Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa jos aikuisella naisella on letit?

Vierailija
14.10.2016 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saparot vanhan akan päässä on kyllä jotain kamalaa!

Vierailija
22/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän töissä raksakypärän kanssa, koska hiukseni ovat niin lyhyet, etteivät yllä vain yhdelle letille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskanletit menee aikuisellakin, mutta sellaiset letitetyt saparot näyttävät kyllä lapsellisilta aikuisen päässä.

Vierailija
24/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen nainen saa laittaa hiuksensa juuri niin kuin haluaa, eikä siinä ole mitään noloa. Klassinen kampaustyyli vielä kyseessä.

Vierailija
25/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monestikin letit :) Niillä saa hiukset kivasti kiinni ei kutita niskaa pipon alla tai kärsi pyöräilykypärästä kohtuuttomasti. Ranskanletit olis kyllä kivat, mut en osaa omaan päähän ja liukkaaseen tukkaan enkä näköjään saa aikaiseksi opetella, aikomus on kyllä ollut.

Vierailija
26/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 22 ja käytän hyvin usein lettejä. Mun hiukset yltää perseen alapuolelle ja se on vaan harrastuksessa pakko pitää kiinni ettei se ole ihan tuhannen solmulla.

Vierailija
27/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Ehkäpä Peppi Pitkätossu -letit voi jättää lapsille ja nuorille (ehkä päiväkodin tädille), mutta muutenhan on olemassa oikein siistejä lettikampauksia. 

Vierailija
28/32 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu leteistä.

On olemassa tosi ihania, aikuiselle sopivia lettejä ja lettikampauksia. Sitten on ne kaksi sivuilla roikkuvaa saparolettiä. Parhaat lyövät vielä lippiksen siihen päälle ja ajattelevat 40+-ikäisenä näyttävänsä ihan hitsin söpöltä.

Yksi letti on klassinen kampaus, samoin ranskanletti ym. erikoisletit. Pikkupikkuletit taas ovat eksoottisia. Sen sijaan saparoletit sivuilla (2 kpl) mielletään ehkä enemmän pienten tyttöjen jutuksi, mutta ei aikuisen tarvitse kysellä keltään lupaa saparokampaukselleen.

Vierailija
29/32 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se lapsellista.

Mutta naiset tunnetusti ovat nykyään muutenkin lapsellisia, niin että mikä jottei. Tyttösen kun ei tässä feminismin mädättämässä maailmassa tarvitse koskaan kasvaa naiseksi samalla tavalla kuin pojan pitää miehistyä viimeistään armeijassa.

Heh, kaikenmaailmna 50 vuotiaat kurpatkin tituleeraavat itseään tytöksi... TYTÖKSI! :D

Miehet ovat nykyään lapsellisia myös.

Ehkä miehille pitäisi antaa tutti.

Jos tytön ei tarvitse kasvaa naiseksi, 

pojan  ei tarvitse kasvaa mieheksi myöskään.

Armeijassa olevat nuoret miehet ovat vielä lapsellisia poikia.

Jos 50-vuotias nainen on tyttö,

50-vuotias mies on poika...

Vierailija
30/32 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*29 ei multa.

Vierailija
31/32 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monestikin letit :) Niillä saa hiukset kivasti kiinni ei kutita niskaa pipon alla tai kärsi pyöräilykypärästä kohtuuttomasti. Ranskanletit olis kyllä kivat, mut en osaa omaan päähän ja liukkaaseen tukkaan enkä näköjään saa aikaiseksi opetella, aikomus on kyllä ollut.

Minulla on pitkät hiukset. Pidän niitä usein ponnarilla tai nutturalla. 

Vierailija
32/32 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se lapsellista.

Mutta naiset tunnetusti ovat nykyään muutenkin lapsellisia, niin että mikä jottei. Tyttösen kun ei tässä feminismin mädättämässä maailmassa tarvitse koskaan kasvaa naiseksi samalla tavalla kuin pojan pitää miehistyä viimeistään armeijassa.

Heh, kaikenmaailmna 50 vuotiaat kurpatkin tituleeraavat itseään tytöksi... TYTÖKSI! :D

On seksististä ja epäoikeudenmukaista sanoa että naiset ovat lapsellisia.

Miehet ovat  myös lapsellisia.

Miehen lapsellisuus voi näkyä  esimerkiksi  siinä että   mies ei osaa ottaa vastuuta.

Miesten lapsellisuus voi näkyä myös siinä että mies ei osaa kunnolla tehdä ruokaa tai pestä pyykkiä.

Hän odottaa äitinsä tai  vaimonsa tekevän ruokaa ja pesevän pyykit.

Feminismi tarkoittaa naisten oikeuksien ja mahdollisuuksien tukemista.

Feminismi ei tarkoita epätasa-arvoa.

Feminismi tarkoittaa sukupuolten välistä tasa-arvoa. 

Kaikilla on samat oikeudet ja samanlaiset mahdollisuudet, riippumatta siitä mikä heidän sukupuolensa on.

Miehillä ja naisilla on samat oikeudet ja samanlaiset mahdollisuudet.