Leipojat! Mikä käy vuohenjuuston kanssa?
Löysin helpon suolasen ohjeen. Voitaikinasta torttumuotilla pohja ja päälle vuohenjuustoa ja viikunahilloa. Nämä mulla on mutta kaipais jotain muutakin. Onko ideoita?
Kommentit (13)
Jos tuossa on jo viikunahilloa, niin en kyllä lähtisi enää lisäämään muuta. Muuten vuohenjuuston kanssa sopii jokin, mikä tuo makeutta. Aivan taivaallinen yhdistelmä on vuohenjuusto ja punajuuri, joihin voi lisätä vielä hunajaa. Mutta en usko, että tuo punajuuri toimisi viikunahillon kanssa.
Lisäksi voi laittaa vaikka parsakaalia, parsaa, tomaattia, aurinkokuivattua tomaattia, sieniä, kylmäsavulohta...
Pizzassa maistu vuohenjuustoa, prosciuttoa ja rucolaa niin varmasti toimisi piirakassakin.
Kauhusta kalpeana ihmettelen vuohenjuustotrendiä Suomessa! Asun maassa, jossa on kai enemmän juuri vuohenjuustoja kuin muita ja joskus olen vahingossa ostanut mainittua. Yleensä pidän juustoista, vahvoistakin, mutta tuo (pissan)maku ei kyllä uppoa.
Ja taivaallisin yhdistelmä on vuohenjuusto ja paholaisenhillo!namiiiiiiiii!
Vierailija kirjoitti:
Ai että!
Meillä leivottiin eilen vuohenjuustopiirasta kaupan valmiille murotaikinapohjalle.
Niin iki-ihanaa tuo suolaisen ja makean liitto.
Ja sopii meille vegaaneillekin!
Taa oli paivan paras :D
Kirsikkatomaatista vähän happoa niin tulee hyvä :)
Minä tekisin vuohenjuustokohokkaita!
Mä voisin kokeilla jotain viikunan, vaahterasiirapin, voin ja jonkun pähkinän sekoittamista/karamellisointia pannulla, sitten pieneen minimuottiin ja päälle vuohenjuustomuruja.
Vierailija kirjoitti:
Ai että!
Meillä leivottiin eilen vuohenjuustopiirasta kaupan valmiille murotaikinapohjalle.
Miten vegaani voi syödä vuohenjuustoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että!
Miten vegaani voi syödä vuohenjuustoa?
Täällä pyöri viime syksynä joku wannabe vegaani tai vegaania esittävä tyyppi, joka ei tiennyt, että vuohi on eläin.
Ai että!