Osaako joku nainen selittää millä perusteella joillekin naisille kertyy paljon seksikumppaneita ja joillekin vähän
En ole huomannut vielä mitään yhteistä tekijää oikein kummallekaan ryhmälle.
Kommentit (119)
Toiset tykkää seksistä ja toiset taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen?
Meillä suomalaisilla naisilla on eniten seksikumppaneita koko maailmassa, ehkä siksi. Enemmän kuin miehillä.
Mutta onko sillä siis jotain konkreettista merkitystä, että niitä on enemmän kuin toisella? Onko seksi jotenkin häpeällistä tai pahaa? Eikö ole outoa moralisoida ihmisiä sellaisesta toiminnasta, joka ei satuta ketään?
Tuo tutkimus tosin on vuodelta 2008 ja muistan sen hyvin. Siinä kaikki Pohjoismaat olivat edustettuina. Tuntuisi korreloivan myös hyvin niiden tutkimuksien kanssa, että tämä osa maailmaa on tasa-arvoisimpia paikkoja olla ja elää, koska nainen saa harrastaa seksiä siinä, missä mieskin.
Höpöä Suomessa keskiverto naisella on enemmän seksikumppaneita kuin miehillä, eli siihen nähden outo kommentti, että nainen saa harrastaa seksiä siinä missä mieskin.
Eli pitäisikö vähentää jotta oltaisiin tasoissa.
En omien kumppanien määrää tiedä edes sadan tarkkuudella. Paljon niitä on enemmän kuin 500 mutta en tiedä onko yli tuhat.
Se on naiselle vaan helppoa, miehen pitäisi kai olla jonkin sortin julkkis, että yltää samaan.
Mä petyin ensimmäisessä vakavassa seurustelusuhteessani niin, että ajattelin saavani hyvitystä käyttämällä hyväkseni suhteen jälkeen kaikki tilaisuudet saada seksiä.
Ja tilaisuuksiahan riitti! Mutta eipä ne kuulu sinulle tai kenellekään muullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen?
Meillä suomalaisilla naisilla on eniten seksikumppaneita koko maailmassa, ehkä siksi. Enemmän kuin miehillä.
Hm. Mikähän suomalaisissa miehissä on vikana kun he eivät seksistä tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen?
Mutta onko sillä siis jotain konkreettista merkitystä, että niitä on enemmän kuin toisella? Onko seksi jotenkin häpeällistä tai pahaa? Eikö ole outoa moralisoida ihmisiä sellaisesta toiminnasta, joka ei satuta ketään?
Tuo tutkimus tosin on vuodelta 2008 ja muistan sen hyvin. Siinä kaikki Pohjoismaat olivat edustettuina. Tuntuisi korreloivan myös hyvin niiden tutkimuksien kanssa, että tämä osa maailmaa on tasa-arvoisimpia paikkoja olla ja elää, koska nainen saa harrastaa seksiä siinä, missä mieskin.
Höpöä Suomessa keskiverto naisella on enemmän seksikumppaneita kuin miehillä, eli siihen nähden outo kommentti, että nainen saa harrastaa seksiä siinä missä mieskin.
En omien kumppanien määrää tiedä edes sadan tarkkuudella. Paljon niitä on enemmän kuin 500 mutta en tiedä onko yli tuhat.
Se on naiselle vaan helppoa, miehen pitäisi kai olla jonkin sortin julkkis, että yltää samaan.
Uskottele sinä itsellesi että pitäisi olla julkkis. Mutta ei se siitä johdu. Olet vain epäkiinnostava etkä siksi kelpaa kenellekään. Muilla miehillä ei samaa ongelmaa ole, vain niillä jämäpaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Tästä saa todennäköisesti vuosi sadan alapeukutukset.
Elämänkoulu.
Huvittavaa, että teit kirjoitusvirheen tuohon kommenttiin. Vieläpä todella ilmeisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on arvoista. Minä en vain pane ympäriinsä, vaikka sinkku olisin.
Ja minä sentäs rakastan seksiä. Veikkaan, etyä paljon keskimääräistä enemmän.
Mun arvojen mukaan taas kaikki, missä ei satuteta muita on sallittua, eli en pidä irtoseksin harrastamista ja/tai lukuisia seksikumppaneita yhtään moraalittomana.
Silti en itse ole harrastanut irtoseksiä, koska olen nirso.
Joskus superpanetuksen kourissa ärsyttää oma nirsous, koska ei sitä seksiseuraa sitten kovin helposti löydy, mutta onneksi käsi toimii.
Tavallaan olen vähän kateellinen niille, jotka eivät ole kovin nirsoja, sillä ne saa enemmän ja helpommin seksiä SEKÄ löytää kumppaninkin helpommin.
Tämäpä juuri. Miksi seksi on paha asia ellei ole jokin jumala, joka lähettää irtoseksistä helvettiin? Mikä tekee seksistä väärää ja pidättäytymisestä parempaa? En vain tajua sitä itse. Siksi varmaan kerrytin omia tilastoja ennen kuin löysin aviomieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen?
Hm. Mikähän suomalaisissa miehissä on vikana kun he eivät seksistä tykkää?
En tiedä vaikka kumppaneita on satoja niin suomalaisia vain muutamia, seksi ei ole suomalaismiesten juttu. Nykyään seksiä harrastetaan vähemmän kuin kai ikinä ehkäisyn keksimisen jälkeen.
Toinen on erittäin huurahtava ja toinen taas ei niin paljon huurahtava.
Aika tyhmää tehdä aloitus itsestäänselvästä asiasta.
Itselläni syynä seksikumppanien vähyyteen on konservatiiviset arvot. N23
Eiköhän se lähde sieltä korvien välistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen?
Tämä kommentti ei viittaa siihen, kumpi saa enemmän, vaan siihen kummalle irtosuhteet ovat kristinuskon myötä olleet hyväksytympiä Suomessa ja kaikkialla muualla Euroopassa. Nykyisen tasa-arvon myötä naisella pitäisi olla yhtäläinen oikeus harrastaa seksiä ilman leimaantumista, mutta tämä ei tietysti tarkoita, että nainen ja mies saavat saman verran, sillä henkilökohtaiset mieltymykset tulevat sitten erikseen. Ehkä miehet ovat vähemmän nirsoja, ehkä moni nainen on vielä jäänyt vanhan moraalikoodin vangiksi, ehkä yhteiskunnallinen asenne suosii tiettyjä yksilöitä.
Kumppanien määrä ei kuitenkaan ollut se pointti vaan yhtäläinen (tai lähes) mahdollisuus toteuttaa itseään. Tosin otetaan esimerkiksi vaikkapa joku Cheekin musavideo, jossa pyörii kauniita, puolialastomia naisia. Monen mielestä nämä naiset ovat "halpoja", muttei Cheek, joka heidän kanssa ketkuttelee.
Toinen on antavampaa sorttia kuin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen?
Se on naiselle vaan helppoa, miehen pitäisi kai olla jonkin sortin julkkis, että yltää samaan.Uskottele sinä itsellesi että pitäisi olla julkkis. Mutta ei se siitä johdu. Olet vain epäkiinnostava etkä siksi kelpaa kenellekään. Muilla miehillä ei samaa ongelmaa ole, vain niillä jämäpaloilla.
Mitä hourit mulla on varmasti ollut yli 500 kumppania, en ole tarkkaan laskenut saattaa olla tuhatkin. En kyllä ole mies, mutta veikkaan että saisi aikalailla työkseen vongata että saisi sadoilta naisilta, koska kaikki naiset ei vaan ole yhtä helppoja kuin minä.
Tässä minun input, olen 28v nainen. Kumppaneja 20, mielestäni se on paljon. 70% kumppaneista liittyy ulkona käymiseen / bilettämiseen. Opiskeluaikoina kävin 3 krt viikossa ulkona.
- Minä olen nirso myös ja rima on tosi korkealla, mutta olen hyvännäköinen ja miehiä on jonoksi asti ja en jaksa kiduttaa itseäni "säästelemällä" itseäni jonkun asian takia (miksi? maineen, kunnian, että aviomies saa minut mahdollisimman "puhtaana"? - hah! ei!). Eli en todellakaan jakele itseäni vaan 99,9% tapauksissa annan miehille pakit, mutta silti kumppaneja on kertynyt aika paljon...
- mielestäni seksissä ja irtosuhteissa ei ole mitään pahaa, jos pitää huolta itsestä ja ei aseta itseään vaaraan ( ei ole liian humalassa, lähde tuntemattomien mukaan)
- tykkään pitää hauskaa, olen villi ja estoton kun olen viihteellä. myös töissä, selvänä ja/tai suhteessa flirttailen ja nautin miesten huomiosta
- Tunnen helposti kipinää miesten kanssa, ja en pistä hormoneilleni vastaan. Jos tapaan jonkun tyypin jonka kanssa syttyy kipinä, menen siihen helposti mukaan. Tykkään antautua mukaan niihin tilanteisiin ja mielestäni mikään ei ole niin kivaa kuin että tapaa hyvännäköisen miehen jota himoitsee ja joka haluaa minua ja sitten asiat johtaa toiseen
- tykkään jännityksestä, sellaisesta uudenkokemuksesta ja se viehättää
- parasta seksi on aina ollut ennestään tuntemattoman, kumppanin kanssa kyllästyn helposti ja melko nopeasti
- seksi on aina estottomampaa uuden tyypin kanssa kuin vanhan kumppanin. etenkin jos tiedän että mies on sellainen jota en näe, niin voin olla enemmän villimpi, toteuttaa "itseäni"
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut sellaisen että osa pelkää maineen menettämistä ja siksi ei yhdy miehiin joita olisi jonkosi asti. Osa taas otaa rennommin ja ajattelee ettei haittaa vaikka joku ihmeellisesti saisikin tietää..
Tai osa ei vaan halua yhtyä niihin miehiin, joita olisi jonoksi asti. Osa haluaa rakastua ensin. Osa ei pidä ajatuksesta mennä iholle vieraan ihmisen kanssa.
Minulla syy useaan kumppaniin on se, että ajattelen seksistä kuin mies.
Siis minulle ei ole ollut ongelma hakea vain seksiseuraa, enkä ole ollut miesten suhteen asiassa kauhean nirso.
Seksistä jää hyvä fiilis, kun on saanut seksiä, vähän läheisyyttä samalla..seksi tekee onnelliseksi ja on ihmisen perustarve..
varmaan syyt ovat siis naisella ihan samat kuin paljon seksiä harrastavalla miehellä.
en myöskään välitä tippaakaan mistään "jakorasia"-leimoista, sillä minulla on oikeus nauttia seksuaalisuudestani ja sen asian panettelu on epä-älyllistä.
Pitkässä parisuhteessa olen nyt ihmisen kanssa joka haluaa myös seksiä päivittäin ja kenen kanssa halut kohtaa.
Itsellänikin ylempi korkeakoulututkinto.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut vielä mitään yhteistä tekijää oikein kummallekaan ryhmälle.
MORAALI isolla ämmällä. Toiset ryhtyy, toiset ei. Kuka vain saa, jos haluaa.
tee ap sama kysymys miehistä