Kysymys naisille: Tulet kotiin käsilaukun kanssa. Mihin laitat laukun?
Oon kiinnittänyt Nousuvesi sarjassa huomioita siihen, että pääosan esittäjä tipauttaa kotiin tullessaan laukun lattialle. Minusta sangen outoa käytöstä.
Kommentit (48)
Ovinaulakkoon missä laukkujani pidän. Välillä hetkeksi tuolin päälle ja siitä naulakkoon.
Yritän tyhjentää sisällön eteisen pieneen metallikoriin (vaihdan laukkua usein) ja laittaa laukun vaatekaappiin, mutta monesti tulee jätettyä veska sisältöineen lipaston päälle. :p
Milloin mihinkin. Sängylle, tuolille, lattialle, keittön työtasolle... Riippuu ihan siitä, onko esim. ruokaostoksia mukana ja mitä huvittaa.
No se tyttö nyt on liian keskittynyt ratkomaan rikosta niin ei jaksa muuta tehdä, pitsaakin vetää vaa kokoajan ku ei jaksa kokata :D
Itse laitan naulakkoon tai eteisen tuolille.
Nojatuolin selkänojalle roikkumaan
Vien suoraan vaatehuoneeseen, kengät (ja rintsikat) heti pois myös.
Pakko laittaa parempi työlaukku vaatekomeroon, muuten kissa kynsii sitä tai jopa yrittää mennä sisälle. Rennot viikonloppulaukut jätän sohvalle tai ripustan jonnekin koukkuun.
Mitäpä teet sillä tiedolla, mihin kukin nainen käsilaukkunsa laittaa? Keräätkö tilastoa? En todellakaan suosittele vastaamaan tällaisiin!
Minulla on eteisessä tarkoituksella hyllykkö jonka päälle laitan aina laukun. Lattia olisi huono idea lemmikkien vuoksi, mutta en kyllä välttämättä ilman niitäkään lattialle jättäisi. Likaantuu.
Mulla on eteisessä sellainen naulakko, jossa säilytän ulkoilutakkeja ja -housuja sekä ratsastusvaatteita. Siinä on tilaa myös käsilaukulle. Oon mä varmaan jossain kodissa sitä lattiallakin säilyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä teet sillä tiedolla, mihin kukin nainen käsilaukkunsa laittaa? Keräätkö tilastoa? En todellakaan suosittele vastaamaan tällaisiin!
Mikset suosittele?
Laitan nojaamaan kenkätelineen sivua vasten. Muualla se olisi joko lasten takkien alla tai niiden mukana lentäisi lattialle. Aikaisemmin meillä oli laukkunaulakko. Nyt siinä on lasten ulkotakit.
Eteisessä oma naulakko laukuille. Siihen laitan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ajatelkaa nyt mitä kamalaa voi seurata siitä, että jotkut palstan teille tuntemattomat lukijat saavat tietää, mihin käsilaukkusi pistät sisään tullessasi!
Vierailija kirjoitti:
Eteisen lipaston paalle.
Mulla sama. Kengät riisun ja ne jää lattialle, käsilaukku ei kuulu lattialle.
Saattaa olla ap, että olet kasvattamassa pientä trans-ihmisen alkua.
Eteisessä on pieni hyllykkö käsilaukuille.