Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille: Tulet kotiin käsilaukun kanssa. Mihin laitat laukun?

Vierailija
17.10.2016 |

Oon kiinnittänyt Nousuvesi sarjassa huomioita siihen, että pääosan esittäjä tipauttaa kotiin tullessaan laukun lattialle. Minusta sangen outoa käytöstä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla ap, että olet kasvattamassa pientä trans-ihmisen alkua. 

No nyt tuli väärään ketjuun, sori. 

Vierailija
22/48 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla ap, että olet kasvattamassa pientä trans-ihmisen alkua. 

No nyt tuli väärään ketjuun, sori. 

Kuinka niin? Ihan hyödyllistähän käsilaukun säilytystä on käsitellä tulevan trans-ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eteisen lipaston paalle.

Mulla sama. Kengät riisun ja ne jää lattialle, käsilaukku ei kuulu lattialle.

Sitähän minäkin (oon siis kysyjä) Käsilaukku ei kuulu lattialle. Mulle opetettiin jo pienenä tytönä, että jos laittaa laukun lattialle, niin tulee köyhyys taloon :-)

Mies väitti, että olisin ainoa nainen, joka on sitä mieltä ettei laukku kuulu lattialle.

Vierailija
24/48 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä teet sillä tiedolla, mihin kukin nainen käsilaukkunsa laittaa? Keräätkö tilastoa? En todellakaan suosittele vastaamaan tällaisiin!

Samaa mieltä. Ajatelkaa nyt mitä kamalaa voi seurata siitä, että jotkut palstan teille tuntemattomat lukijat saavat tietää, mihin käsilaukkusi pistät sisään tullessasi!

No mutku, sit voi tunnistaa kaikki palstalaiset.

Vierailija
25/48 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisessä oven vieressä olevalle pöytäviritykselle, jonka päälle kertyy kaikkea muutakin, kun tulen ulkoa (esim. housut). Oon vaan aina ollut niin surkee laittamaan tavarat järkeviin paikkoihin. Siksi olinkin aika nokkela, kun älysin laittaa tuon pöytäsen niin lähelle ovea, sillä muuten tavarat lentelis helpommin tuoleille ja lattioille.

Täydellistä ei kyllä ole vieläkään.

Vierailija
26/48 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä teet sillä tiedolla, mihin kukin nainen käsilaukkunsa laittaa? Keräätkö tilastoa? En todellakaan suosittele vastaamaan tällaisiin!

Aika törkee sabotointiyritys hei.

Vierailija
27/48 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialle. En ikinä ole keksinyt hyvää paikkaa laukulle!

Vierailija
28/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen sohvalle tai lipaston päälle.

Vierailija
29/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeron ovenkahvaan, tuolin selkänojaan roikkumaan, pöydälle. Eli mihin milloinkin, mutta ei koskaan lattialle!

Vierailija
30/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika saastaisia teidän asunnot jos ei uskalla laukkua lattialle laittaa.

Vierailija
31/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika saastaisia teidän asunnot jos ei uskalla laukkua lattialle laittaa.

Ei sen tuulikaapin lattia ainakaan meillä ole aina täysin hiekaton.

Lasken laukun tuulikaapin pitkälle penkille ja otan sitten mukaan makuuhuoneeseen, jossa puran siitä illalla tarvitsemani tavarat pois. Sitten mietin, onko seuraava päivä pienemmän vai isomman laukun (opiskelu) päivä, ja siirrän tarpeelliset tavarat tarvittaessa toiseen laukkuun. Seuraavan päivän lauku nököttää sitten sängynpäätypenkillä. Useimmin käyttämäni laukut ovat mh:n vaatehuoneessa ja harvemmin käytetyt muualla.

Vierailija
32/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhuoneen sohvalle.

Vierailija
33/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tyhjään laukusta tavarat kahteen pieneen laatikkoon, joilla on oma paikka heti sisäänkäynnin läheisyydessä keittiön kaapissa.

2. Kiitän laukkua (äänettömästi, mielessäni) hyvästä palveluksesta. Usein halaan sitä samalla.

3. Vien laukun omalle paikalleen vaatehuoneeseen (osa koukuissa, osa eri hyllyillä).

Kyllä, olen lukenut KonMarin.

Vierailija
34/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen pöydälle.

Vierailija
35/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laukulle varmasti on parempikin paikka kuin lattia, mutta huvittaa vähän kommentit lattialla olevan laukun likaantumisesta. Kuinka likaiset lattiat teillä oikein on? :) Toisaalta monille laukku on supertärkeä kapistus, enkä ole tätä asiaa itse aivan täysin vielä sisäistänyt.

Vierailija
36/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä taitaa olla paljon eri laukkuja kun niitä tyhjentelette. Minulla on vain yksi ja lisään ja poistan tavaroita tarpeen mukaan ja säilytän lattialla niin siitä on hyvä ottaa tavaroita silloin kun niitä tarvitsee.

Vierailija
37/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eteisessä oma tuoli käsilaukkua varten. Usein tuolille kertyy muutakin, huiveja ja mainosposteja.

Vierailija
38/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen kaapin oven kahvassa roikkuvaan s-koukkuun.

Vierailija
39/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneen lattialle.

Vierailija
40/48 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se eteisen lattialle menee.