Luita postilaatikossa - pelottaa
Sain tänään erikoista "postia'. Joku oli laittanut meidän postilaatikkoon LUITA :o
Tää vaivaa mua kamalasti. Ehkä oon vähän kilari, mutta karmivaa, liian karmivaa. Nähty vielä oikein vaivaa ja sidottu niitä toisiinsa kiinni jollain ruskealla narulla ja väliin sidottu mun hiuspinni/koriste, jonka heitin roskiin ehkä viikko sitten ja joku ällö möykky, jota en tarkemmin kyennyt tutkimaan. Hyyyyyh. En pysty nukkuun kun ajattelen vaan, että mikä hullu mua vaanii..:/
Kommentit (10)
En mä nyt mihinkään kirouksiin usko xD Enempi pelottaa, että kuka hullu tuollasta tekee... jos olis ollu vaan luita tms. Oisin ehkä ajatellu, että jotain teinien päähänpistoja mutta jotenki tuohon on nähty häiritsevän paljon vaivaa.. ja se klöntti.. sellaiseen ei varmaan kukaan vitsiniekka koskisi.. sellanen niljainen rusehtava löllö ja haisi ihan kuolemalle :x
Vierailija kirjoitti:
Mikä klöntti se oli?
En tiiä.. Jotain pilaantunutta/mätää ja oli sidottu samaan naruun luiden ja pinnin kans.. oli niin hiton kuvottava, etten tutkinut kovin tarkkaan. Heitin sen koko hoidon metsään kun jotenkin panikoin siinä postilaatikolla.
Uuu, noitia metsässä.