Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen matka

Niiskuneiti
16.10.2016 |

Haluisin kuulla mielipiteitä asiasta, että ottaisitteko ok asiana sen että puolisonne lähtee kahden vkon matkalle, ja ilmoittaa siitä teille kahta päivää ennen ajankohtaa? Hän on muutenkin reissutöissä, ja on vain vkonloput kotosalla, joista jo puolisen vuotta on mennyt kännissä joka vkonloppu. Olemme olleet kolme vuotta yhdessä, yhtäkään reissua kaupungin ulkopuolelle ei olla tehty. Hän on kyllä käynyt pari kertaa reissuissa kavereidensa kanssa suhteemme aikana. Olen itse toivonut viimeisen vuoden että lähtisimme matkalle tai viettäisimme edes yhden vkonlopun yhdessä, ilman holia tekemällä yhdessä jotain mukavaa. Tämä ei ole onnistunut hänen puoleltaan. Olenko ylireagoinut kun loukkaannuin todella paljon tästä matkasta joka tapahtuu nyt? Kun minua ei pyydetty mukaan, minulle ei ajoissa kerrottu suunnitelmista? Olen kuitenkin itse vkonlomalla ja olisin hyvin päässyt mukaan, ehdotin jopa kompromissia että tilataan mullekin nyt matka heidän kanssaan, tai hän viettäisi tämän viikon kanssani, ja lähtisi reissuun vastaa vkon päästä jolloin itsellä alkaa arki. En tiedä miten suhtautua asiaan, olen niin pettynyt että jopa mietin eroa. Koska itse näen että suhteessa pitää olla yhteisiä kokemuksia, reissuja ja tekemisiä. Varsinkin kun muutenkaan ei olla aikoihin vietetty aikaa jolloin molemmat olisivat olleet läsnä oikeasti. Olen muutenkin hoitanut kodin yms muut asiat ilman hänen tukeaan, kyydittänyt ryyppyreissuille, ja kuunnellut kiukuttelua kuukausi tolkulla väsymyksestä.. Ottanut lupauksia vastaan että kyllä me tehdään yhdessä jotain kun työt loppuvat yms..Suoraan sanottuna olen tuntenut itseni likatynnyriksi ja "kotiorjaksi". Mutta nyt kun hetki koitti että tähän olisi mahdollisuus, niin hän valitsikin kaveripariskunnan reissukaverikseen ja minulle ei edes puhuttu asiasta. Mitä te ajattelsisitte asiasta? Onko väärin pyytää että minut otetaan mukaan, tai kompromissia? Pahoitteluni sekavasta tekstistä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissusta viis, mutta jos mies on kännissä joka viikonlopun, pakkaapa kamasi reissun aikana.

Miksi kukaan roikkuu miehessä jonka kanssa ei ole kivaa?

Vierailija
2/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä vasta mietit eroa? Mä olisin antanu lapikasta ajat sitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde.

Ymmärsinkö oikein, että mies lähtee kahden viikon lomamatkalle tuttavaperheen kanssa?

Kenen kanssa hän on naimisissa? Sen tuttavaperheenkö?

Vierailija
4/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuntuu olevan jo eronnut sinusta.

5/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ok. Parisuhteesta tulee huolehtia, ja kuulostaa siltä, ettei miestäsi ole kiinnostanut huolehtia siitä lainkaan...

Vierailija
6/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis omassa tilanteessani olisi ihan ok jos mies lähtee matkalle kaverin tai kaveripariskunnan kanssa. Mutta aloittajan tilanne kuulostaa todella oudolta.... Mies dokaa viikonloput ja ilmoittaa lähtevänsä kaveripariskunnan kanssa matkalle pari päivää ennen lähtöä...?!! Juu ei.

Vierailija
7/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pariskunnan kanssa, ja hän on "kolmantena" heidän kanssaan. Määränpäässä odottaa toinen pariskunta. Kysyin samaa, onko tämä pariskunta hänen puolisonsa vai minä. Vastausta en saanut.

Vierailija
8/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kynnysmatto ap. Mies kohtelee sinua niin, koska olet antanut hänen pitää itseäsi itsestäänselvyytenä ja kynnysmattona.

Vierailija
9/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuon kanssa?

Vierailija
10/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin ja ikävästi tehty. Jos sinulla on nyt alkamassa loma eikä teillä ole lapsia niin nyt buukkaat itsellesi matkan! Lähde jonnekin, mistä olet haaveillut, äläkä jää kotiin istumaan ja odottamaan miestä takaisin. Pienelläkin budjetilla pääset ainakin Tallinnaan, vähän isommalla jo pitemmälle Eurooppaan.

Vierailija
11/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin ja ikävästi tehty. Jos sinulla on nyt alkamassa loma eikä teillä ole lapsia niin nyt buukkaat itsellesi matkan! Lähde jonnekin, mistä olet haaveillut, äläkä jää kotiin istumaan ja odottamaan miestä takaisin. Pienelläkin budjetilla pääset ainakin Tallinnaan, vähän isommalla jo pitemmälle Eurooppaan.

Miksi? Miksei mielummin hae uutta kämppää ja parempaa miestä? Miksi tuohon pitäisi jäädä?

Vierailija
12/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös sitä että katkeroidunko, tai miten pääsen asian yli niin että se ei palaa mieleeni huonoimpina hetkinä? Pystynkö antamaan anteeksi, tai pitääkö minun antaa anteeksi? Mies niin puhuu että olen tärkeä ja hän haluaa nimenomaan kanssani matkalle myös. Olen vain niin odottanut hetkeä jolloin meillä olisi matka tai yhteistä, pyytänyt ja pyytänyt asiaa. Ja näin osoitetaan että minua on kuunneltu, otettu vakavissaan. Ja vielä päälle että reissu on ollut kuukauden tiedossa mutta hän ei ole voinut sitä minulle kertoa, koska tiesi sen loukkaavan kovin. Nyt minulla ei ollut aikaa edes omia suunnitelmia tehdä, kun asiasta ilmoitettiin vasta on ajankohta on käsillä.

Vierailija
13/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miksei mielummin hae uutta kämppää ja parempaa miestä? Miksi tuohon pitäisi jäädä?

Ei kai nuo toisiaan sulje pois? Ensin lomalla matkalle ja sitten jälkimmäisellä viikolla asuntoasiat vireille. Harvoin se muuttaminen ihan parissa päivässä onnistuu muutenkaan, joten miksi ei ensin nauttisi matkasta?

Vierailija
14/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mikään suhde tai liitto. Tuo juominen on jo ehdoton paha mikä ei ole normaalia elämää, mutta että siihen vielä lisäksi kokoaikainen huomiotta jättäminen. Miksi tuhlaat elämäsi mokomaan retkuun? Aika kuluu nopeasti, elämä on lyhyt, tee ratkaisusi nyt, ettet joudu katkerasti katumaan. Terkuin alkoholistin ex.

Vierailija
15/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kohtuutonta, koska reissu maksoi 150€, ja pyysin että hän  peruisi matkan jollei halua ottaa minua mukaan, tai tulla vastaan niin että olisi vaikka vain viikon matkalla? Olen yrittänyt keksiä vaihtoehtoja joissa kumpikaan ei joutuisi pettymään tai luopumaan liiasta.. 

Vierailija
16/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nuo toisiaan sulje pois? Ensin lomalla matkalle ja sitten jälkimmäisellä viikolla asuntoasiat vireille. Harvoin se muuttaminen ihan parissa päivässä onnistuu muutenkaan, joten miksi ei ensin nauttisi matkasta?

Ensin tärkein, ero.

Vierailija
17/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin tärkein, ero.

Juuri näin! Kaikkien järjestelyjen ja päänvaivan jälkeen hemmottelumatka, jossa voi nostaa itselleen maljan! Tein sen ja olen ansainnut parempaa. Ja kun olen valmis, otan vastaan uuden ihmisen elämääni. Sellaisen joka kunnioittaa ja on arvoiseni.

Vierailija
18/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa aloitusta todeksi. Aivan liian läpinäkyvää.

Vierailija
19/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne lähtee joku nainen myös ja miehen kaverit on mukana juonessa. Tai kohteen määränpäässä odottaa joku. Tai vähintää miehen kaveri, jonka kanssa suunnitelmissa kosteita iltoja.

Mieti nyt miksi ei voisi ottaa sua mukaan, jos muutkin ovat pariskuntia!? Sehän on mälsää olla ainoa "sinkku". Tai sitten noitten muitten pariskuntien naiset on hyvää pataa keskenääm ja mies pelkää että sinä ulkopuolisena roikut sitten hänessä koko loman, eikä siten pääse poikien reissuille.

Vierailija
20/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pelkäsin itsekin että näin on ja epäilen vahvasti. Olen myös pyytänyt nähdä matkavahvistuksen että näen kuinka monelle matka on varattu ja koska oikeasti on lähtö ja tulo. Hän ei ole edes niitä halunnut ystävältään pyytää, hänellä ei kuulemma moisia ole. Olen täysin hukassa enkä osaa ajatella järjellä, tuntuu niin epätodelliselta koko juttu. En voi uskoa korviani että mieheni tekisi tälläistä minulle, koska on puhunut toista :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan