Oletko kilpaillut miehestä toisen/toisten naisten kanssa ja voittanut? Kerro, miten teit sen!
Minä vielä harkitsen, olenko ollenkaan sen tyylinen nainen joka antaa kilpailuttaa itseään muita vastaan. Olen siis tapaillut miestä, joka tapailee muitakin, ja häneltä tulee nyt hienovaraista signaalia että minun olisi hyvä yrittää aktiivisemmin. Vihjailu tapahtuu ihan myönteisessä hengessä kyllä, ei mitenkään ikävään sävyyn, joten siltä osin kaikki ok. Tähän mennessä en ole varsinaisesti yrittänyt yhtään mitään, tapaillut vain normaalisti ja ollut oma hyväntuulinen itseni, mutta esimerkiksi seksuaalista vihjailua tai muuta fyysistä kiusoittelua en ole harrastanut. Yleensä tapanani on ollut odottaa noiden osalta siihen asti että mies jättää muut tapailut pois. Tämän miehen tyyli on kuitenkin toisenlainen, joten luultavasti joko mukaudun siihen tai sitten unohdan koko miehen.
Te jotka olette onnistuneesti vietelleet muitakin naisia avoimesti tapailevan miehen: olisi kiva lukea onnistumistarinoitanne!
Kommentit (29)
Mä en jäisi kilpailemaan. Jos en kelpaa niin sitten en.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jäisi kilpailemaan. Jos en kelpaa niin sitten en.
Sama homma. Mä tapailen itse vain yhtä kerrallaan, joten kilpailuttajat saavat tapailla muita kuin mua.
Voitin tietämättäni. Vastuksena oli kuulemma ollut yh, joten valinta oli ollut selvä alusta asti.
Minä jouduin kilpailutilanteeseen miehen jäätyä kiinni seksisuhteesta. Ei tarvinnut paljoakaan tapella - mies päätti sen suhteen heti ja aneli minua takaisin samalla kun heittelin hänen tavaroitaan ulos. Saimme asiat sovittua lopulta.
En alkaisi mihinkään miehen pyydystelyyn tai vakuuttelemaan olevani se paras vaihtoehto. Ellei mies näe arvoani naisena tai seurustelukumppanina, en tuhlaisi aikaani häneen lainkaan. Jatkakoon tuollainen äijä omaa peliään ihan rauhassa. Mieluummin olen yksin.
Yök en lähtisi moiseen. Miksei odottaa sellaista joka on hulluna juuri sinuun?
Olin joskus tietämättäni kilpailemassa miehestä ja voitin mennen tullen. Olin vain oma iloinen ja mukava itseni, se riitti. Sinun tapauksessasi en kilpailisi, vaan poistuisin takavasemmalle ja mies saisi valita jäljelle jääneistä vaihtoehdoista.
Tapasin baarissa miehen johon ihastuin heti. Menin yöksi hänen luokseen ja heitin vaatteet pois päältäni ja kävin miehen kimppuun :D Hän oli juuri eronnut pitkästä nuoruuden suhteestaan (yhdessä n.10vuotta), joka oli sisältänyt etenkin naisen puolelta pettämistä. Suhde oli ollut myrskyisä on off suhde ja mies oli kai aika hajalla vielä siitä. Hän tapaili muitakin ja oli selkeästi naistenmies, eli juuri sopiva minulle :D En tietenkään tykännyt siitä että tapaili muitakin, mutta jatkoin silti silloin tällöin tapailua. Lopulta muut naiset jäivät pois, noin puolen vuoden jälkeen siitä kun tavattiin. Siitä alkoi yhteinen elämämme.
Kyllä suhteen kilpailuttaminen on kummien hemmojen hommaa :-) Voit mainita tästä myös miehelle, ennen kuin ilmoitat hänelle jutun olevan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin baarissa miehen johon ihastuin heti. Menin yöksi hänen luokseen ja heitin vaatteet pois päältäni ja kävin miehen kimppuun :D Hän oli juuri eronnut pitkästä nuoruuden suhteestaan (yhdessä n.10vuotta), joka oli sisältänyt etenkin naisen puolelta pettämistä. Suhde oli ollut myrskyisä on off suhde ja mies oli kai aika hajalla vielä siitä. Hän tapaili muitakin ja oli selkeästi naistenmies, eli juuri sopiva minulle :D En tietenkään tykännyt siitä että tapaili muitakin, mutta jatkoin silti silloin tällöin tapailua. Lopulta muut naiset jäivät pois, noin puolen vuoden jälkeen siitä kun tavattiin. Siitä alkoi yhteinen elämämme.
Miksi tätä on alapeukutettu? Me olemme olleet 15 vuotta naimisissa ja meillä on ihanat lapset. Olemme onnellisia. Näinkin voi siis tavata elämänsä miehen/naisen.
Olin nuorin ja seksikkäin! Ei siihen muuta tarvittu.
Narst toimivat niin, että yrittävät tehdä naisia mustasukkaisesti kilpailemaan miehestä. Ehdoton varoitusmerkki, ei tervettä!
Pieni selvennys. Tällä miehellä on siis jonkinlaista ongelmaa seksuaalisuuden alueella ja toivoo kumppanikseen tavallista aktiivisempaa naista. Tästä asiasta hän on ollut ihan avoin, eikä se häiritse minua.
Minä olen kyllä aktiivinen vakaassa parisuhteessa ollessani, mutta tuntuu arveluttavalta ryhtyä vamppaamaan miestä tässä tilanteessa kun muitakin on vielä kierroksessa. Minulla ei myöskään ole juuri kokemusta siitä, miten tällainen hankala tapaus sytytetään, koska aiemmat mieheni ovat käyneet kuumana minuun ilman minkäänlaisia yrittämisiä. Toisaalta, luulen ettei minulle olisi pidemmän päälle ongelma vaikka joutuisinkin vähän aiempaa enemmän näkemään vaivaa miehen sytyttämisessä. Se voisi olla hauskaa. Itsetuntoni on kunnossa enkä pelkää pientä kilpailuakaan.
Olen vain tosiaankin noviisi sen suhteen, miten miehen saa käytännössä vieteltyä, jos viehätys ei syty automaattisesti. Jos täällä on miehiä paikalla, hyviä vinkkejä otetaan vastaan. :)
ap
Mä kilahdin ukolle ihan täysin kun kuulin tästä toisesta. Sain sen lajin raivarin (koko jutussa oli kyse siitä keitä me kolme osapuolta olimme), että mies ihan oikeasti vähän pelkäsi. Lauoin kaikki inhottavat totuudet niin ilkeästi kuin osasin. Tämä siis silloin kun aloitimme tapailun. Naimisissa ollaan oltu jo yli 10 vuotta, vaikka tuolloin olin varma että homma oli sitten siinä.
En ymmärrä asetelmaa. Mitä mies siis tarkkaan ottaen vihjailee? Kertooko hän sinulle muista tapailuistaan? Miksi ihmeessä edes tapailet häntä, jos hänellä on avoimesti monia tapailukumppaneita, joita vertailee ja asettaa kilpailemaan? Kuulostaa aivan älyttömältä, mulle ei kyllä tuollainen kävisi. Lähtisin nostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pieni selvennys. Tällä miehellä on siis jonkinlaista ongelmaa seksuaalisuuden alueella ja toivoo kumppanikseen tavallista aktiivisempaa naista. Tästä asiasta hän on ollut ihan avoin, eikä se häiritse minua.
Minä olen kyllä aktiivinen vakaassa parisuhteessa ollessani, mutta tuntuu arveluttavalta ryhtyä vamppaamaan miestä tässä tilanteessa kun muitakin on vielä kierroksessa. Minulla ei myöskään ole juuri kokemusta siitä, miten tällainen hankala tapaus sytytetään, koska aiemmat mieheni ovat käyneet kuumana minuun ilman minkäänlaisia yrittämisiä. Toisaalta, luulen ettei minulle olisi pidemmän päälle ongelma vaikka joutuisinkin vähän aiempaa enemmän näkemään vaivaa miehen sytyttämisessä. Se voisi olla hauskaa. Itsetuntoni on kunnossa enkä pelkää pientä kilpailuakaan.
Olen vain tosiaankin noviisi sen suhteen, miten miehen saa käytännössä vieteltyä, jos viehätys ei syty automaattisesti. Jos täällä on miehiä paikalla, hyviä vinkkejä otetaan vastaan. :)
ap
Siis mitä ongelmaa seksuaalisuuden alueella? Haluttomuus? Seksiriippuvuus? Ja mies olettaa, että sinun pitää tehdä töitä parantaaksesi hänen ongelmansa samalla kun hän tapailee muita... Älkää hyvät naiset olko niin hyväuskoisia ja lähtekö ihan minkälaisiin tahansa kuvioihin mukaan.
Aloin tapailemaan miestä, joka oli juuri eronnut pitkästä suhteesta entisen naisensa aloitteesta. Kun miehen ex sai selville että me tapaillaan hän päätti haluta miehen takaisin. Ex vaikutti olevan tosi rikki erosta ja soitteli itkuisena. Mies ei tässä vaiheessa tiennyt mitä tehdä, toisessa vaakakupissa oli pitkäaikainen kumppani, jota kohtaan hänellä oli vielä tunteita ja toisessa uusi tapailusuhde. Sanoin miehelle, etten halua kilpailla hänen huomiostaan ja en halua kuulla hänestä mitään niin kauan kun tilanne entisen kanssa on selvittämättä. Sanoin myös että on ihan ok, jos hän päättää palata yhteen exänsä kanssa. Muutama tunti sen jälkeen löysin miehen odottamasta kotioveltani :) Oli katkaissut yhteyden exäänsä. Ihan tavallista perhe-elämää vietetään nykyään yhdessä.
En siis todellakaan alkanut kilpailemaan, kiristämään tms. Enkä suostuisi ap:n tilanteeseen jossa mies avoimesti tapailee useita naisia. Eli: maailmassa on paljon miehiä. Siirry seuraavaan.
Yäk...menee tollasesta toiminnasta heti maku. Vetäyydyn oitis jos huomaan että mies säätää muitten kanssa. Jos välittää niin ei tule tollaista tilannetta. Miehellä pieni kriisi varmaan oman egonsa kanssa. Antasin pönkittää rauhassa. Eli mielestäni on vielä jonkin asteista härnäämistä tai kiusaamista toisilla naisilla. Palikka se tyyppi! Arvostan itseäni pikkasen korkeemmalle kun leikkipaijaksi jollekin narskulle.
En todellakaan! Se olis jotenkin alistuvaa.
Annoin heti kakkosta niin jäikin sitten nurkkiin maleksimaan