Uskotko, että syövän voi parantaa luonnonmukaisilla vaihtoehtohoidoilla?
Luonnonmukaiset vaihtoehtohoidot (non-toksinen raakaravinto protokolla, Gerson protokolla, alkalisoiva protokolla, emotional freedom technique jne.) ovat vaihtoehtoja koululääketieteen tarjoamille syöpähoidoille, joihin kuuluvat leikkaushoito, sädehoito ja solunsalpaajahoito.
Uskotko luonnonmukaisten vaihtoehtohoitojen (tai jonkin niistä) voivan parantaa syöpäsairauksia? Kokeilisitko niitä itse ja suosittelisitko läheisellesi?
Kommentit (29)
Todellakin. Täytyy vain muistaa hengittää oikealla, sammakkoa matkivalla, tavalla oikeassa kuun asennossa ja tanssia samalla villisti.
Vierailija kirjoitti:
https://bambuser.com/v/1548437
Miksi syöpää EI SAA parantaa. Tässä syy.
Niin koska syövän parantamisessa ei olisi niinku yhtään rahaa.
Voi jeesus näitä retardeja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen keho on hapan, ja se kun pitkään hapan, tulee tulehdustila ja solut pääsee kehittymään... tulee syöpä.
Tavallaan ihan kemiallisesti pystyy parantamaan aika monenkin syövän, tosin ei todellakaan kaikkia, mutta se riippuu siitä, miten on kohdellut kehoaan aikaisemmin elämässä.
Ei luontainen hoito tarkoita sitä että syöt porkkanaa ja syöpä paranee , ehei. Ja he keillä ei ole tietoa asiasta, eivät kykene lainkaan edes kuvittelemaan asiaa, jossa syöpä on mennyt pois.
Jos oikein tarkasti kuvattaisi ihmisistä, lähes kaikilla on joku jota voi sanoa syöväksi.
Syöpä on myös helppo rahastuksen kohde lääkefirmoille.
Sorry nyt, mutta varsinkin naisten ikuinen vaiva on VTI ja esimerkiksi karpalotuotteiden nauttiminen estää ainakin osittain uusiutumiset. Taidat olla niitä, jotka syövät ruokasoodaa? Itse en ottaisi.
Kyllä se joskus voi toimia, tiedän kaksi tapausta, jotka paranivat luonnonmenetelmillä ihan täysin. Toinen oli äitini tuttu, parani pitkälle edenneestä syövästä koivuntuhkalipeällä ja eli jotain 20 v tuon jälkeen ja kuoli sitten ihan muuhun sairauteen ja oli silloin jo vanha. Hänestä oli lehtijuttujakin aikoinaan. En muista enää yksityiskohtia, koska olin tuolloin vielä lapsi, mutta jos oikein muistan, hänen syöpänsä oli siinä vaiheessa, ettei mitään lääketieteellisiä hoitoja kannattanut enää edes kokeilla, siis sen aikaisia, nykyään varmaan olisi jotain uudempia hoitoja. Toinen oli eräs vanhempi nainen, jolla oli syöpäkasvain kaulalla, oikein sellainen näkyvä. Hän kieltäytyi hoidoista, leikkauksestakin, koska oli mielestään jo niin vanha, että jos syöpään kuolee, niin joutaa jo kuollakin. Hän käytti ruttojuuriuutetta sisäisesti ja ulkoisesti. Patti vaan hävisi kaulalta ja hän eli ainakin 10 v, eikä häneltä löytynyt enää merkkiäkään syövästä.
Jos itse sairastuisin syöpään, niin käyttäisin varmaan kaikki keinot: ruokavalio, entsyymit, yrtit, energiahoidot...mitä vaan, lääketieteen lisäksi. Koettaisin varmaan etsiä lääkärin, joka ymmärtää myös luontaishoitojen päälle. Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia luontaishoidoista, mutta jos tarve tulee lääketieteen hoidoille, niin senkin hyväksyn. Vielä ei onneksi ole tullut sairautta / vaivaa, johon luontaishoidot eivät olisi tepsineet, olen kohta 50v. Sama juttu miehelläni ja lapsillamme.
Ei ole tarkoitus että aikuinen ottaa mitään hoitoja.jumala auttaa
En usko, mutta uskon että sen tulemisen voi estää luonnonmukaisilla keinoilla. Syö terveellisesti, ei käytä keholle haitaksi olevia aineita ja asuu kaukana saasteista, niin aika hyvät tsäänssit päästä elämästä läpi sairastumatta syöpään.
Vierailija kirjoitti:
No, eipä ainakaan Steve Jobsia auttaneet vaihtoehtohoidot.
Jobs ei halunnut paranutua ja sairaus tuli kuin taivaan lahja sille.
Paastoaminen ja varsinkin vesipassto voi lievittää syöpähoitojen jälki seuraamuksia, mutta se joka väittää luonnonmukaisten hoitojen loistavan syövän, joutaisi parantolaan tai syytteeseen. Nimim. Syöpä kävi kylässä ja jätti jäljen
Molemmilla on puolensa. Sopivat lääkkeet pysäyttää mitoosin G0-vaiheeseen, jolloin solut eivät replikoidu ja toisaalta taas ruoka+mieliala parantaa immuunipuolustusta, joka tuhoaa niitä syöpäsoluja. Eli holistisesti lähtisin asiaa purkamaan, en joko tai.