Lapsen 4v synttärit
Tulossa minun äiti ei muita. Viimeinen kerta kun kotona vietämme synttärit. Lapsi tulee pettymään todella pahasti.
Kommentit (18)
Vaikka hoplopissa. Lapsi odotti myös isänsä puolen sukulaisia mutta ex kielsi heitä olemasta yhteydessä minuun. Joten lapsi joutuu kärsimään.
No hyvänen aika, menkää nyt sinne hoploppiin, jos kerran lapsi sitä niin toivoo ja odottaa.
Isän puolen sukulaisille sitten jälkikäteen kuva hymyilevästä lapsesta, että olisi ollut mukava nähdä sukulaisia.
Lapset pettyy tasan sen verran miten ison metelin aikuinen pitää asiasta.
En meinaa meteliä pitää asiasta. Enkä ikinä ryhdy ketään morkkaamaan. Kutsuin myös exän suvun kaikesta huolimatta. Itselläni kun ei sukua ole. Kakun teen ja koristelen kodin.
Vierailija kirjoitti:
En meinaa meteliä pitää asiasta. Enkä ikinä ryhdy ketään morkkaamaan. Kutsuin myös exän suvun kaikesta huolimatta. Itselläni kun ei sukua ole. Kakun teen ja koristelen kodin.
Lapsiko sitten vaatii jotain muuta?
Ei lapsi tarvitse mitään Hoplop-synttäreitä. Vaatii sitten vuosi vuodelta vaan enemmän.
Veljensä synttäreitä ,2kk sitten, oli vielä juhlimassa exänkin suku joten lapsi odotti että tulevat myös hänen syntymäpäivilleen.
Vierailija kirjoitti:
Veljensä synttäreitä ,2kk sitten, oli vielä juhlimassa exänkin suku joten lapsi odotti että tulevat myös hänen syntymäpäivilleen.
Heitäkö haluat tässä nyt haukuttavan?
Ok. Paha paha ex-miehen suku joka silkkaan pahuttaan kiusaa sinun lapsiasi.
En halua ketään haukuttavan. Kunhan kirjoitin tänne.
Vaikuttaa että itse teet asiasta ongelman ei 4-v.
Vierailija kirjoitti:
Kuhan kirjoitit keskustelupalsalle ilman mitään motivia synnyttää keskustelua? Eikö esim. facebook ole sitä varten? Kannattaa muuten tehdä sinne avaus. Voisi jonkun sukulaisen omatunto herätä ja he tulla lapsesi juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhan kirjoitit keskustelupalsalle ilman mitään motivia synnyttää keskustelua? Eikö esim. facebook ole sitä varten? Kannattaa muuten tehdä sinne avaus. Voisi jonkun sukulaisen omatunto herätä ja he tulla lapsesi juhliin.
Isolla sitten loppuun, että TÄTÄ SAA JA PITÄÄ JAKAA. Tämän jälkeen takuulla tutut ja tuntemattomat haluaa juhliin osallistua, ettei sinulle tule pahamieli.
Kyllähän mä keskustelua halusin mutten kenenkään haukkumista. Lapsi itki illalla kun kuuli ettei muut tule. Tein väärin kun sanoin etteivät ehdi. Mutta miten muutenkaan olisin voinut tilanteen selittää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä keskustelua halusin mutten kenenkään haukkumista. Lapsi itki illalla kun kuuli ettei muut tule. Tein väärin kun sanoin etteivät ehdi. Mutta miten muutenkaan olisin voinut tilanteen selittää?
Ja itki vielä aamullakin?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse sen enempää selittää vaan kääntää huomio muualle. Mitä leivoitaan, miten koristellaan, tehdääkö mummolle hauska hattu, jne...
Kutsu muutama lapsen kaveri, naapuri tai muu ystävä. Jos ex miehen suku oli pari kuukautta sitten veljen juhlissa, miten nyt yhtäkkiä eivät tule. Onko kaikilla joku todellinen este tulla? Miten mukan yhtäkkiä joku ex saa määrättyä, että ei saa tulla?
Jos isä on järjestämässä itse lapselle juhlat, jossa on hänen suku läsnä?
Miksi tulisi pettymään? Missä jatkossa vietätte?