Vappu maksaa n 20 -30 euroa
Pullo simaa, muutama munkki, paketti nakkeja, yksi perunasalaatti ja muutama pihallettava ilmapallo. Siinä se.
Kommentit (21)
Mulle ie maksa mitään kun en osta mitään vappukamaa. Vapun jälkeen saatta sitte saada puoleen hintaan.;)
Vierailija kirjoitti:
Pullo simaa? Siis ostettu? Sen kaupan simapullon hinnalla saa omaa simaa sangollisen ja vielä paremman makuista!
Niin, ostettu. Ei viitsi itse tehdä tänä vappuna.
Meillä se tulee ihan maksamattakin.
En vietä vappua erityisesti. Joku voisi ottaaa kaasupallon, tippaleivän tai munkit ja alkoholittoman siman.
Ai taas Konalan jauhelihamies "tarvitsee" vapuksi kalleimman paketin nakkeja ja kilon perunasalaattia. Uutena twistinä ilmapallot.
Vappu maksaa ihan just niin paljon kuin kukakin haluaa siihen käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pullo simaa? Siis ostettu? Sen kaupan simapullon hinnalla saa omaa simaa sangollisen ja vielä paremman makuista!
Sokeri on epäterveellistä, joten kannatan kaupansimaa.
Meillä menee noin 300 euroa. 100 euroa aaton eväisiin ja 200 euroa vappupäivän brunssiin.
En tee simaa itse, koska emme viitsi juoda sangollista. Olen joskus tehnyt simaa ja onhan se hyvää, mutta kaupan sima kelpaa myös.
Miten kaikki vappuruoat onkin niin pahoja? Varsinkin sima ja tippaleivät.
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee noin 300 euroa. 100 euroa aaton eväisiin ja 200 euroa vappupäivän brunssiin.
miksi
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilu +14C ei maksa mitään.
Munasillaan ilman kenkiä?
Suomessa alkaa olla jo sen verran tiukkaa, että pitää alkaa jo laskemaan vaatteiden kulumista.
Nollat voi laittaa lisäksi. Vappu tulee ihan v*tun kalliiksi,
Kerran olin vappuaamuna hotellissa, jossa olisi ollut upea brunssi. Kiva kun just iski joku norovirus ja syömättä jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeri on epäterveellistä, joten kannatan kaupansimaa.
Eikö kaupan simassa ole sokeria,vai onko se jotain terveys sokeria sitten.
Ruokiin menee ehkä kuutisenkymppiä. Tästä grillaillaan kaksi päivää ja ruokitaan yksi ystävä. Ukko haluaa saunaoluen, minä haluan ostaa elikoille parempaa lihaa extraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi
Mitä miksi? Koska haluan. Tarvitseekö se muita syitä :D
Vierailija kirjoitti:
En tee simaa itse, koska emme viitsi juoda sangollista. Olen joskus tehnyt simaa ja onhan se hyvää, mutta kaupan sima kelpaa myös.
No kai sitä voi tehdä vaikka vaan neljä litraa,tai kaksi litraa.