Mitä mieltä miehet on naisesta, joka
on ulkoisesti todella kaunis ja sen lisäksi sydän puhdasta kultaa?
Pitääkö naisen olla aina hankala ja veemäinen luonne, jotta heidän kanssaan voi seurustella?
Kommentit (9)
Kyllä hankalan kanssa on jännempää. Tykkään hankalista, koska he pitävät arjen mielenkiintoisena, mutta pettäminen on tietysti liian hankalaa jo minullekin.
Sinäkö olet sellainen ja nyt vingut kun miehet eivät näe sinua? Kauneus on katsojan silmässä ja ilmeisesti muut eivät kauneuttasi huomaa. Surullista.
Kyllä, minä olen sellainen. Ja saan kyllä huomiota miehiltä ihan riittävästi. Itse kiinnostun vain harvoista. Ap
Voiko sydän olla puhdasta kultaa, ellei ole tietoinen omista epätäydellisyyksistä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minä olen sellainen. Ja saan kyllä huomiota miehiltä ihan riittävästi. Itse kiinnostun vain harvoista. Ap
Jännämiehistä? Asia selvä :)
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinun sitten pitää täällä kysellä, että mitä mieltä miehet ovat, kun he ilmeisesti ovat kiinnostuneita sinusta ja pyrkivät seuraasi? Ei millään pahalla, mutta aloituksesi kuulostaa vähän sellaiselta humblebragging-meiningiltä, jota yleensä tytöt harrastavat keskenään suurin piirten peruskouluiässä.
Ainakin aloittaja on puhdasta v-mäisyyttä, nimittäin naisille.
Tuurijuoppo
Ei, ainoastaan naiset arvostavat tuollaisia asioita vastakkaisessa sukupuolessa