Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mietit äsken?

Vierailija
16.10.2016 |

Minä mietin, että kun ohjaan hiirtä kädelläni, niin ruudulla liikkuva hiiri liikkuu samaan tahtiin.

Tekniikan, ja kaiken synkronisointi toimii uskattoman hienosti. Oikeastaan suomen kielestä ei löydy sanaa hienostunut.

Tuurijuoppo

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäänhän tästä ei tietenkään ole totta.

Tuurijuoppo

Vierailija
2/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupil*u hemmottelunimenä, no huh huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ihastusta jota en saa pois mielestä...

Vierailija
4/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä mietin. Vihjailinkin ääneen mutta aamuinen suikkari muka riittää. Ei muuten riitä.

Vierailija
5/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla selviytymiskikkoja, kun siellä heikkoitsetuntoisia miehiä = työpaikkakiusaajia

Vierailija
6/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulua nimeltä Delicate.

Vierailija
7/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, kuka tulis meille siivoon. Itse ei jaksa.

Vierailija
8/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomista työpäivää. Stressaa jo. Sunnuntai-illat on aina ollut pahinta aikaa minulle.

Vierailija
9/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas pimeetä, täytyis sytyttää valot ja että taasko mä tulin ja jäin tänne.

Vierailija
10/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olipas tekemäni nyhtökaurahamppari hyvää!!!

Vierailija
11/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että viestittelisinkö tuolle eräälle parikymppiselle thaimaalaiselle poitsulle, vai koittaisinko löytää sellaisen, joka puhuisi vähän parempaa englantia. On vaan muuten niin söpö, etten oikein tiedä viitsinkö hylätä kylmästi. Tätä mietin juuri. Nyt mietin jo lentolippuja kiimapäissäni.

Vierailija
12/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulua, en haluaisi viettää sitä...

Vierailija
13/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäisi leikata varpaan kynnet ja kyllä täällä palstalla on paljon inhottavia ja äärimmäisen typeriä paska ihmisiä.

Vierailija
14/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäi

Pentti kirjoitti:

Mietin, että viestittelisinkö tuolle eräälle parikymppiselle thaimaalaiselle poitsulle, vai koittaisinko löytää sellaisen, joka puhuisi vähän parempaa englantia. On vaan muuten niin söpö, etten oikein tiedä viitsinkö hylätä kylmästi. Tätä mietin juuri. Nyt mietin jo lentolippuja kiimapäissäni.

Minkä ikäinen itse olet? Onko himoitsemasi oikeasti täysi-ikäinen vai onko hänet vaan pantu sanomaan niin?

Vierailija
15/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ottaisinko kuuman 20 minuutin suihkun, joka maksaa yli 2 euroa näillä vesien hinnoilla. Edellisestä luksussuihkusta taitaa olla jo useampi viikko.

Vierailija
16/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hampaita. 24/7

Vierailija
17/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa ja humoristista keskustelua siskoni kanssa. Keskustelu koski Viroa/Eestiä. Siinä siteerattiin Juicea ja muutenkin päättely lähti käsistä. :D

Tuli mieleen kun luin uutista Tallinnasta.

Vierailija
18/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että jonkun kanssa vaan klikkaa. Ihan yhtäkkiä. Voikohan se kadota. Oiskohan tää viimein jotain molemminpuolista.

Vierailija
19/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että moneltako pitää herätä että ehdin junaan.

Vierailija
20/30 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäi

Pentti kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet? Onko himoitsemasi oikeasti täysi-ikäinen vai onko hänet vaan pantu sanomaan niin?

Älä kiitos sorru alkeellisiin stereotypioihin ja tee itsestäsi naurunalaista. Itseasiassa tuo viestini ei edes ollut trolli, vaan oikeasti mietin asiaa, vaikken ehkä ihan noin kärkkäästi. Olen melko nuori ihminen itse, miettimisen kohde muutaman vuoden nuorempi, mutta yli parikymppinen kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi