Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitistä

Vierailija
16.10.2016 |

Oli mukava ja treffit kesti koko päivän. Kumpikin haluaa viel tavata mutta mies kysyi onko minulla muita treffejä tulossa. No ei ole. Kysymys alustikin sitä että hän haluaa tavata jonkun jonka kanssa kirjoitellut. Mitä tuohon nyt voi sanoa...me ollaan tavattu kerran joten ei toista voi kieltää. Silti rupes tuntumaan vähän kurjalta että haluaa nähdä jonkun muun.Voisinhan minäkin mutta en halua. Vaikuttaa kyllä ihan rehdiltä koska eihän hän muuten olisi ns kysynyt lupaa vaikka eihän hänen tarvitsekaan niinkauan kun mikään ei ole vakavaa. Itse vain pidin tyypistä ja hänkin minusta käsittääkseni, koska haluaa vielä nähdä.
Tämän takia inhoan nettideittailuja koska voi tapailla montaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit eivät olleet täydelliset, joten hän vielä tsekkaa ne toiset, sovitut treffit.

Vierailija
2/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisithan voinut sanoa, että minä viihdyin hyvin ja luulin, että sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuo on mikään nettideittien oma kuriositeettinsa. Eiköhän se koske kaikkea deittailua.

Minusta oli mautonta, että mies kysyi sinun treffitilanteestasi ja varsinkin, että kertoi omastaan. Minä koen, että se oli ihan suoraan sanottu, ettei kamalasti napannut, mutta kiitti kuitenkin. En enää tapaisi tuollaista tyyppiä.

Vierailija
4/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy kun tapailee itseään kovempitasoisia miehiä. Joudut kisaan. 

Vierailija
5/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ottaa asia puheeksi? Kukaan ei ole koskaan kysynyt treffeillä moista. Tottakai saa tapailla useita jos siltä tuntuu. Ei eka tapaaminen välttämättä anna sellaista varmuutta että tekee oharit muille.

Itse en peru sovittua tapaamista ilman hyvin painavia syitä. Ja äsken tapasin etään henkilön kolmannen kerran ja oikeastaan vasta nyt kunnolla kihelmöi ja mietityttää oisko tässä jotain enemmän..

Vierailija
6/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin ja kyllä hänkin viihtyi. Haluaa tavata minut vielä. Nyt harmittaa että sanoin että voi tavata koska oikeastaan en haluaisi. Mutta me olemme tavanneet kerran joten en minä voi kieltää.

Vierailija
7/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hieman periaatteen mies enkä tapailisi ikinä kuin yhtä kerrallaan. Tosin minä olen loppu elämäni sinkku omasta tahdostani niin eipä tuo haittaa vaikka joku tapailisi useampaa samaan aikaan.

8/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin ja kyllä hänkin viihtyi. Haluaa tavata minut vielä. Nyt harmittaa että sanoin että voi tavata koska oikeastaan en haluaisi. Mutta me olemme tavanneet kerran joten en minä voi kieltää.

Laitat vain viestiä, että mietittyäsi tarkemmin ette sovikaan yhteen. Kiitos kuitenkin treffeistä ja parempaa onnea ensi kerralla. Turhaa kulutat aikaasi tuollaiseen ukkeliin.

Vierailija
9/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Outoa ottaa asia puheeksi? Kukaan ei ole koskaan kysynyt treffeillä moista. Tottakai saa tapailla useita jos siltä tuntuu. Ei eka tapaaminen välttämättä anna sellaista varmuutta että tekee oharit muille.

Itse en peru sovittua tapaamista ilman hyvin painavia syitä. Ja äsken tapasin etään henkilön kolmannen kerran ja oikeastaan vasta nyt kunnolla kihelmöi ja mietityttää oisko tässä jotain enemmän..

Se kihelmöinti on tippuri...

Dimi

Vierailija
10/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitat vain viestiä, että mietittyäsi tarkemmin ette sovikaan yhteen. Kiitos kuitenkin treffeistä ja parempaa onnea ensi kerralla. Turhaa kulutat aikaasi tuollaiseen ukkeliin.

Mutta miksi laittaisin niin kun haluan nähdä vielä, en vain halua että näkee muita. Tämä meni nyt ihan vituralleen koska olisi pitänyt sanoa että en pidä ajatuksesta että näkee muita. Sanoin vaan että hän tekee niinkuin itse haluaa.

Vierailija
11/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi laittaisin niin kun haluan nähdä vielä, en vain halua että näkee muita. Tämä meni nyt ihan vituralleen koska olisi pitänyt sanoa että en pidä ajatuksesta että näkee muita. Sanoin vaan että hän tekee niinkuin itse haluaa.

Ylipäätän outoa häneltä kertoa sulle treffeistä toisen kanssa. Eiköhän tossa vaiheessa nyt ole selvää ettei olla tilivelvollisia toiselle ja on lupa tavata myös muita. Mitä sitten, jos hän ihastuukin tähän toiseen deittiin, laittaako hän sinulle viestiä ettei haluakkaan enää nähdä. Mutta jos tämän miehen kerta haluat vielä nähdä niin menet reilusti toisille treffeille ja katsotte miten homma etenee ja ehkä jossakin kohtaa tulee ajankohtaiseksi puhua, että tapailetteko vain toisianne. Mutta en kyllä ikinä ekojen treffien jälkeen laittaisi mitään kuinka toivot ettei hän tapailisi muita, kuulostat mielestäni aika mustasukkaiselta ja kontrolloivalta tällöin, eikä ihan hyvä merkki ekojen treffien jälkeen. 

12/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska minusta hän vihjasi melko selkeästi, että sinä et ollut niin erityinen, että sinun takiasi kannattaisi jättää muita teitä kokeilematta. Jos hän olisi ollut edes asiallinen, hän olisi pitänyt suunsa kiinni aiheesta ja käynyt tai ollut käymättä toisen kanssa treffeillä. Minä en lähtisi sellaisen miehen kanssa toisille treffeille, jolle minä olisin joku kakkosvaihtoehto.

Vierailija
13/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ruoeaisi kellekään varasijalle.

Vierailija
14/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Dimi

Ahaha! :D henkilö nappiin!

Vierailija
15/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätän outoa häneltä kertoa sulle treffeistä toisen kanssa. Eiköhän tossa vaiheessa nyt ole selvää ettei olla tilivelvollisia toiselle ja on lupa tavata myös muita. Mitä sitten, jos hän ihastuukin tähän toiseen deittiin, laittaako hän sinulle viestiä ettei haluakkaan enää nähdä. Mutta jos tämän miehen kerta haluat vielä nähdä niin menet reilusti toisille treffeille ja katsotte miten homma etenee ja ehkä jossakin kohtaa tulee ajankohtaiseksi puhua, että tapailetteko vain toisianne. Mutta en kyllä ikinä ekojen treffien jälkeen laittaisi mitään kuinka toivot ettei hän tapailisi muita, kuulostat mielestäni aika mustasukkaiselta ja kontrolloivalta tällöin, eikä ihan hyvä merkki ekojen treffien jälkeen. 

Mutta eihän me olla vielä yhdessä eikä yhen tapaamisen jälkeen voi tietää tuleeko hommasta mitään siksihän me tavataan. Ja en ole laittamassa mitään ettei saisi tavata tätä ihmistä. Tämä kenet aikoo tavata on joku jonka kanssa on ennen minua kirjoitellut mutta ei tavannut. Minusta kyllä antoi ymmärtää että tykkäsi minusta ja itse sanoi että haluaa vielä nähdä minua ja katsoa miten etenee. No, ehkä toisilla treffeillä asia tulee vielä esiin.

Vierailija
16/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kontrolli friikkejä te olette?! Ei yhdet treffit ole vielä lupaus mistään seurustelusta.

Vierailija
17/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Dimi

Ahaha! :D henkilö nappiin!

Ja tauti kans.

Dimi

18/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kontrolli friikkejä te olette?! Ei yhdet treffit ole vielä lupaus mistään seurustelusta.

Ei tietenkään ole. Kyse on enemmänkin siitä, että mies kertoi niistä toisista treffeistä ja millä lailla. Olisi käynyt treffit kaikessa rauhassa. Nyt kuulosti siltä, että mies kertoi ap:lle melko suoraankin treffien olleen ihan ok, muttei mitenkään säkenöivät. Jos se on ap:lle ok, niin mikäs siinä. Itse en lähtisi toisille treffeille, jos en kerran ollut tarpeeksi uskomaton jo ensitreffeillä.

Vierailija
19/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Kyse on enemmänkin siitä, että mies kertoi niistä toisista treffeistä ja millä lailla. Olisi käynyt treffit kaikessa rauhassa. Nyt kuulosti siltä, että mies kertoi ap:lle melko suoraankin treffien olleen ihan ok, muttei mitenkään säkenöivät. Jos se on ap:lle ok, niin mikäs siinä. Itse en lähtisi toisille treffeille, jos en kerran ollut tarpeeksi uskomaton jo ensitreffeillä.

Ilmankos jotkut naiset ei löydä ketään kun ajatus on se että jos en ole säkenöivä ja uskomaton niin en lähde toisille treffeille. Mitä prinsessoja te kuvittelette olevanne.

Vierailija
20/34 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa liikaa, kun mies kerran on menossa toisille treffeille niin on ihan mahdollista sekin ettet enää ikinä kuule hänestä muutenkaan. Nyt et vaan itse ota mitään yhteyttä, ja jos mies on joskus myöhemmin laittaa viestiä niin katso senhetkisen fiiliksen mukaan mitä vastaat. Jos tuntuu ettet halua enää nähdä, ei sinun tarvitse selitellä hänelle sen syytä tai mitenkään viitata tai kettuilla että haluttomuutesi liittyy toisten naisten tapailuun.

Toisaalta kiva että mies oli rehellinen siitä että tapailee monta ihmistä yhtä aikaa, mutta tosiaan riskaabelia koska kyllä monelta naiselta menee siinä oma kiinnostus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä