Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitko istua lentokoneessa 18 tuntia putkeen?

Vierailija
12.10.2016 |

Jossain uutisessa kerrottiin, että Qatar aloittaa lennot Dohasta suoraan Uuteen Seelantiin ja lentoaika on noin 18 tuntia!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ihan pakko. Onneksi ei ole. Tilan puute lennoilla on ihan kamalaa.

Vierailija
2/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 tunnin lennolla olen ollut.... eipä siinä mitään.

Lentäessä on paljon hyötyä pienestä koosta :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tunnin lennolle voin lähteä viiden päivän reissuun. Jos on yli 8h tunnin lento, perillä täytyy viettää ainakin 2 viikkoa. Jos ikinä lähtisin 18h lennolle, haluaisin viettää perillä ainakin kuukauden. En tykkää lentämisestä, mutta kunnon reissun takia totta kai kestän.

Vierailija
4/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pakko pitäisi olla. En tykkää pitkistä lennoista, Atlantin ylikin on ottanut jo koville etenkin takaisin päin. 

Vierailija
5/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen istunut 14 tuntia putkeen ja kevyesti olisi mennyt kauemminkin.

Tuossa ajassahan ehtii ottamaan paritkin kännit.

Vierailija
7/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Onpa hyvä uutinen! Uuteen Seelantiin pääsee nyt siis yhdellä vaihdolla ja hyvällä lentoyhtiöllä.

Vierailija
8/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Minulla on jo kokemusta tuollaisista lennoista. En lähtisi noin kauas ilman parin päivän stoppia jossain välikohteessa. Qatarilla en lentäisi ilmaiseksi minnekään.

Vierailija
9/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Minulla on jo kokemusta tuollaisista lennoista. En lähtisi noin kauas ilman parin päivän stoppia jossain välikohteessa. Qatarilla en lentäisi ilmaiseksi minnekään.

Onneksi Qatar ottaa lentolipuistaan rahaa, niin pääset sinäkin reissuun!

Vierailija
10/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta luin tarkemmin. Mitä hyötytä tuosta olisi? Kestäähän sinne Dohaankin lentää täältä. Olen matkustanut Uuteen-Seelantiiin 25 tunnissa Helsingistä. Välilasku Bangkokissa ja koneenvaihto Singaporessa.

8

Vierailija
11/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois pakko vetää käteen 3 tunnin välein. En pärjäisi

Vierailija
12/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi raukkaa. Korjaan sinulle nyt lauseeni, koska et kyennyt ymmärtämään sitä yhden sanan puuttumisen vuoksi:

En matkustaisi Qatarilla edes ilmaiseksi enkä sittenkään, jos minulle maksettaisiin siitä hyvästä.

Vierailija
13/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sen verran pitkä ihminen (lähemmäs 190cm) että Suomen sisäiset lennot voin istua hätäuloskäyntipaikalla. Myös keski-Eurooppaan Saksaan, Tsekkeihin, Puolaan voin lentää hätäuloskäyntipaikan saaneena. Muuten en lentokoneeseen mee. Kanarialle jos menisin sillipurkkiosastolle niin pitäisi se 2-4 vkoa tosiaan olla että sen 12h kidutuksen kestäisi (6h a  suunta)

Hulluutta. Toiset tykkää toiset ei. ainoa asia josta oon kade pikkusille, lennot on saatanan helppoja. Ja 170 centtisten kääpiöidenhän on ihan turha valittaa tilanpuutteesta. Jos oot yli 180cm niin saa valittaa :D

Vierailija
14/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee jo aika tuskaa kolmen neljän tunnin lennot. Tuskin pystyisin. Siksi olenkin jättänyt perhelomaa thaikkuihin myös kun ei kykene istumaan niin pitkään. Vaikka pystyy jaloittelemaan, juu , mutta ei ole mun juttu.

Vierailija
15/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisneksessä, joo, jotenkuten. Karjaluokassa en todellakaan.

Vierailija
16/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi raukkaa. Korjaan sinulle nyt lauseeni, koska et kyennyt ymmärtämään sitä yhden sanan puuttumisen vuoksi:

En matkustaisi Qatarilla edes ilmaiseksi enkä sittenkään, jos minulle maksettaisiin siitä hyvästä.

No kerropa mikä siinä Qatarissa mättää. Viiden tähden lentoyhtiö (Finnairilla lienee 3 tähteä, vai olisiko noussut neljään tähteen?) joka on useamman kerran valittu maailman parhaaksi lentoyhtiöksi. Itse olen lentänyt Qatarilla neljä kertaa, ja taatusti lennän vastaisuudessakin varsinkin nyt kun kyytiin pääsee suoraan Helsingistä. Dohan kentälläkin on todella hyvä palvelu.

Vierailija
17/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainoa asia josta oon kade pikkusille, lennot on saatanan helppoja.

Onhan se juu ihan hirveän kivaa, kun kaksi jättiä istuu vieressä tunkien ruhoaan sen pienen ihmisen penkille. Sitäpaitsi kellä vaan voi olla iskiasvaivoja tai taipumus saada suonenveto ahtaissa tiloissa.

En kyllä uskonutkaan, että pitkä ihminen ajattelee koskaan muuta kuin omaa itseään.

Vierailija
18/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 15 tunnin lento ei ollut paha, muutama tunti siihen päälle ei olis ongelma. Tosin uudessa seelannissa olen jo käynyt, samoin dohassa. Eli en menisi.

Vierailija
19/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin pitkälle lennolle olis pakko varata ekasta luokasta paikat. Poikaystävän kanssa lennettiin kreetalle ja siinäkin ajassa tuli jalat kipeeks, kun jalkatila ei riitä.

Vierailija
20/43 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Uudessa-Seelannissa kolmesti erilaisilla lentokomboilla, mutta tähän asti pahin sessio on ollut vähän vajaa 14 tuntia putkeen. 18 tuntia kuulostaa jo helvetin hardcorelta, mutta toisaalta, jos yhdellä vaihdolla pääsee perille asti, voisin melkein harkita. Mutta vain melkein :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme