Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaaminen koulussa: Kolmasluokkalainen ei halua, että vien hänet pyörällä kouluun.

Vierailija
13.10.2016 |

Haluaa mieluummin kävellä, vaikka kouluun on lähes 3,5 kilometriä. Kuulemma kaverit nauravat meille ja miehen tekemälle lastenistuimelle.

Otin juuri kouluun yhteyttä sähköpostitse. Olen niin vihainen, että päässä kiehuu. Tällainen kiusaaminen on saatava loppumaan.

Mitä muuta kannattaisi tehdä, aloittaa facebook kampanja tms? Neuvoja, kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on terve lapsi,niin kolmasluokkalaisen kyydittäminen äidin pyöräntarakalla  vaikuttaa kyllä  jo ihan ulkopuolisenkin mielestä aika erikoiselta ja kummastuttavalta näyltä.

Omasta lapsuudestani muistan kyllä,että kolmasluokkalaisena minulla oli käytössäni jo kolmas oma polkupyörä.

Vierailija
22/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tulossa Ikiksen nuorempi inkarnaatio.... tämän ketjun aloittaja tulee 10 vuoden kuluttua vaatimaan että lasten pitää asua himassa 40-vuotiaaksi asti kun äippä ei ole opettanut oma-aloitteiseksi vaan suojellut pilalle... tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt on ihan höpöhöpö juttu, ei tollasta äitiä olekaan. Mutta jos olisi, niin jos se äiti olisi niin höpsähtänyt että pitäisi vielä 10 vuotiaskin viedä kouluun, niin ratkaisu on se, että jättää pojan johonkin vaikka puolen kilsan päähän, ja poika kävelee lopun matkaa. Toinen asia, jos kerran äidillä riittää aikaa pyöräillä aamuin illoin koululle, ja pojalla on pyörä, muttei saa sillä yksin ajaa, niin äitihän voi sitten pyöräillä perässä vahtimassa ettei mitään tapahdu. Jos oikeasti joku äiti kuljettaa vielä kymmenvuotiasta tarakallaan, varmaan lapsi sitten vielä nukkuu vanhempiensa sängyssä, äiti pukee ja riisuu ja pesee hampaat. Saako lapsi leikkiä kavereiden kanssa keskenään, vai ohjaileeko äiti leikkejä?

Vierailija
24/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surkea provo, en voi muuta sanoa! Oikein vääntämällä väännetty, eikä ole edes yhtään hauska!!!

Vierailija
25/25 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nolaat tietoisesti oman lapsesi?

Minä ainakin poljin jo kolmasluokkalaisena itse omalla pyörällä koulumatkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi