Oletko kilpaillut miehestä toisen/toisten naisten kanssa ja voittanut? Kerro, miten teit sen!
Minä vielä harkitsen, olenko ollenkaan sen tyylinen nainen joka antaa kilpailuttaa itseään muita vastaan. Olen siis tapaillut miestä, joka tapailee muitakin, ja häneltä tulee nyt hienovaraista signaalia että minun olisi hyvä yrittää aktiivisemmin. Vihjailu tapahtuu ihan myönteisessä hengessä kyllä, ei mitenkään ikävään sävyyn, joten siltä osin kaikki ok. Tähän mennessä en ole varsinaisesti yrittänyt yhtään mitään, tapaillut vain normaalisti ja ollut oma hyväntuulinen itseni, mutta esimerkiksi seksuaalista vihjailua tai muuta fyysistä kiusoittelua en ole harrastanut. Yleensä tapanani on ollut odottaa noiden osalta siihen asti että mies jättää muut tapailut pois. Tämän miehen tyyli on kuitenkin toisenlainen, joten luultavasti joko mukaudun siihen tai sitten unohdan koko miehen.
Te jotka olette onnistuneesti vietelleet muitakin naisia avoimesti tapailevan miehen: olisi kiva lukea onnistumistarinoitanne!
Kommentit (29)
Real bitch. Kaverit tunnistaa ihan sama olin 16 v ja tästä on aikaa jo 10 vuotta.
Ex alkoi seurustella yhden bi-tytön kanssa, joka oli kaverini jollain tasolla. Kaduin koska olin itse jättänyt poikaystäväni.
Esitin bi-seksuaalia ja sain tämän naisen pettämään exää kanssani. Kerroin exälle muka surullisena ja ne eros. Ex otti minut takas. Seurustellaan edelleen.
Ex tietää, että mitä tein ja että tein sen tahallani.
Olin tuollon aika penikka.
Vierailija kirjoitti:
Real bitch. Kaverit tunnistaa ihan sama olin 16 v ja tästä on aikaa jo 10 vuotta.
Ex alkoi seurustella yhden bi-tytön kanssa, joka oli kaverini jollain tasolla. Kaduin koska olin itse jättänyt poikaystäväni.
Esitin bi-seksuaalia ja sain tämän naisen pettämään exää kanssani. Kerroin exälle muka surullisena ja ne eros. Ex otti minut takas. Seurustellaan edelleen.
Tämähän on oikeastaa aika kamala tarina, mutta osoittaa jossain määrin sen "sodassa ja rakkaudessa" säännön ihan osuvaksi. Vaikuttaa tietenkin se, että mies tietää totuuden ja suhde on noin pitkään kestänyt, eli kannatti.
Uteliaisuudesta, menitkö siis ihan sänkyyn tämän naisen kanssa vaikka olet hetero? Aikamoista uhrautumista siinä tapauksessa myös :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni selvennys. Tällä miehellä on siis jonkinlaista ongelmaa seksuaalisuuden alueella ja toivoo kumppanikseen tavallista aktiivisempaa naista. Tästä asiasta hän on ollut ihan avoin, eikä se häiritse minua.
Minä olen kyllä aktiivinen vakaassa parisuhteessa ollessani, mutta tuntuu arveluttavalta ryhtyä vamppaamaan miestä tässä tilanteessa kun muitakin on vielä kierroksessa. Minulla ei myöskään ole juuri kokemusta siitä, miten tällainen hankala tapaus sytytetään, koska aiemmat mieheni ovat käyneet kuumana minuun ilman minkäänlaisia yrittämisiä. Toisaalta, luulen ettei minulle olisi pidemmän päälle ongelma vaikka joutuisinkin vähän aiempaa enemmän näkemään vaivaa miehen sytyttämisessä. Se voisi olla hauskaa. Itsetuntoni on kunnossa enkä pelkää pientä kilpailuakaan.
Olen vain tosiaankin noviisi sen suhteen, miten miehen saa käytännössä vieteltyä, jos viehätys ei syty automaattisesti. Jos täällä on miehiä paikalla, hyviä vinkkejä otetaan vastaan. :)
ap
Siis mitä ongelmaa seksuaalisuuden alueella? Haluttomuus? Seksiriippuvuus? Ja mies olettaa, että sinun pitää tehdä töitä parantaaksesi hänen ongelmansa samalla kun hän tapailee muita... Älkää hyvät naiset olko niin hyväuskoisia ja lähtekö ihan minkälaisiin tahansa kuvioihin mukaan.
Ei hän oleta mitään, eikä suoraan ilmaise tätä toivetta, mutta minulle on silti selvää että hän valitsisi minut jos saisin hänet syttymään seksuaalisesti ja olisin valmis tekemään töitä tämän asian eteen. Hyvin kiva ja kunnioittava mies, vaikka ei siltä tämän avauksen perusteella kuulostakaan. Ymmärrän ihan hyvin että hän yrittää löytää kumppanin, jonka kanssa seksi toimisi vaikeuksista huolimatta. Se on meille kummallekin tärkeä asia.
Näistä syistä harkitsen leikkiin lähtemistä, ja tietenkin myös siksi että olen todella kiinnostunut hänestä.
ap
Mies oli minut tavatessaan kaukosuhteessa jonku toisen kanssa. Dumppas sen saman tien, ja siinä oikeestaan se tarina. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä luoja. Jos oot oikeesti kiva tyyppi ni eiköhän olisi saanut miehen takasin ilman tota säätöä.
Kyllä se tappelu on turhaa. Mies päättää ja tekee makunsa mukaan. Aika vaikea sitä on toisen ajatuksia, tunteita, himoja määräillä. Olen "hävinnyt", kun kiinnostava mies ei halunnut vakavampaa suhdetta, mutta sitten toisen kanssa jämähti heti. Vastaavasti nuoruuden poikaystävän entinen tyttöystävä yritti sabotoida ja pilata meidän orastavan seurustelun kaikin keinoin, mutta se oli turhaa, eikä siinä tapella tarvinnut. Tuo poikaystävä oli ihastunut muhun ja piste.
Olen kilpaillut. Moneenkin kertaan ja voittanut aina.
Jos nyt pari mieleenjäänyttä tapausta kertoisin. Ensimmäinen oli sellainen, että siinä suhteellisen hyvännäköinen ja kunnollinen mies seurusteli aivan mitättömän naisen kanssa. Se nainen oli persjalkainen pätkä ja muodoton lauta. Itsehän olen täysi vastakohta. Olen hoikka, mallinmittainen, pitkäsäärinen, hyväkroppainen, hyväpeppuinen ja isorintainen nainen. Lisäksi minulla on kauniit kasvot, pitkät, kauniit, hoidetut hiukset ja pukeudun tyylikkäästi. No, minä sitten rauhassa aloin tutustua tähän mieheen. Tapailtiin aina, kun se nainen ei ollut läsnä. Tunnelma muuttui läheisemmäksi ja mentiin lopulta sitten sänkyynkin monta kertaa sen miehen kanssa. Se mies ilmoitti lopulta sitten jättävänsä sen naisen, kun halusi minut. Vähän aikaa sitten suhdettamme kesti, mutta itse en jaksanut sitä suhdetta sitten enää, joten jätin sen miehen.
Toisessa tapauksessa oli paremmannäköinen nainen. Ihan perusnätti ja hoikka, mutta kuitenkin silti vain ihan keskitasoa ulkonäöltään oleva nainen. Ei siis mahdollisuuksia kilpailla kaltaisiani kauniita naisia vastaan. Tälläkin naisella oli ihan hyvännäköinen mies, liian hyvä sille naiselle. No, tutustuin tähänkin mieheen sitten ja sain kerrottua hänelle, että kuinka paljon enemmän ja kuinka paljon parempaa pystyn hänelle tarjoamaan. Pääsin sitten tapailemaan useita kertoja tämän miehen kanssa. Tosin tässä kävi niin, että jäimme suoraan paikan päältä lopulta kiinni sille naiselle, kun olimme halailemassa ja suutelemassa. Ja voi taivas, että se nainen oli raivona. Sekä minulle että miehelleen. Aivan hirvittävää haukkumista minua kohtaan ja melkein käsiksi käymistä siltä naiselta minua kohtaan. Olisi varmaan käynytkin käsiksi, ellei mies olisi saanut estettyä. Oli se silti aika huvittavaa, kun sellainen keskitason natiainen alkaa uhittelemaan kauniimpiansa ja uljaampiansa vastaan :D. Heillä taisi mennä poikki, eikä mekään tavattu sen miehen kanssa sitten enää.
Se on vain niin, että minunlaisiani kauniita naisia vastaan ei suurin osa naisista pysty kilpailemaan samoista miehistä. Kannattaisi vain hyväksyä tuo tosiasia. On siitä jotain hyötyäkin, että tässä maassa on kauniit naiset melko harvassa, eikä suurin osa viitsi edes ulkonäköönsä panostaa. Se tietää sitten meille kauniille ja ulkonäöstämme huolta pitäville naisille entistä helpompaa miesmarkkinoilla.
Kahdesti (huh...) ollut tällaisessa tilanteessa ja toisen "voitin". Mielestäni kyse ei ole jostain mitä tekee, vaan mitä on. Kummassakaan tilanteessa en ollut esimerkiksi paremman näköinen (olen aika persoonallisen näköinen, jokainen ei tykkää kuten klassisesti kauniista yleensä pidetään, mutta minullakin on ollut paljon vientiä kuitenkin, makuasioita). Kummassakin tilanteessa olin niin oma itseni kuin vain mahdollista, ja toisen kanssa tosiaan alkoi suhde, joka kestää vielä tänäkin päivänä. En harmittele tuota toista, "hävittyä" tapausta, selvästi emme sopineet yhteen, mutta olin tosi ihastunut ja oli se iso kolaus. Nykyisen kanssa kuitenkin olemme kuin yhteen luodut. Joskus harmittaa, että suhteemme alkoi kilpailuasetelmalla, minäkin tapailin toista tuolloin. Ihastuin kuitenkin mieheeni heti ja olisin ollut valmis hänen kanssaan vaikka naimisiin sillä sekunnilla, hänellä valitettavasti kesti kauemmin huomata miten ihana ( :D ) minä olen...
Neuvoni on siis olla just sellainen kuin olet, tietenkin totuutta perinteisesti uuden ihmisen kanssa kivemmaksi sävyttäen.