Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sota teinin ja avopuolisoni välillä - tytär väittää pervoksi!

Vierailija
17.10.2016 |

Kaipaisin asiallisia neuvoja, sillä tilanne on ihan älytön.

Miesystäväni (ollaan oltu yhdessä neljä vuotta ja asuttu yhdessä kolme) oli laittamassa pyykkiä kun ohi mennyt teinityttöni (16 v) alkoi kiljua, että mies nuuhkii hänen pikkuhousujaan! Miesystävä tietenkin kiisti asian ja selitti olleensa vain laittamassa pyykkejä koneeseen, kuten oli sovittu (minä hoidan usein pyykkäämisen, mutta tänään kiireiden vuoksi miesystävä teki sen puolestani). Tytär väittää kiven kovaa, että yllätti miesystävän nenä kiinni hänen pikkuhousuissaan! Tästä seurasi hirveä sota, kun kummatkin väittivät ja huusivat toista. Lopulta teini lähti ovet paukkuen kaverilleen uhoten, että muuttaa kohta kokonaan pois kotoa. Minä tietenkin varovasti tiedustelin miesystävältä, mitä hän pyykkien kanssa oikein teki, mistä tämä tietenkin hermostui että kehtaan epäillä häntä ja meni kellariin nostelemaan puntteja (purkaa siten aina vihaansa).

Mitä nyt sitten? Kumpaa pitäisi uskoa? Miksi tytär keksisi tuollaista, mutta miksi avopuolisoni tekisi tuollaista?

Vain asiallisia vastauksia, kiitos, sillä tilanne on muutenkin inhottava!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun miesystävä on kosketellut teiniä intiimialueilta ja kiihoittuu hänen pikkareissaan olevista pillumehujen ja anaali eritteitten hajuista. Hän haluaa pillua sinun tyttäreltä. Sinun pitää olla tyttärelle lujana ja valmistaa häntä elinikäiseen seksiorjuuteen avopuolisosi kanssa, jotta hän osaa olla kuuliainen bdsm-orja ja palvella isäntäänsä aina kun tälle tulee kiihoitustila ja penis nousee pystyyn. Muuta tässä ei voi tehdä nyt!

Jutut ovat kuin suoraan kymmenen vuoden takaa. Ihan sama tyyli.

Muistatko että *tiedän sinut*. Ilmiantoja vain kehiin.

*tietää*

Vierailija
42/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se haistoi onko ne likaiset? ::::DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulette, moniko nainen haistelee miesten / poikien kusisia kalsareita? Ihan vaan tuli mieleen.

Nuuhkin melko usein, kun kerään pyykkejä, että onko ne pesun tarpeessa. Nuuhkin kyllä omiakin vaatteitani.

No just joo, ehkä niitä pyykkikorissa olevia vaatteita ei kuitenkaan tarvitse

nuuhkia ja miettiä, että pestä vai eikö pestä?

Vierailija
44/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin tytärtä (ellei ole valehteleva ongelmateini ja negatiivisesti suhtautunut miesystävään jo aiemmin).

Vaikea kuvitella, että teini keksisi tuollaisen tempun lennosta, kun sattuu näkemään miehen laittamassa pyykkiä (saatikka suunnittelisi etukäteen ja odottaisi tilaisuutta "yllättää" mies pyykinlaitosta). Joko mies on niitä oikeasti nuuhkinut tai sitten vain sattunut olemaan ne kädessä (ehkä vain katsonut että ompas räikeät tai jahas tällaiset nykyään muodissa) ja teinitytön mieli on laukannut ja uskoo nyt, että mies oli ne tarkoituksella poiminut ja kauemmin jo jotain niiden kanssa puuhannut.

Miehen raju reaktio kuulostaa syylliseltä käytökseltä tai sitten ottaa todella, todella vakavasti syytöksen pervoilusta. Eipä tuo nyt mikään maailman pahin syytös ole. Aikuinen mies voisi asiallisesti vastata, että oliko pikkarit kädessä vai ei ja nuuhkaisiko vai ei ja miksi. Ei tarvitse alentua teinin tasolle huutamaan, antaa lapsellisen ja epäluotettavan kuvan.

Puhu miehen kanssa ja selvitä tarina. Sitten puhut tytön kanssa. Tarkkaile molempien ilmeitä ja eleitä ja koita tunnistaa valehteleva osapuoli (jos ei tule ilmi jo tarinasta). Kysy molemmilta, onko mahdollista, että pikkarit olivat kädessä ja lopputarina oli johtopäätös (väärinymmärrys) vaikkei nuuhkaisua tapahtunut/nähty.

Jos tyttö valehtelee, juttele, miksi haluaa aiheuttaa ongelmia. Mikä vikana miesystävässä?

Jos tyttö ymmärsi väärin, selitä mitä oikeasti tapahtui ja ettei ole mitään syytä tuntea oloaan epämukavaksi miehen seurassa. Saa pestä itse pyykit tästä eteenpäin, jos se helpottaa mieltä. Mies myös juttelee tytön kanssa ja kertoo, että pitää tyttöä vain lapsena eikä ajattele seksuaalisesti.

Jos tyttö oli oikeassa, selvitä miehen kanssa, miksi nuuhki. Jatko miehen kanssa riippuu vastauksesta ja sinun tunteistasi. Vieläkö luotat mieheen ja haluat hänen asuvan kanssanne? Onko sinulla outo olo siitä, että hän (jos tämä vastaus) näkee lapsesi seksuaalisessa mielessä? Selvitä asia miehen kanssa ja päätä, jatkatteko yhdessä eloa. Jos jatkatte, juttele tytön kanssa ja perustele asia hänelle.

Muista kuitenkin, että olet hänen äitinsä ja tehtäväsi on taata hänelle tasapainoinen ja turvallinen koti, jossa on hyvä olla henkisesti. Tällä hetkellä tämä ei toteudu, sillä tyttäresi joko haluaa aiheuttaa ongelmia tai kokee olonsa turvattomaksi tästä eteenpäin.

Vierailija
45/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman tapauksen missä teini on yrittänyt erottaa äitinsä ja hänen miesystävänsä tai isänsä ja hänen naisystävänsä. Joten olet vaikeassa tilanteessa ap. Itse seurailisin tilannetta.

Vierailija
46/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pervoudessa ole mitään vikaa, ja se pitää tyttärelle kerto. Vikaa on siinä, jos toteuttaa pervouttaan väärässä paikassa. 

Itse kyllä nuuhkin joskus omia pyykkejäni pyykinpesun jälkeen. Yritän selvittää, onko pesuainetta jäänyt liikaa ja lähtikö hienhaju pois. Jotkut kai haistelevat ihan viattomasti etukäteenkin, saadaakseen selville terveydentila?

Vierailija
47/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttö oli oikeassa, selvitä miehen kanssa, miksi nuuhki. Jatko miehen kanssa riippuu vastauksesta ja sinun tunteistasi. Vieläkö luotat mieheen ja haluat hänen asuvan kanssanne? Onko sinulla outo olo siitä, että hän (jos tämä vastaus) näkee lapsesi seksuaalisessa mielessä? Selvitä asia miehen kanssa ja päätä, jatkatteko yhdessä eloa. Jos jatkatte, juttele tytön kanssa ja perustele asia hänelle.

Muista kuitenkin, että olet hänen äitinsä ja tehtäväsi on taata hänelle tasapainoinen ja turvallinen koti, jossa on hyvä olla henkisesti. Tällä hetkellä tämä ei toteudu, sillä tyttäresi joko haluaa aiheuttaa ongelmia tai kokee olonsa turvattomaksi tästä eteenpäin.

Voin kertoa että jos tyttö ei valehtele ja äiti jatkaa miesystävän kanssa yhdessä, niin koti ei enää tunnu turvalliselta vaan hirveältä paikalta. Oman äitini miesystävä ei koskaan käynyt käsiksi tai edes ehdotellut mitään mutta kerran kännissä päätti avautua siitä että himoitsee mua, kun olin 17-vuotias. Sanoin äitille tästä ja se asia ohitettiin "kännipuheina". Sen jälkeen olo oli oikeasti todella oksettava, ja tunsin aina sen äijän katseen kun oli mun kanssa samassa tilassa. Välttelin seuraavan vuoden astumista ulos huoneestani jos kuulin että se on viereisessä huoneessa. Suihkuun en enää kulkenut pyyhe päällä huoneestani, vaan vaihdoin suihkuhuoneessa vaatteet, samoin suihkusta tullessani. En pitänyt kotona ikinä shortseja kesälläkään, vaan pukeuduin mahdollisimman peittävästi. En varsinaisesti pelännyt, mutta ällötti vaan niin saamarin paljon.

Muutin pois heti 18-vuotiaana, enkä käy enää äidin luona kuin ehkä jouluisin, varsinkaan sen jälkeen kun muutin opiskelemaan samalle paikkakunnalle, missä isäni perheineen asuu. Sukuloin niiden luona ja onneksi olen sinne tervetullut. Olen nykyään 23-vuotias, ja vieläkin tuntuu pahalta ajatella koko asiaa.

Eli joo, olkoon mies "ihan kuten kaikki muutkin miehet" ja täysin syyntakeeton ah-niin-ihanan miehen biologiansa vuoksi, mutta tytärtä etoo kyllä sen loppuelämä ajatus siitä että oman äidin mies nuuhki pikkareita.

Vierailija
48/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli lukenut jostain lehdestä, että miehet tekevät noin.

Kyseli sitten minun tekemisistäni ja kyllä minä olen joutunut hänen pöksyjään haistelemaan, kun ei ole ollut selvää että ovatko ne olleet menossa pyykkiin, vai tulossa sieltä.

Joskus myöhemmin oli myös lukenut jostain, että miehillä on vastustamaton tarve käyttää naisten pikkupöksyjä hattuina.

Luki myös sen Grayn kirjoja ja uskoi kaiken.

Vierailija
49/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että kun ihmiset kättelevät uutta ihmistä,niin he yleensä sen jälkeen vaivihkaa haistelevat omaa kättään.

Vierailija
50/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä.Eikös pikkuhousunnuuhkijat siis nuuhki käytettyjä alushousuja.Jos ne on koneesta otetut puhtaat niin nehän haisee joko pesuaineelle huuhteluaineelle tai yksinkertaisesti tunkkaiselle,jos kone on likainen.

Kyllä minä joskus nuuhkasen jotain puhdasta vaatekappaletta,jos epäilen että koneessa on sinne kuulumaton haju.Kone kun pitäis välillä puhdistaa.

Mitä se "pervp2nyt puhtaita muuten nuuhkii.

Vierailija
51/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka jätkä haistaa pikkuhousuja, kun on tilaisuus."

Tv elokuvasta Siivoton juttu

Vierailija
52/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin tytärtä. Hänen reaktionsa kuulostaa aidolta ja miehen syylluseltä. Jotkut miehethän lisäksi jopa ostavat pikkareita netistä haisteltaviksi eli ei epätodennäköinen tapaus yhtään.

Toivottavasti kyse ei ole vakavammasta. Varoituksena muista, että ylivoimaisesti suurin osa hyväksinäyttötapauksista on uusperheissä, joissa äidin uusi mies hyväksikäyttää hänen lastaan.

Vierailija
53/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna pistäisin ukon välittömästi pihalle.

Vierailija
54/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan selvä juttu! Tytär puhuu totta!

Mies ei olisi suuttunut eikä huutanut, jos ei olisi haistellut alkkareita. Ei tietenkään. Syytön ei olisi nostanut metakkaa, vaan selittänyt rauhallisesti asian sulle ja yrittänyt keskustella myös tytölle.

Mä en antaisi miehen asua saman katon alla lapseni kanssa.

Vierailija
55/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Että sinuna huolestuisin ukon reaktiota. Syyllinen käyttäytyy noin.

Vierailija
56/56 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sulla on vanhemman velvollisuus luottaa tyttären sanaan. Sun velvollisuus on aikuisena taata se turvallinen ympäristö jossa tytöllä on hyvä olla, ja nyt vaikuttaa ettei se oikein voi toteutua miesystävän asuessa samassa asunnossa. Surku sinua mutta lapsen etu menee sun edun edelle tässä asiassa, tsemppiä!