Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi farmaseutit ovat niin epäystävällisiä?

Vierailija
14.10.2016 |

Olen ystävällinen kaupan kassoille ja kaikille muillekin aspoille ja yleensä saan hyvin ystävällistä palvelua takaisin.

Kuitenkaan sama ystävällisyys ei jostain syystä tehoa apteekissa. Osaisiko joku selittää miksi?

Pahoittelen raflaavaa otsikkoa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun mielestä he taas ovat paljon ystävällisempiä kuin kaupan kassat. Ihan muutamaan tuppisuuhun törmännyt, kaikki muut mukavia, puheliaita ja aina saan vastauksen tyhmiinkin kysymyksiin lääkkeistä.

Vierailija
2/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pk-seudulla olen saanut tosi ystävällistä palvelua apteekeissa, jopa Itäkeskuksen kaltaisissa paikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ovat hyvinkin ystävällisiä.

Vierailija
4/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic, mutta täällä Turussa farmaseuteilla ei enää ole nimikylttiä narkkareiden takia

Vierailija
5/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaihda apteekkia jqs voit. Ja jos et voi, niin ehkä siitä löytyy selityskin kun ei tarvi palvelulla kilpailla... paikallinen monopoli.

Vierailija
6/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on niin vitun kypsiä siihen, että kysytään eroa 400 mg Buranan ja 400 mg Ibuxinin välillä.

Vierailija
7/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he lukivat aikoinaan lukiossa luonnontieteitä ja haaveilivat lääkiksestä, mutta eivät sinne kuitenkaan päässeet. Siksi.

Vierailija
8/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Simonmetsän Apteekissa on todella ystävälliset ja neuvovat (ei mestaroivat) henkilöt. Ei edes yhtään poikkeusta porukassaan. Lukuisten sairauksieni vuoksi käyn usein ja aina poistun hyvällä mielellä, paremmalla kuin mennessäni.

Vierailija
9/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Lahden Launeen City Marketin yhteydessä olevassa apteekissa on aivan luokattoman surkea palvelu Henkilöstö jostain syystä joka kerta töykeää ja varsin vakavailmeistä. Muissa tämän kaupungin apteekeissa olen saanut asiallista ja hyvää palvelua. En nyt odota mitään punaista mattoa rullattavan jalkojen juuressa, mutta asiakkaan tervehtiminen ja esim. kiittäminen rahastaessa on ihan perusjuttuja, jotka tulisi kaikkien osata.

Vierailija
10/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on välillä asiakkaita, jotka tulkitsevat normaalin ystävällisyydenkin joko vittuiluksi tai flirtiksi. Nihkeä ja etäinen käyttäytyminen on siksi helpompaa.

Vierailija
11/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös apteekkien kassal ole nykysin kaikenmaailman kosmetologityyppisiä koppavia naisia,eli mitään koulutusta niillä ei ole

Vierailija
12/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin siis apteekissa ja ihan ystävällisesti tervehdin, kiitin ja sanoi heipat. Ei minkäänlaista vastausta niin reseptiä hakiessa kuin kassallakaan. Kassalla ollut käänsi heti selkänsä minua päin, kun oli antanut vaihtorahat ja alkoi jutella vieressään olevan kanssa. Ei vilkaissutkaan päin kun sanoin kiitos Hei.

En minäkään mitään punaista mattoa odota, mutta ihan peruskohteliaisuutta. Itsekin olen opiskeluaikana aspan hommia monta vuotta tehnyt.

Ja näin on siis useammassa apteekissa ollut. Paitsi Tampereen Hämeenkadulla sain tosi ystävällistä palvelua.

Ap

Vierailija
13/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut apteekeissa tosi hyvää ja ystävällistä palvelua.

Vierailija
14/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain positiivista kokemusta apteekeista! Siellä jos jossain saa aina ihanaa palvelua ja vastauksia tyhmiinkin kysymyksiin. :D

Vierailija
15/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko perjantaisin alpratsolaamia tai klonatsepaamia?

Vierailija
16/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on ollut tosi tylyä mutta suurimmassa osassa apteekeista hyvä palvelu.

Vierailija
17/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he lukivat aikoinaan lukiossa luonnontieteitä ja haaveilivat lääkiksestä, mutta eivät sinne kuitenkaan päässeet. Siksi.

Lääkiksessähän viisastuu hetkessä ihan samana päivänä kun paperit saa kouraansa. Sitten kaikki on ilmaista newyorkia myöten.

Vierailija
18/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Farmaseutit ovat aina olleet tosi kohteliaita, varmasti Suomen kohtelian ja avuliain asiakaspalvelijaryhmä. Omituista höpinää.

Eipä silti, apteekit tulee vapauttaa kilpailulle.

Vierailija
19/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ystävällistä sakkia ovat olleet ainakin mulle. Välillä riittäisi vähempikin.

Vierailija
20/27 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseuttinaisiin on helppo ihastua, koska heillä on monesti silmälasit. Ikinä en ole törmännyt ynseään tapaukseen.