Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen matka

Niiskuneiti
16.10.2016 |

Haluisin kuulla mielipiteitä asiasta, että ottaisitteko ok asiana sen että puolisonne lähtee kahden vkon matkalle, ja ilmoittaa siitä teille kahta päivää ennen ajankohtaa? Hän on muutenkin reissutöissä, ja on vain vkonloput kotosalla, joista jo puolisen vuotta on mennyt kännissä joka vkonloppu. Olemme olleet kolme vuotta yhdessä, yhtäkään reissua kaupungin ulkopuolelle ei olla tehty. Hän on kyllä käynyt pari kertaa reissuissa kavereidensa kanssa suhteemme aikana. Olen itse toivonut viimeisen vuoden että lähtisimme matkalle tai viettäisimme edes yhden vkonlopun yhdessä, ilman holia tekemällä yhdessä jotain mukavaa. Tämä ei ole onnistunut hänen puoleltaan. Olenko ylireagoinut kun loukkaannuin todella paljon tästä matkasta joka tapahtuu nyt? Kun minua ei pyydetty mukaan, minulle ei ajoissa kerrottu suunnitelmista? Olen kuitenkin itse vkonlomalla ja olisin hyvin päässyt mukaan, ehdotin jopa kompromissia että tilataan mullekin nyt matka heidän kanssaan, tai hän viettäisi tämän viikon kanssani, ja lähtisi reissuun vastaa vkon päästä jolloin itsellä alkaa arki. En tiedä miten suhtautua asiaan, olen niin pettynyt että jopa mietin eroa. Koska itse näen että suhteessa pitää olla yhteisiä kokemuksia, reissuja ja tekemisiä. Varsinkin kun muutenkaan ei olla aikoihin vietetty aikaa jolloin molemmat olisivat olleet läsnä oikeasti. Olen muutenkin hoitanut kodin yms muut asiat ilman hänen tukeaan, kyydittänyt ryyppyreissuille, ja kuunnellut kiukuttelua kuukausi tolkulla väsymyksestä.. Ottanut lupauksia vastaan että kyllä me tehdään yhdessä jotain kun työt loppuvat yms..Suoraan sanottuna olen tuntenut itseni likatynnyriksi ja "kotiorjaksi". Mutta nyt kun hetki koitti että tähän olisi mahdollisuus, niin hän valitsikin kaveripariskunnan reissukaverikseen ja minulle ei edes puhuttu asiasta. Mitä te ajattelsisitte asiasta? Onko väärin pyytää että minut otetaan mukaan, tai kompromissia? Pahoitteluni sekavasta tekstistä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki muut ovat tuolla matkalla pariskuntina paitsi te? Miehellä jotain hoitoja noilla reissuillansa.

Vierailija
22/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan, aloittaja on työtön lompakkoloinen ja matka ei ole mikään huvimatka. Eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa provolta, mutta vastaanpa kuitenkin. Voisiko miehelläsi olla joku salarakas, joka olisi lähdössä matkalle mukaan. Sen takia sinulle ei ole näytetty matkavahvistuksia tai edes kerrottu aiemmin, jotta salaisuus pysyisi varmasti piilossa.

Sinuna en miettisi yhtään, vaan heittäisin moisen "miehen" pois elämästäni. Vanha totuus on se, että parisuhteessa merkityksellisempiä on ne teot, eivät tyhjät lupaukset.

Vierailija
24/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö joko tää on provo tai sitten sä oot ihan tossu.

Tollasessa tilanteessa ei ole kuin yks vaihtoehto - häipyä.

Ja johan sen juopon viinatkin maksaa 2vk enemmän kuin 150.

Vierailija
25/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoja on ollut jo puoli vuotta, mutta tämä matka on hänelle ja ystäväpariskunnalleen kahden vkon huvireissu joka sisältää muutamassa maassa käymisen. Ja itse olen käynyt reissuissa aina vuosittain, ja varaa olisi tälläkin hetkellä lähteä vaikka minne. Ja siksi olen yhteisistä matkoista puhunut jo kauan, koska yhteisiä mukavia tälläisiä vastaavia kokemuksia ei ole, ja minun mielestä yhteiset muistot tulevat juuri näiltä matkoilta ja yhteisistä kokemuksista sekä unelmista..

Vierailija
26/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies perusteli sen, että lähtee ilman sua, vaikka muut ovat pariskuntia?

Vierailija
27/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa provolta, mutta vastaanpa kuitenkin. Voisiko miehelläsi olla joku salarakas, joka olisi lähdössä matkalle mukaan. Sen takia sinulle ei ole näytetty matkavahvistuksia tai edes kerrottu aiemmin, jotta salaisuus pysyisi varmasti piilossa.

Sinuna en miettisi yhtään, vaan heittäisin moisen "miehen" pois elämästäni. Vanha totuus on se, että parisuhteessa merkityksellisempiä on ne teot, eivät tyhjät lupaukset.

Hei haloo, vanhalla hapolla, joka ei selvää päivää näe ja joka lähtee 150 euron (!) matkalle, "salarakas" :-DDD

Vierailija
28/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatkoja on ollut jo puoli vuotta, mutta tämä matka on hänelle ja ystäväpariskunnalleen kahden vkon huvireissu joka sisältää muutamassa maassa käymisen. Ja itse olen käynyt reissuissa aina vuosittain, ja varaa olisi tälläkin hetkellä lähteä vaikka minne. Ja siksi olen yhteisistä matkoista puhunut jo kauan, koska yhteisiä mukavia tälläisiä vastaavia kokemuksia ei ole, ja minun mielestä yhteiset muistot tulevat juuri näiltä matkoilta ja yhteisistä kokemuksista sekä unelmista..

Haluatko nyt siis meiltä muilta sääliä ja huomiota vai haluatko oikeasti tehdä asialle jotain? JOs kerran varaa on lähteä vaikka minne ja lomaviikko edessä niin mikä pidättelee?

Vierailija
29/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole oikein osannut muuta sanoa kuin että ymmärtää pettymykseni. Perustelu sille on että on lähtenyt matkalle koska ystäväpariskunta halusi maksaa hänelle osan matkasta. Tämä kutsu reissuun tuli niin nopeasti kuulemma, ja matkan peruutus oli myöhäistä kuulemma sitten jo. Vaikka itse näen että pariskunta pärjää varmasti ilman miestäni reissussa, vaikka peruisi sen nyt heti. Eihän 150€ maksava matka ole mielestäni iso menetys, jos se on vielä puoliksi maksettu. Miehenihän siinä vain ns jää paitsi jostain, eli itse reissusta. Olenko ihan tahditon tällä ajatuksella? 

Vierailija
30/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielelläni lähtisin reissuun, seura vain puuttuu kun muut ovat töissä. En ole kovin vahva käymään yksin reissuissa. Varsinkin kun haaveilen matkasta jonnekkin vähän kauemmas kuin naapuri maahan.

Vierailija
31/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, miehesi on törkeä kusipää. Nyt sulla on kaksi viikkoa aikaa hommata oma kämppä, pakata kamat ja muuttaa. Oikein hyvä. Tai jos asut jo omassa kodissa, kasaat miehen kamat jätesäkkiin, heität pihalle ja vaihdatutat lukot.

Jo pelkkä miehen viinanjuonto on syy tehdä tämä, mutta nyt mies on oikein antanut kunnon aiheen. Toimi.

Vierailija
32/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jotenkin tyhmää vastailla näihin provoihin ja vielä tyhmemmältä tuntuisi niitä keksiä jonnekin av-palstalle, mutta kuitenkin..Anna miehesi lähteä viikon reissuun. Sillä aikaa tyhjäät kämpän omista tavaroitasi ja siirrät ne vaikka väliaikaiseen varastoon ja hankit itsellesi uuden asunnon. Sen ajan mitä joudut mahdollisesti odottamaan uuteen kämppään muuttoa niin asu ystävillä/vanhemmilla jne. Kirjoitat miehelle kirjeen, jossa kerrot kuinka huonosti hän on sinua kohdellut ja selität miksi lähdit. Ja lopuksi kerrot ettei tartte soitella perään ja hyvää loppuelämää jne. Kyllä me naiset kaikenlaisiin luusereihin sorrutaankaan..

Vierailija
33/33 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mielelläni lähtisin reissuun, seura vain puuttuu kun muut ovat töissä. En ole kovin vahva käymään yksin reissuissa. Varsinkin kun haaveilen matkasta jonnekkin vähän kauemmas kuin naapuri maahan.

Vähintä mitä voit tehdä on saattaa miehesi lentokentälle.Jos ei siihen suostu niin sillä on toinen muija reissussa.Tossa jo aiemmissa viesteissä ehdotettiin,että eroa.Hukkaat elämäsi tässä suhteessa ja nyt sinulla olisi hyvää aikaa hommata oma asunto ja heivata toi äijä.Juoppoja riittää ja mukavempiakin juoppoja kuin oma äijäs

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä