Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytyäni salilla pari vuotta säännöllisesti huomasin kauhistuttavan faktan!

Vierailija
11.10.2016 |

Kehitys on tyssännyt ja olen alkanut lihota vaikka syön jopa aiempaa vähemmän, lihakset taas eivät enää kasva - ja mahani on 4cm paksumpi kuin ennen!

Mikä neuvoksi?

Paino ei ole noussut kuin pari kiloa, samat housut mahtuvat jalkaan mutta olen selvästi läskimpi. Mikä neuvoksi?

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 salitreeniä viikkoon ei riitä vähänkin kokeneemmalle treenaajalle, mikäli haluat muokata kehoasi lihaksikkaammaksi/timmimmäksi. Tuo treenimäärä lähinnä ylläpitää nykyisiä saavutuksia.

Mikäli kuntosalilla käyminen ei sovellu arkeesi, kokeile jotakin muuta liikuntamuotoa, jota on helpompi harrastaa! 3-4 aerobista treeniä viikossa tekee hyvää jälkeä, mikäli syöt terveellisesti.

Vierailija
202/206 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 salitreeniä viikkoon ei riitä vähänkin kokeneemmalle treenaajalle, mikäli haluat muokata kehoasi lihaksikkaammaksi/timmimmäksi. Tuo treenimäärä lähinnä ylläpitää nykyisiä saavutuksia.

Mikäli kuntosalilla käyminen ei sovellu arkeesi, kokeile jotakin muuta liikuntamuotoa, jota on helpompi harrastaa! 3-4 aerobista treeniä viikossa tekee hyvää jälkeä, mikäli syöt terveellisesti.

Eli suosittelet ihan tosissasi mulle salitreenin lopettamista, koska ehdin salille vain kahdesti viikossa ja ennemmin tekemään 3-4 aerobista treeniä? Kasvavatko lihakset, olkapään ja pakarat jne. aerobisella treenillä ts. muokkaako se kroppaa?

EI.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olin hieman väärässä siinä, ettenkö olisi kehittynyt, selkä näyttää kyllä lihaksikkaammalta kuin vuosi sitten, kun katsoin peilillä eilen.

Olen vain koko ajan keskittynyt mahaan, joka on kasvanut. Vai onko se, kun kerran samat farkut menevät? Ovatko ne löystyneet? Olenko tullut hulluksi ja maha tuntuu ja näyttää isommalta, vaikka ei ole?

Rasvaprosenttia täytyy mitata jonkun ajan päästä uudestaan. Jos ei töissä tarvitsisi käydä, treenaisin kyllä joka päivä. Työ+perhe ruuhkavuosissa niin en vittu jaksa enempää treenata! En ole sellainen kaiken hoitava supersuorittaja joka hoitaa kaiken 15% rasvoissa tip top. Saatana!

Onnea teille hoikille himotreenaajille joilla vyötärö on sen jotain 65cm.

Ap

Vierailija
204/206 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa nyt herranjumala! jos sulla on pienet lapset ja silti pystyt tuonkin verran keskittymään itseesi, voit olla onnellinen. Lapset kasvaa ja aikaa tulee enemmän omaan käyttöön.

Kannattaa ottaa pää pois takapuolesta ja keskittyä asioihin jotka on hyvin. Ihan taatusti saat vielä timmin vyötärön, relax! Sulla on loppuelämä aikaa saavuttaa se. :)

Vierailija
205/206 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Relaa nyt herranjumala! jos sulla on pienet lapset ja silti pystyt tuonkin verran keskittymään itseesi, voit olla onnellinen. Lapset kasvaa ja aikaa tulee enemmän omaan käyttöön.

Kannattaa ottaa pää pois takapuolesta ja keskittyä asioihin jotka on hyvin. Ihan taatusti saat vielä timmin vyötärön, relax! Sulla on loppuelämä aikaa saavuttaa se. :)

Kun naisten ulkonäköä arvostellaan, lisäpisteitä ei ole äitiydestä jaossa ainuttakaan. Ja niin kauan kuin näin on, EN relaa yhtään tässä asiassa. Etenkin kun JOTKUT ovat täysin timmejä lapsista huolimatta. Ap

Vierailija
206/206 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naisten ulkonäköä arvostellaan, lisäpisteitä ei ole äitiydestä jaossa ainuttakaan. Ja niin kauan kuin näin on, EN relaa yhtään tässä asiassa. Etenkin kun JOTKUT ovat täysin timmejä lapsista huolimatta. Ap

Ookoo. Ilman muuta kannattaa arvottaa itsensä muiden oletettujen mielipiteiden mukaan. Tsemppiä sulle. Toivottavasti saat mitä toivot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi