kananmunat, porkkanat ja lantut. En tiedä mitä gourmet-lanttuja te sitten ostatte vaikka sieltä Citymarketista :D Minä en syö yhtään mitään keksejä, leipiä, myslejä, jugurtteja tai juo mehuja ja limsoja ym. moskaa, ihan peruselintarvikkeilla mennään. Säästää oikeasti todella paljon kun katsoo vähän mitä ostaa ja ostaa Lidlistä, kun että ostaisit samoja tuotteita vaikka Citymarkeista. Vuodessa säästöön jääneet rahat käytän sitten ulkomaanmatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy pelkästään lidlissä, mutta lidlissä tulee ostettua suurimmat ostokset. Musta lidlin kivennäisvesi (sinisessä pullossa) parasta ja halvinta mitä löytyy. 

Halvemmaksi tulee tuotteet, kun että ostaisi muualta.. mutta ei kaikkiea löydy lidlistä, niinkuin ei muistakaan kaupoista löydy kaikkea. 

Vierailija
64/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssä käyvän on ihan mahdotonta saada tarjoustuotteita tai tuoreita vihanneksia.

Viiden maissa kävin niin paistopiste oli tyhjä ja Närpiön kurkkuja ei ollut.

kysyitkö milloin tulee lisää mitä paistopisteestä haluat? Meinaa itse huomasin kerran sämpylöiden olevan loppu, kysyin myyjältä ja hän kertoi, että 5min päästä ovat valmiita.

Vierailija
65/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon halvempaa ja vähintään yhtä hyvää on Lidlissä kaikki!

Vierailija
66/66 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hirveetä, lidlissä ei ollut Mc gourme sarjan valmiiksi rullattuja pehmennettyjä tortilla kuoria, siis miettikää vähän, ei ollut noita.

Eikä ollut tonnikalaa kuin kuutta erilaista, siis todella noloa, olen aina tottunut ostamaan John Wesleyn marmoridelfiini tonnikalaa, ja eihän sitä jostain lidlistä saa.

Ihan paska kauppa kun ei ole juuri sitä mitä minä haluan, siis minä haluan, MINÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi