Mitä ostit Hullareilta?
Mun saldo: lapselle toppahaalarit, toppatakki, talvirukkaset, vuoratut kurarukkaset, talvikengät, yksi paita, kahdet pitkät kalsarit, kolmet sukat, Tammen kultaisia kirjoja joululahjaksi 5 kpl sekä tussit ja palapeli.
Itselle sähköhammasharjan vaihtopäitä. 3 kpl jotain luxus palasaippuoita ja kaksi pokkaria.
Olen ylpeä siitä että ostin noin vähän vain itselleni.
Pitää hengähtää hetki ja lukea kuvastoa mitä vielä törsäisi.
Kommentit (214)
Lorealin meikkivoiteen, Lumenen meikkipuuterin ja yövoiteen. Vähän jäi himottelemaan vielä kaksi muuta meikkivoidetta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo lettileggingsit jotkut blogileggingsit, kun kaikki tuntuu niitä ostelevan?
Kuvioidut kalsarit. Siis niitä kalsareita mitä naiset pitää kesällä päällään ihmisten ilmoilla.
Noi on järkyt! Sit köyhät tappelee näistä hullareilla..
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselle CK:n stringit ja push upit pari kappaletta ja miehelle Emporio Armani boksereita sekä sukkia. Lisäksi iltatärpeistä tilasin miehelle Armanin tangat makuuhuonehommiin :)
N20
Kuulostaa kuumalle 😊
Tilasin netistä lapsille vaatteita. Esim. isompi lapsi sai kaksi paitaa ja housut 15-20 euroa/tuote, kun normaalisti maksan näistä 30-40 euroa. Alkaa olla tarkka merkistä, Cittarin collarit kelpaa enää kotona.
Pienemmälle ostin kahdet housut alle kympillä, tuli kasvupyrähdys ja kaikki housut tällä hetkellä liian pieniä.
Naapuri meni paikan päälle (tykkää ihmisvilinästä) ja toi pyynnöstäni leffalippuja. Aion antaa niitä joululahjoiksi suvun teineille.
Syksyllä olen usein löytänyt halpoja joululahjoja mutta tänä vuonna ei löytynyt kuin nuo leffaliput. En mene koskaan paikan päälle vaan tilaan aina netistä.
En ihan käsitä näiden valittajien logiikkaa. Jos jokin tuote on pari euroa halvempi, miksi ei ostaisi sitä, jos joka tapauksessa menee paikan päälle jonkin isomman alennuksen perässä (esim. ne ompelukoneet tms). On ekologisempaa keskittää ostokset eikä juosta ympäriinsä sen kaikista halvimman alennuksen perässä. Erittäin harva joutuu siellä ostohysterian valtaan ja minun kaltaiseni tungosta vihaavat vain pakenevat pois.
Sivistyksen mitta on se, kuinka suvaitsevaisesti ja avarakatseisesti osaat suhtautua muiden tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. On lapsellista ylentää itsensä sen takia, ettei itse löydä Hulluilta päiviltä mitään tai ei ole kiinnostunut ihmisvilinästä. Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tyynyn, tempurin, on ollut haaveena jo pitkään
Mikä malli ja paljonko maksoi? Ajattelin hankkia uuden tilalle, kun koira söi edellisen. Messuilta saa Original-mallin n. satasella. Mietin vaan hankinko Hulluilta Päiviltä vai messuita. Nyt Ikean tyynyillä nukutaan, mutta huomaahan sen, ettei uni tule yhtä nopeasti kuin Tempurilla :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyviä pokkareita siellä on?
Siis ihan vaikka mitä: Jugoslavian Kissa, No Logo, He eivät tiedä mitä tekevät, Vadelmavenepakolainen. Todella paljon suosittuja kirjoja. Mä itsekkin mietin että hamstraan vielä jotain.
Se on Kissani Jugoslavia.618
Vierailija kirjoitti:
Hinnat on perseestä ja huijausta!
Kun vertailee mm elektroniikkatuotteiden hintoja netissä niin Hullareiden hinnat ehkä muutaman hassun euron halvempia, hah! johan se kuluu matkakuluhiin kun sinne porhaltaa.
Power vastaa pääosin elektroniikan myynnistä, joten Stockaa ei voi syyttää. Olihan tänä vuonna heillä hyvä tarjous älypuhelin+älykellosetistä 500 €, kun Verkkiksessäkin sama paketti lähemmäs 800 €. Setin ovh. 1 100 €. Meinasin ostaa, kun 5 vuoden vanha älypuhelimen teho ei enää riitä, mutta toisaalta älykello ei tulisi aktiiviseen käyttöön, joten maksaisin "ylimääräisestä". Oma budjetti uudelle älypuhelimelle on 100-300 €.
Merkkivaatteita ja nyt trokaan ne facekirppiksellä voitolla ;)
Just nää "hullarit", "kepparit", "kaunarit" ja "feissarit" olivat syy siihen, että muutin Suomesta. Siis nämä -ari-loppuiset helsinkiläisten keksimät idioottisanat. Lenkkarit vielä jotenkin menivät.
Vierailija kirjoitti:
Just nää "hullarit", "kepparit", "kaunarit" ja "feissarit" olivat syy siihen, että muutin Suomesta. Siis nämä -ari-loppuiset helsinkiläisten keksimät idioottisanat. Lenkkarit vielä jotenkin menivät.
Minne muutit? Ihan mielenkiintoista tietää, missä valtiossa ihmiset ei muka vääntelisi sanoja. No, tietty jos ei osaa kieltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne muutit? Ihan mielenkiintoista tietää, missä valtiossa ihmiset ei muka vääntelisi sanoja. No, tietty jos ei osaa kieltä...
En ainakaan Ruotsiin, josta nämä runkare-jutut ovat todennäköisesti peräisin.
Mä ostin Sensain ripsARIn ja oloasu-huppARIn (heräteostos mutta mukava sellainen) sekä äidille joululahjaksi nahkarukkaset. LettileggARIt oli loppu klo 7.05. Onneksi Vimmalla on muitakin kivoja kuoseja joita tulee varmaan pian taas verkkokauppaan. Harkitsen meneväni vielä katsomaan muovailuvahoja ja pokkAREIta joululahjoiksi.
En mene sinne enkä osta mitään. Mies ja lapset menivät, pyysin tuomaan vähän jotain herkkua, munkki/karkkia tms.
Ja poppareita onkin omasta takaa! Muuttaakohan joku nyt maasta, toivottavasti ei ainakaan Amerikkaan missä on dollarit!
Block-pöydän ostin netin kautta. Olisin ostanut maison belle pesuaineita, mutta rn löytänyt niitä Turun tavaratalosta.
Teille hullarihulluille tiedoksi, että teitä vedetään viikseen. Olin takavuosina Stockan varastolla töissä hinnoittelussa ja haluatteko kuulla, miten Hullujen päivien tavaroiden hinnoittelu tehtiin? Ei se mitään, kerron sen silti.
Ns. Hullujen päivien tavaroihin kiinnitettiin hintalappu, jossa oli alalaidassa keltainen irti repäistävä pala. Toisin sanoen Hullujen päivien mentyä ohi, myyjät kaupassa repäisivät keltaisen palan irti ja tuote oli myynnissä täsmälleen samaan hintaan kuin Hulluilla päivillä.
Joten tapelkaa vaan akat ostokiimassa tarjouskoreilla, takahuoneessa teille nauretaan.
Vakiokäytössä olevan L'orealin ripsivärin 10 e / kpl, normaalisti 19,90 e lähes joka paikassa tuo. Lisäksi löysin sattumalta sellaisen neuletakin, jota olen pidempään etsinyt, ja kohtuullisen hyvistä materiaaleista valmistettuna, hinta 35 e. Oli alennusta tai ei, niin tuote on joka tapauksessa kohtuuhintainen ja sellainen mitä tarvitsen.
Ostin kaksi Sensain ripsaria, Moroccanoil palasaippuan, irtareita ja Ben&Jerry's jäätelöitä kolme pakettia. Leffaillan herkut siis hankittu (no ei nyt kaikkea kuitenkaan kerralla...)!🍧🍬😋
Makian parkan ja kolme pulloa kuivashampoota