Lukiossa tuli julki että tyttö on neitsyt. Nyt häntä kiusataan.
Hänestä otetaan salaa kuvia ja ne laitetaan sitten eri treffisivustoille. Koulu ei halua tehdä mitään koska heidän mielestä ei tapahdu kouluaikana. Onko sitten tutkintapyynnön paikka?
Kommentit (16)
- Kyllä koulun pitäisi puuttua vähintään kaikkeen kiusaamiseen, mikä tapahtuu kouluaikana. Ja kyllä. Kyllä se voi viimekädessä olla myös tutkintapyynnön paikka...
Se on nyt melko epäolennaista onko hän neitsyt vai ei. Tuo kuvien laittaminen treffisivuille on laitonta puuhaa. Eli tutkintapyynnön voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä tyttö tänne,setä hoitaa neitsyyden ja tyttö saa sellaiset kyydit että voi sitten koulussa kehua kaikille.
Kumpi olet Danny vai Tauski?
Tyttö voi sanoa, ettei yhdenkään jantterin penis ole niin ihmeellinen, että sellaisen dippaaminen emättimessä jotenkin muuttaisi tyttöä perustavanlaatuisesti.
Neitsyys on ihan keksitty huuhaakäsite.
Rikosilmoitus.
P.s. Valtaosa lukiolaisista on neitseitä
1. Iso osa lukioikäisistä on kokemattomia, ei se ketään kiinnosta
2. Todellakin nykypäivän koulussa puututtaisiin tuohon
3. Kuvia eri treffisivustoille? Ei onnistu tuosta vain ja kuulostaa melko epämääräiseltä
1/5, jo otsikosta arvaa
En usko, vai millaisessa lunttulukiossa tyttösi on? Minusta on ihan normaalia ja jopa toivottavaa olla lukiossa neitsyt, varsinkin jos on alaluokilla! Itsekin olin, mutta en siitä mitenkään kärsinyt vaikka en sitä varsinaisesti silloin mainostanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus.
Pojista, mutta ei tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus.
Pojista, mutta ei tytöistä.
Aivan. Alfat korkkaa ne viimeistään lukion toisella. Muistakaa että 20 prosenttia pojista duunailee 80 prosenttia tytöistä.
Teinit osaa olla julmia. Mitä hävettävää siinä edes on? Jos itse olisin samassa tilanteessa, haukkuisin kiusaajiani huoriksi ja epätoivoisiksi jakorasioiksi. Sanokaa mitä sanotte, mutta kiusaaminen ei lopu muuten.
Raakaa peliä. Kuvien levitteleminen pitkin nettiä on laitonta ilman lupaa.
Monesta asiasta minua on kiusattu, mutta siihen ei ole tainnut kukaan puuttua, että olen seksuaalisesti kokematon. Enkä kyllä muista huomanneeni, että ketään muutakaan seksuaalisesti kokematonta olisi kiusattu siitä syystä. Ehkä se on ollut kouluissani sellainen kirjoittamaton sääntö, että ihan kaikkea paskaa ei kuitenkaan oteta aseeksi kiusaamisessa. Tai sitten ne kiusaajatkaan eivät vielä olleet hommailleet sellaisia juttuja. Nykyään kyllä kieltämättä kuumottaisi ottaa asia esille jonkun kanssa kun ikääkin on jo sen verran, että suurin osa ikäisistäni on touhunnut jo monenlaista. Siitä sai kuulla paljon, että en kelpaa kenellekään seurustelumielessä, mutta mitään neitsyys/poikuusjuttuja ei tarvinnut kuunnella. Toisaaltahan ne on yksi ja sama asia, mutta sellaista suoraa kuittailua poikuudesta ei koskaan ollut. Varmaan jossain pääkaupunkiseudulla tuollaisiin asioihin tartutaan paljon herkemmin ja kiusataankin paljon raaemmin.
Terveisin Naispelko23
Porvoon lukiossa tätä tapahtuu toki päivittäin. Muissa lukioissa suurin osa tytöistä on neitsyitä joka tapauksessa ja seksiä harrastaneet kuuluu.. No kaikki tietää mihin luokkaan..
Vierailija kirjoitti:
Porvoon lukiossa tätä tapahtuu toki päivittäin. Muissa lukioissa suurin osa tytöistä on neitsyitä joka tapauksessa ja seksiä harrastaneet kuuluu.. No kaikki tietää mihin luokkaan..
Minä en ainakaan tiedä. Mihin luokkaan?
On, tuosta pitää tehä rikosilmoitus! Voimia tytölle, kylläpä teinit osaavat olla noitia :(