Lidlissä kaikki on vähän halvempaa ja vähän huonompaa
Melkein aina saa pettyä kun kokeilee niitä Lidlin halpatuotteita. Viimeksi menin Lidlin juustot roskiin yhden puraisun jälkeen. Kai niitä jotkut köyhät ja makuaistittomat ostelee.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Onko yllätys se että maailman halvimmassa kaupassa ei myydä maailman parasta ruokaa, minusta se nyt on itsestään selvää.
Suomessa media ei koskaan nosta niitä kohuja mitä näistä Lidl ja Adln kaupoista on keski-euroopassa esillä, milloin mistäkin.
Voin kertoa syynkin tähän mutta oletan että ihan niin tyhmiä ette ole että ette sitä itse tietäisi
Maailman halvin kauppa? Perustaja on ainakin Euroopan rikkaimpia miehiä, vaikka k- ja s-kauppiaat Suomessa maksattavat ryöstöhintoja ruoasta verrattuna muuhun Keski-Eurooppaan...
Joo, on siellä tiettyjä tuotteita jotka suosiolla ostaa muualta, mutta esimerkiksi oliiviöljyä, yrttejä, mausteita (tavallisempia löytyy) ja Lidlin pähkinäpusseja tulee ostettua. Olen itse tykännyt. Myös riisinuudelit yms. ok.
Naurattaa tämä suomalaisten junttien valitus Lidlistä. Itse asun Saksassa ja ei se ole täällä minkään b-luokan kaupan maineessa... Täällä noin keskitasoa.
Riippuu varmaan ostotottumuksista, miten Lidlissä löytää mieleistä.
Me käydään siellä vaihtelevasti. Ostetaan mm. cashew-pähkinöitä, sinistä mysliä, paistopisteen tuotteita, lohta ja kanaa, pakastevihanneksia. Viime viikolla ostin eines-kirjolohikiusauksen, oli oikein hyvä.
Osa on liian suolaista meidän makuun ja vaihtelevasti osuu meidän toiveisiin tuotteet.
Kätevää on myös, ettei siellä kysellä aina kanta-asiakaskorttia.
Ihan hyvää kamaa sieltä saa jos pitää silmät auki ja ymmärtää tuoteselosteet. Marketeista löytyy ihan yhtä huonoa prosessoitua paskaa kalliimmalla.
Vierailija kirjoitti:
Melkein aina saa pettyä kun kokeilee niitä Lidlin halpatuotteita. Viimeksi menin Lidlin juustot roskiin yhden puraisun jälkeen. Kai niitä jotkut köyhät ja makuaistittomat ostelee.
Niin läpinäkyvää, kateellinen k- vai s-kauppiasko kirjoittelee? Niitä köyhiä ja makuaistittomia sitten ilmeisesti riittää ympäri Eurooppaa :D Äläkä välitä, Lidlin omistajilla riittää rahaa ilman sunkin ostoksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei se Lidl tule juurikaan sen halvemmaksi kuin K- tai S-ryhmän kaupatkaan, jos suosii suomalaista. En todellakaan osta mitään saksalaista ESB-lihaa. Suomalaista sen olla pitää!
Niin, esimerkiksi HK:n Amerikan pekoni tulee Puolasta, ja minkään jatkojalostetun lihan, esim. leikkeleissä lihan alkuperämaata ei ole pakko ilmoittaa. Lidlissä myydään suomalaista lihaa ja kalaa.
Mutta käy ihmeessä K-/Skaupassa, jossa myydään VAIN kotimaista lihaa ja banaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei se Lidl tule juurikaan sen halvemmaksi kuin K- tai S-ryhmän kaupatkaan, jos suosii suomalaista. En todellakaan osta mitään saksalaista ESB-lihaa. Suomalaista sen olla pitää!
Täysin suomalaista lihaa löytyy Lidl:stäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kätevää on myös, ettei siellä kysellä aina kanta-asiakaskorttia.
Eikä tyrkytetä arpoja ja veikkauspelejä
Ostan Lidlistä tummaa suklaata, maustamatonta jugurttia, kotimaisia vihanneksia ja Kuusamon juustoja. Mainioita tuotteita kaikki!
Toki ostan muutakin eikä ole ollut valittamista. :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lopettanut ainakin salaattien ja tuoreiden kasvisten ostamisen sieltä. Millon mitäkin sirkkoja, toukkia tai kuolleita ötököitä tulee mukana. Maitoa tai vessapaperia saatan käydä kipasemassa.
T: K-Kauppias
Lidlistä ei saa papuja, linssejä, kaurajuomaa, vai saako nykyään?
Entä sokeroimatonta mysliä?
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä ei saa papuja, linssejä, kaurajuomaa, vai saako nykyään?
Entä sokeroimatonta mysliä?
Joitain papuja saa. Linssejä kaiketi ei. Kauramaitoa saa. Mysliäkin saa sokeroimattomana, tosin höystettynä rusinoilla tms...
LIDL on minulle yksi kauppa muiden joukossa, josta saa hinta-laatusuhteeltaan hyvää tavaraa. Lähes kaikki tuotteet ovat halvempia tai saman hintaisia, kuin muissa kaupoissa. Osa tuotteista on kehnoja, mutta osa taas ylivoimaisen hyviä kilpailijoihin nähden. Myös muissa kaupoissa kaikkein halvimmat tuotteet ovat yleensä kehnoja.
Valikoiman suppeuden vuoksi käytän muitakin kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lopettanut ainakin salaattien ja tuoreiden kasvisten ostamisen sieltä. Millon mitäkin sirkkoja, toukkia tai kuolleita ötököitä tulee mukana. Maitoa tai vessapaperia saatan käydä kipasemassa.
Jaa. Minä ostin juuri Närpiön tomaatteja ja kurkkua Lidlistä, erinomaisia. Mielummin haen sieltä kuin jättimarketista muka-paikallisia vihanneksia hirveällä hinnalla. Sama koskee yrttejä.
Kreikkalainen 2 % -jogurtti pesee suomalaiset litkut mennen tullen, tosin se ei ole erityisen halpaa. Milbonan juustot ovat aivan hyviä, samoin parmesaani (joka sekään ei ole erityisen halpaa mutta kuitenkin halvempaa kuin vastaavan laatuinen muualla).
Tuulikki kirjoitti:
Lidlissä ei ole mitään mitä sieltä viittis ostaa. Me ei käydä koskaan lidlissä kun ei sieltä löydy mitään syötäväksi kelpaavaa. Kyllä laatu ja kotimaisuus maksaa, mutta on vain niin paljon parempaa että kannattaa maksaakkin enemmän.
Tuskin sinä Tuulikki koskaan olet Lidlissä käynytkään tai sitten kulkenut siellä laput silmillä, jos et kotimaisia ja laadukkaita tuotteita ole löytänyt.
minä käyn Lidlissä siksi, että sieltä saa kymmenellä eurolla samat tuotteet, jotka Citymarketissa tekisivät kaksikymppiä tai ylikin! vaatteet ovat myös yllättävän laadukkaita ja kauniitakin.
eniten ostan maustamatonta jugurttia, maitoa ja vessanpaperia. välillä yövuoroihin energiajuomia.
Vierailija kirjoitti:
Liian monissa on sitä epäterveellistä glukoosi-fruktoosisiirappia.
Sitä myyvät ihan kaikki kaupat.
Minulle riittää hyvin Lidlen laatu, en tarvitse yhtään enempää laatua.
Kyllä säästää vuodessa monta sataa euroa kun käyn Lidlissä.
N56