Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku nainen selittää millä perusteella joillekin naisille kertyy paljon seksikumppaneita ja joillekin vähän

Vierailija
16.10.2016 |

En ole huomannut vielä mitään yhteistä tekijää oikein kummallekaan ryhmälle.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen?

Vierailija
2/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saa todennäköisesti vuosi sadan alapeukutukset.

Elämänkoulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut sellaisen että osa pelkää maineen menettämistä ja siksi ei yhdy miehiin joita olisi jonkosi asti. Osa taas otaa rennommin ja ajattelee ettei haittaa vaikka joku ihmeellisesti saisikin tietää..

Vierailija
4/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin suhtautumisella yhden illan juttuihin on merkitystä. 

Vierailija
5/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättävät aina sian ja uutta sikaa panemaan

Vierailija
6/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenenkään kumppaneiden määrä ap:lle kuuluu?

Vierailija
7/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin että on muutama nainen joilla on aina uuden kumppanin kanssa heti lapsi. Esim yksi tuttu jolla 5 lasta neljälle eri miehelle. Kai toiset kokee itsensä niin epävarmaksi että haluavat sitten itsetuntoaan pönkittääkseen jakaa iloa. Voi vaan olla hankalaa sitten kun sitä lapsikatrasta on, pitää sitä unelmien prinssiä vierellä.

Vierailija
8/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on arvoista. Minä en vain pane ympäriinsä, vaikka sinkku olisin.

Ja minä sentäs rakastan seksiä. Veikkaan, etyä paljon keskimääräistä enemmän.

Vierailija
9/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan vaikuttaa ensin oleellisesti se, tapaako henkilö helposti ihmisen johon sitoutuu.

Joillakin se on sattumaa, eli jotkut tapaavat jo nuorena sen juuri itselle sopivan ja suhde kestää.

Joillekin taas on tärkeää, että on edes joku ja kelpuuttavat vähemmän sopivan, mutta sekin suhde saattaa kestää.

Joillakin suhde ei kestä, mutta löytävät taas helposti uuden jne.

Jotkut ovat pitkiäkin aikoja sinkkuna ja saattavat pitää rakastajia, harrastaa irtoseksiä ym.

Toiset taas ovat nirsoja, eivätkä harrasta sinkkuna seksiä juuri koskaan tai harvoin.

Jotkut ovat lähes aina suhteessa, mutta harrastavat irtoseksiä monien eri ihmisten kanssa lyhyinäkin sinkkuaikoina.

Jne.

Eli joo, en keksi minäkään mitään yhteistä tekijää paitsi niille, joilla on elämänsä aikana vain yksi seksikumppani - ne ovat useimmiten fundamentalistiuskovaisia.

Sitten tietysti sekin vaihtelee, mikä kenellekin on vähän ja mikä on paljon.

Vierailija
10/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omasta puolestani mutta tilaisuuksia on ollut mutta olen tarttunut niihin vain harvoin.

Vain hyvin pieni osa miehistä kiinnostaa tarpeeksi. Eikä riipu lompakon paksuudesta.

Toinen on se syy että seksi on oikeasti hyvää vasta kun tuntee tarpeeksi tuota kiinnostavaa miestä niin että uskaltaa kunnolla heittäytyä touhuun.

Ja vielä se että jos mies pitää selvänä että tässä on yhden kerran pano eikä muuta niin ei sellainen mies välttämättä viitsi panostaa myös naisen nautintoon.

Eli ei kannata.

Vierailija
11/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani voin kertoa, etten missään nimessä halua että seksikumppaneita kertyisi. Olen itse joutunut kuuntelemaan sellaisia seksikumppanilistauksia joiltain ihmisiltä, ja mielestäni se on äärimmäisen noloa. Ilmeisesti jotkut ihmiset kuvittelevat että on hienoa kun on tosiaan KERTYNYT monen monta seksikumppania.

Itse mietin sellaisia pidempikestoisia seuraamuksia kuten taudit, raskaus, Suomen pienet piirit jossa kaikki tuntevat toisensa. Tiedän tapauksen, jossa nainen menetti mahdollisuuden suhteeseen kiinnostavan henkilön kanssa, koska oli harrastanut seksiä tämän kaverin kanssa. En oikein osannut tuntea empatiaa.

Vierailija
12/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yhteinen tekijä meillä runsaasti harrastavilla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Todella parhaimmillaan on viikossa enemmän kumppaneita, kuin useimmilla koko elämässä.

Vierailija
13/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu korvaa määrän. Ei mitään mieltä nussia jokaista vastaantulijaa, kun ei niistä itselle saa sitä nautintoa kuitenkaan. Mieluummin rauhassa tutustun ja seksiä seurustelusuhteessa tai tapailusuhteessa.

Vierailija
14/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella? Varmaan samalla perusteella kuin joillekin miehille. Riippuu varmaan täysin ihmisestä. Keksin muutaman perustelun, miksi jollekin "kertyy". Syitä varmaan yhtä monia kuin ihmisiä:

- ei määritä omaa arvoaan genitaalien kautta

- tykkää seksistä

- ei tarvitse tuntea henkistä yhteyttä kumppanin kanssa

- henkisesti epätasapainossa

- ei ole uskossa

- on omaksunut nykyaikaiset arvot, joissa mies ja nainen ovat yhtäläisiä toimijoita

- kokee, että pakko, koska muutkin

- vetää persekännejä, jolloin yleensä halut tulevat pintaan

- on ammatiltaan huora

- löytää helposti yhteyden erilaisten ihmisten kanssa

Tossa nyt jotain erilaisia syitä, miksi joku harrastaa seksiä toisten pidättäytyessä. En itse näe siinä mitään pahaa, kunhan se tapahtuu omasta halusta eikä esim. sillä haeta jotain puuttuvaa omanarvontuntoa, sillä tämä rampauttaa tunne-elämää pitkällä aikavälillä.

Mitä AP itse luulet? Premissisi myös on aseteltu siihen muotoon kuin seksi olisi paha, joten mikä siinä sun mielestä on pahaa?

Vierailija
15/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoulu.

Tuntemistani naisista (joiden seksihistorian tunnen, kaikkien en tietenkään tunne) suurilukuisin seksihistoria on toimintaterapeutilla, psyk. tohtorilla, sosiaalityöntekijällä ja dippainssillä.

Vierailija
16/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoulu.

Tuntemistani naisista (joiden seksihistorian tunnen, kaikkien en tietenkään tunne) suurilukuisin seksihistoria on toimintaterapeutilla, psyk. tohtorilla, sosiaalityöntekijällä ja dippainssillä.

Jep. Itse olen kaveripiiristäni eniten viilettänyt ja olen valtiotieteiden maisteri. Oman kokemukseni perusteella yleensä "alempi" koulutustaso viittaa pääsääntöisesti hiukan jämähtäneeseen moraalikäsitykseen oikeasta ja väärästä, kuten että nainen menee jotenkin käytössä pilalle (kiitos kristinusko tästäkin). Tottakai on tapauskohtaisia eroja, mutta äänestyskäyttäytymisenkin perusteella työläisväki on usein konservatiivisempaa.

Vierailija
17/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kolme seksikumppania. Ensimmäisen poikaystävän kanssa olin kolme vuotta, seuraavan neljä ja kolmannesta tuli aviopuoliso ja yhdessä on oltu jo pari vuosikymmentä.

Ja kaikkien kanssa olen seurustellut pitkään ennen sänkyyn menoa.

Vierailija
18/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen?

Meillä suomalaisilla naisilla on eniten seksikumppaneita koko maailmassa, ehkä siksi. Enemmän kuin miehillä.

Vierailija
19/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen?

Meillä suomalaisilla naisilla on eniten seksikumppaneita koko maailmassa, ehkä siksi. Enemmän kuin miehillä.

Mutta onko sillä siis jotain konkreettista merkitystä, että niitä on enemmän kuin toisella? Onko seksi jotenkin häpeällistä tai pahaa? Eikö ole outoa moralisoida ihmisiä sellaisesta toiminnasta, joka ei satuta ketään?

Tuo tutkimus tosin on vuodelta 2008 ja muistan sen hyvin. Siinä kaikki Pohjoismaat olivat edustettuina. Tuntuisi korreloivan myös hyvin niiden tutkimuksien kanssa, että tämä osa maailmaa on tasa-arvoisimpia paikkoja olla ja elää, koska nainen saa harrastaa seksiä siinä, missä mieskin.

Vierailija
20/119 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on arvoista. Minä en vain pane ympäriinsä, vaikka sinkku olisin.

Ja minä sentäs rakastan seksiä. Veikkaan, etyä paljon keskimääräistä enemmän.

Mun arvojen mukaan taas kaikki, missä ei satuteta muita on sallittua, eli en pidä irtoseksin harrastamista ja/tai lukuisia seksikumppaneita yhtään moraalittomana.

Silti en itse ole harrastanut irtoseksiä, koska olen nirso.

Joskus superpanetuksen kourissa ärsyttää oma nirsous, koska ei sitä seksiseuraa sitten kovin helposti löydy, mutta onneksi käsi toimii.

Tavallaan olen vähän kateellinen niille, jotka eivät ole kovin nirsoja, sillä ne saa enemmän ja helpommin seksiä SEKÄ löytää kumppaninkin helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä