Nettideitistä
Oli mukava ja treffit kesti koko päivän. Kumpikin haluaa viel tavata mutta mies kysyi onko minulla muita treffejä tulossa. No ei ole. Kysymys alustikin sitä että hän haluaa tavata jonkun jonka kanssa kirjoitellut. Mitä tuohon nyt voi sanoa...me ollaan tavattu kerran joten ei toista voi kieltää. Silti rupes tuntumaan vähän kurjalta että haluaa nähdä jonkun muun.Voisinhan minäkin mutta en halua. Vaikuttaa kyllä ihan rehdiltä koska eihän hän muuten olisi ns kysynyt lupaa vaikka eihän hänen tarvitsekaan niinkauan kun mikään ei ole vakavaa. Itse vain pidin tyypistä ja hänkin minusta käsittääkseni, koska haluaa vielä nähdä.
Tämän takia inhoan nettideittailuja koska voi tapailla montaa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisithan voinut sanoa, että minä viihdyin hyvin ja luulin, että sinäkin.
Minä sanoin ja kyllä hänkin viihtyi. Haluaa tavata minut vielä. Nyt harmittaa että sanoin että voi tavata koska oikeastaan en haluaisi. Mutta me olemme tavanneet kerran joten en minä voi kieltää.
Älä stressaa liikaa, kun mies kerran on menossa toisille treffeille niin on ihan mahdollista sekin ettet enää ikinä kuule hänestä muutenkaan. Nyt et vaan itse ota mitään yhteyttä, ja jos mies on joskus myöhemmin laittaa viestiä niin katso senhetkisen fiiliksen mukaan mitä vastaat. Jos tuntuu ettet halua enää nähdä, ei sinun tarvitse selitellä hänelle sen syytä tai mitenkään viitata tai kettuilla että haluttomuutesi liittyy toisten naisten tapailuun.
Toisaalta kiva että mies oli rehellinen siitä että tapailee monta ihmistä yhtä aikaa, mutta tosiaan riskaabelia koska kyllä monelta naiselta menee siinä oma kiinnostus.
Kyllä me joka päivä ollaan yhteydessä joko soitellen tai viestein. Luotan myös siihen että mies ei olisi koko päivää viettänyt kanssani jos en olisi tehnyt vaikutusta
Mutta mitä tollaseen kysymykseen voi vastata muuta kuin että ei haittaa jos kysyy että voiko käydä kahvilla. Jos olisin kieltänyt niin olisin antanut kuvan että olen joku mustasukkainen hullu.
Kieltämättä outoa häneltä kysyä ensin sinulta ja vasta sitten kertoa oma tilanteensa. Tulee mieleen, että suojeli omaa selustaansa kun ei ensin kertonut että on tapaamassa toistakin naista... vaikka sinuakin voisi nähdä uudelleen.
Sehän on nyt ihan susta aloittajasta kiinni miten jatkat. Mä luultavasti laittaisin viestin, että on parempi että unohdetaan uudet treffit ja toivottaisin onnea jatkoon. Kaveriksi jos olisi sopiva tyyppi, senkin kertoisin. En pidä ihmissuhteissa pelailusta, ja tässä on mahdollisuudet sellaiseen. Toiset tykkää treffailla enemmän ja useampien kanssa, mä en enää jaksa sitä menoa.
Jotenkin näen tämän menevän siihen että miehen mielestä molempien naisten kanssa sujuu hyvin, hän treffailee molempia, menee sänkyyn molempien kanssa, lopulta varmaan naimisiin ja ostatte kaikille kolmelle yhteisen talon. Sitten jännätään kumpi ensimmäisenä paksuna. Miehelle toki täysi hoito ja joka aamu aamiainen petiin.
Tais olla mahti treffit kun ei ole ukosta kuulunut :(
Vai testaako se että otanko minä yhteyttä? Hulluksi tässä sinkkuelämässä tulee kun ei yhtään tiedä haluaako miehet vain pildeä vai onko ne oikeasti kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Odota rauhassa, älä viesti ensin! Itse pyrin just nyt samaan.
On tiistai! Ihmiset ovat väsyneitä alkuviikosta, parin päivän radiohiljaisuus on ihan ok.
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota rauhassa, älä viesti ensin! Itse pyrin just nyt samaan.
On tiistai! Ihmiset ovat väsyneitä alkuviikosta, parin päivän radiohiljaisuus on ihan ok.
Sillä on kyllä kiire viikko kun viikonloppuna puhuttiin mitä kummankin viikko tuo tullessaan.Sanoi että saa soittaa millon vain niin ehkä sit jätti ns. pallon mulle, en tiedä.Normisti on aamu ja ilta toivotukset tullu eilen illalla ja tänä aamuna ei tullut.
Nyt kun odotellaan miten mahtaa käydä niin syödään perunamuusia ja tölkkilihapullia 😃
Täydellä vatsalla taas jaksaa odottaa uusia pettymyksiä paremmin.
Ruletti pyörimään ja Tinder kertoo kohtalomme kirjoitti:
Nyt kun odotellaan miten mahtaa käydä niin syödään perunamuusia ja tölkkilihapullia 😃
Täydellä vatsalla taas jaksaa odottaa uusia pettymyksiä paremmin.
Kyllä, nyt keskittyminen muihin juttuihin. Itse kokkaan, lähden lenkille, menen suihkuun, katson ehkä leffan. En viesti. Odotan ainakin torstaihin nyt. Ärsyttää ettemme jo sopineet jotain arki-iltaa tapaamiselle...
Myös pizzalla ja kebabia. .Niin saadaan kropat rantakuntoon + treffeillä onnistaa ja jatkoon
Ihan perseestä tällänen deittailu. Sitä aina suhteessa unohtaa millasta se sinkun deittiviidakko on mut muistupa taas mieleeni ja hyvin selvästi.
Ehkä hän yritti vanhaa miesten taktiikkaa "suututetaan se, niin se dumppaa meidät!"
Se nyt vaan on paljon helpompaa tulla dumpatuksi kuin sanoa toiselle että "eipä enää kiinnosta".
Puolisolleni jumalatar. Miksi minun pitäisi mennä treffeille miehen kanssa, joka ei ajattele minusta niin? Joka ei katso minua ja ajattele, että hän on helvetin onnekas. Samoin voisin kysyä, että miksi minä menisin toisille treffeille miehen kanssa, josta en ajattelisi samoin. Viime kerran kun olin ensitreffeillä vietin puoli iltaa vain tuijottaen miestä, kuunnellen hänen seksikästä ääntään ja fantasioiden siitä, kuinka uskomatonta tuollaisen miehen vierestä olisi herätä/vanheta. Hän oli kuulemma tiennyt jo ennen jälkiruokaa, että this is it.
Miksi tyytyisin vähempään? Miksi kukaan tyytyisi vähempään? Samoista miehistä ja naisista ei kuitenkaan kaikki kilpaile. Vaikka moni nainen kuvittelisi elävänsä ihanan elämän mieheni kanssa, he ovat väärässä. Sitten on niitä naisia, jotka arvostavat kädentaitoja, luotettavuutta. Huumorintajua. Unelmia. Ja niitä naisia jotka haluaisivat mielellään lähteä maatilan emänniksi.