Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

flirttailusta

miehekäs mies 1978
15.10.2016 |

Naiset, miten pitäisi suhtautua minuu kohdistuvaan flirttiin, jossa nainen kokoajan punastelee, luo pitkiä katseita, hymyilee, juttelee, piirtelee sydämiä teksteihin ja asioihin joissa nimeni esiintyy ja heittä mulle mm. kaksimielistä läppää...Nainen on siis samassa työpaikassa kuin ap.

Toki itsekin heitän hälle pikkutuhmaa läppää, kehun häntä, flirttaan, hymyilen ja luon pitkiä katseita häneen yms.

Nainen on mukava, kaunis, hauska, huumorintajuinen ja seksikäs. Varattu toki ja lapsikin on. Itse olen myös naimisissa, mutta lapseton, en käytä sormusta ja olen avoimessa suhteessa, joten myös muiden tapailu ja seksi muiden kanssa on mun osalta ok.

Toki olen tottunut siihen, että saan monien vapaiden ja varattujen eri ikäisten naisten huomiota niin vapailta kuin varatuiltakin, koska olen tyylikäs ja hyvin pukeutuva, siisti, mukava, flirtti, muodikas, kohtelias, ystävällinen, hauska, keskustelutaitoinen, sanavalmis, hyvän itsetunnon omaava ja huumorintajuinen mies. Olen myös komeaksi kehuttu, miehekäs ja hoikka/vartalo ok.

Mut jotenkin tuon kyseisen naisen huomio on sellaista, että tuntuu siinä olevan jotain enemmänkin kuin pelkkää flirttiä...Ehkä on ihastunut tai omassa suhteessaan jotain pielessä,

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi miehekäs.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla