Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä kaikki on vähän halvempaa ja vähän huonompaa

Vierailija
17.10.2016 |

Melkein aina saa pettyä kun kokeilee niitä Lidlin halpatuotteita. Viimeksi menin Lidlin juustot roskiin yhden puraisun jälkeen. Kai niitä jotkut köyhät ja makuaistittomat ostelee.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säästää vuodessa monta sataa euroa kun käyn Lidlissä.

N56

Vierailija
22/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yllätys se että maailman halvimmassa kaupassa ei myydä maailman parasta ruokaa, minusta se nyt on itsestään selvää.

Suomessa media ei koskaan nosta niitä kohuja mitä näistä Lidl ja Adln kaupoista on keski-euroopassa esillä, milloin mistäkin.

Voin kertoa syynkin tähän mutta oletan että ihan niin tyhmiä ette ole että ette sitä itse tietäisi 

Maailman halvin kauppa? Perustaja on ainakin Euroopan rikkaimpia miehiä, vaikka k- ja s-kauppiaat Suomessa  maksattavat ryöstöhintoja ruoasta verrattuna muuhun Keski-Eurooppaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on siellä tiettyjä tuotteita jotka suosiolla ostaa muualta, mutta esimerkiksi oliiviöljyä, yrttejä, mausteita (tavallisempia löytyy) ja Lidlin pähkinäpusseja tulee ostettua. Olen itse tykännyt. Myös riisinuudelit yms. ok.

Vierailija
24/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä suomalaisten junttien valitus Lidlistä. Itse asun Saksassa ja ei se ole täällä minkään b-luokan kaupan maineessa... Täällä noin keskitasoa.

25/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ostotottumuksista, miten Lidlissä löytää mieleistä.

Me käydään siellä vaihtelevasti. Ostetaan mm. cashew-pähkinöitä, sinistä mysliä, paistopisteen tuotteita, lohta ja kanaa, pakastevihanneksia. Viime viikolla ostin eines-kirjolohikiusauksen, oli oikein hyvä.

Osa on liian suolaista meidän makuun ja vaihtelevasti osuu meidän toiveisiin tuotteet.

Vierailija
26/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää on myös, ettei siellä kysellä aina kanta-asiakaskorttia.

Vierailija
27/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää kamaa sieltä saa jos pitää silmät auki ja ymmärtää tuoteselosteet. Marketeista löytyy ihan yhtä huonoa prosessoitua paskaa kalliimmalla.

Vierailija
28/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein aina saa pettyä kun kokeilee niitä Lidlin halpatuotteita. Viimeksi menin Lidlin juustot roskiin yhden puraisun jälkeen. Kai niitä jotkut köyhät ja makuaistittomat ostelee.

Niin läpinäkyvää, kateellinen k- vai s-kauppiasko kirjoittelee? Niitä köyhiä ja makuaistittomia sitten ilmeisesti riittää ympäri Eurooppaa :D Äläkä välitä, Lidlin omistajilla riittää rahaa ilman sunkin ostoksiasi.

Vierailija
29/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei se Lidl tule juurikaan sen halvemmaksi kuin K- tai S-ryhmän kaupatkaan, jos suosii suomalaista. En todellakaan osta mitään saksalaista ESB-lihaa. Suomalaista sen olla pitää!

Niin, esimerkiksi HK:n Amerikan pekoni tulee Puolasta, ja minkään jatkojalostetun lihan, esim. leikkeleissä lihan alkuperämaata ei ole pakko ilmoittaa. Lidlissä myydään suomalaista lihaa ja kalaa.

Mutta käy ihmeessä K-/Skaupassa, jossa myydään VAIN kotimaista lihaa ja banaaneja.

Vierailija
30/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei se Lidl tule juurikaan sen halvemmaksi kuin K- tai S-ryhmän kaupatkaan, jos suosii suomalaista. En todellakaan osta mitään saksalaista ESB-lihaa. Suomalaista sen olla pitää!

Täysin suomalaista lihaa löytyy Lidl:stäkin.

Vierailija
31/66 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevää on myös, ettei siellä kysellä aina kanta-asiakaskorttia.

Eikä tyrkytetä arpoja ja veikkauspelejä

Vierailija
32/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Lidlistä tummaa suklaata,  maustamatonta jugurttia, kotimaisia vihanneksia ja Kuusamon juustoja.  Mainioita tuotteita kaikki!

Toki ostan muutakin eikä ole ollut valittamista.  :)

Vierailija
33/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut ainakin salaattien ja tuoreiden kasvisten ostamisen sieltä. Millon mitäkin sirkkoja, toukkia tai kuolleita ötököitä tulee mukana. Maitoa tai vessapaperia saatan käydä kipasemassa.

T: K-Kauppias

Vierailija
34/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ei saa papuja, linssejä, kaurajuomaa, vai saako nykyään?

Entä sokeroimatonta mysliä?

Vierailija
35/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä ei saa papuja, linssejä, kaurajuomaa, vai saako nykyään?

Entä sokeroimatonta mysliä?

Joitain papuja saa. Linssejä kaiketi ei. Kauramaitoa saa. Mysliäkin saa sokeroimattomana, tosin höystettynä rusinoilla tms...

LIDL on minulle yksi kauppa muiden joukossa, josta saa hinta-laatusuhteeltaan hyvää tavaraa. Lähes kaikki tuotteet ovat halvempia tai saman hintaisia, kuin muissa kaupoissa. Osa tuotteista on kehnoja, mutta osa taas ylivoimaisen hyviä kilpailijoihin nähden. Myös muissa kaupoissa kaikkein halvimmat tuotteet ovat yleensä kehnoja.

Valikoiman suppeuden vuoksi käytän muitakin kauppoja.

Vierailija
36/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lopettanut ainakin salaattien ja tuoreiden kasvisten ostamisen sieltä. Millon mitäkin sirkkoja, toukkia tai kuolleita ötököitä tulee mukana. Maitoa tai vessapaperia saatan käydä kipasemassa.

Jaa. Minä ostin juuri Närpiön tomaatteja ja kurkkua Lidlistä, erinomaisia. Mielummin haen sieltä kuin jättimarketista muka-paikallisia vihanneksia hirveällä hinnalla. Sama koskee yrttejä. 

Kreikkalainen 2 % -jogurtti pesee suomalaiset litkut mennen tullen, tosin se ei ole erityisen halpaa. Milbonan juustot ovat aivan hyviä, samoin parmesaani (joka sekään ei ole erityisen halpaa mutta kuitenkin halvempaa kuin vastaavan laatuinen muualla).

Vierailija
37/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikki kirjoitti:

Lidlissä ei ole mitään mitä sieltä viittis ostaa. Me ei käydä koskaan lidlissä kun ei sieltä löydy mitään syötäväksi kelpaavaa. Kyllä laatu ja kotimaisuus maksaa, mutta on vain niin paljon parempaa että kannattaa maksaakkin enemmän.

Tuskin sinä Tuulikki koskaan olet Lidlissä käynytkään tai sitten kulkenut siellä laput silmillä, jos et kotimaisia ja laadukkaita tuotteita ole löytänyt. 

Vierailija
38/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käyn  Lidlissä siksi, että sieltä saa kymmenellä eurolla samat tuotteet, jotka Citymarketissa tekisivät kaksikymppiä tai ylikin! vaatteet ovat myös yllättävän laadukkaita ja  kauniitakin.

eniten ostan maustamatonta jugurttia, maitoa ja vessanpaperia. välillä yövuoroihin energiajuomia.

Vierailija
39/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian monissa on sitä epäterveellistä glukoosi-fruktoosisiirappia.

Sitä myyvät ihan kaikki kaupat.

Vierailija
40/66 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää hyvin Lidlen laatu, en tarvitse yhtään enempää laatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi