Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tilaa

Vierailija
14.10.2016 |

No niin, kertokaapas nyt niitä onnistuneita tarinoita siitä, että kun mies on halunnut tilaa ja ottanut etäisyyttä.
Että se ei tarkoita että kaikki on päin peetä.
Tilan ottamisella ja etäisyydellä tarkoitan: sanoo haluavansa tilaa, omaa aikaa, ottaa vähemmän yhteyttä, spontaani höpöttely/viestittely jäänyt pois.
Kaiken lisäksi ollaan kaukosuhteessa. Olenko ihan urpo kun ajattelen, että voi olla ihan luonnollista haluta enemmän tilaa myös kaukosuhteessa?

Kertokaa oikeasti kokemuksia, ei mitään epäilys-huutamuksia nyt.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero tuli.

Mies jätti.

Ei sovita toisillemme, ei ole onnellinen, minussa ei ole vikaa mutta ei halua olla yhdessä. Väärältä tuntui kuulemma.

Kyllä mä tiesin tän sisimmässäni. Viimeisen kk aikana kun annoin tilaa, nähtiin vain kahdesti. Mies sanoi myös että jos tulen vierailulle hänen kotikaupunkiinsa, voisinko mennä jonnekin muualle yöksi kuin hänen luokseen :D niin kovasti hän halusi viettää aikaa kanssani. Ja minä hölmö kuvittelin, että sillä on vaan stressiä ja vaikeaa. Ja kävi kyllä niin, että kun yhteydenpitoa oli vähemmän, tottakai mä aloin sitä vahvemmin epäillä että kaikki ei ole ok. Siihen en kuitenkaan usko että ero on nyt minun syyni, kun halusin mieheltä vastauksia hänen käytökseensä. Itsepetos alkoi tuntua jo liian vahvalta. Lisäksi mies oli kokoajan vihainen, sanoi että kaikki mitä sanon, ärsyttää yms. Ja minä idiootti siinä yritän, että jos vaan minä muutun ja muutan käytöstäni (en soita, en ota yhteyttä, en vaadi mitäään, en ehdota tekemistä etten vaan "määräile") niin tyyppi haluisi olla mun kanssa.. Mutta tulipa katsottua loppuun asti. Silti hirveä ikävä miestä, mutta en onneksi elättele mitään toiveita enää. Nyt on vaan sit tää eron tuska koettavana.

T.ap

Olen pahoillani. Siltähän tuo tosin vahvasti kuulostikin.

Nyt vaan leuka pystyyn ja viettämään riehakkaita pikkujouluja, älä jää yksin kotiin. Vietä oikein tunnelmoiva joulu myös ja käy kaikissa tilaisuuksissa, mitä löytyyja harrasta liikuntaa jne. Ja sitten on uusi vuosi ja uudet kujeet ja mennään kohti valoisampaa kesää.

Voimia!

Vierailija
62/62 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Tuska hellittää aikanaan. Kuulostaa että paraneminen olisi kuitenkin hyvällä alulla, kun katsoo miten asiasta meille kerroit :) Hommaa nyt itsellesi tosiaan joksikin aikaa paljon kivaa tekemistä, niin ei ole aikaa murehtia ja märehtiä menneitä niin paljon, sen sijaan huomaat että elämässä on vielä kaikkea hyvääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi