Mikä on paras tapa iskeä tosi kaunista naista? Ei oikein suju
Näitä aina vähän välein kiinnostaa ainakin vähän. Tiedostan aina tällöin, että nyt on mahdollisuus kaikista parhaimpaan naiseen, ja musta tulee varovainen ja tylsä perseennuolija, joka varoo jokaista sanaa ja kehuu maasta taivaaseen, ikäänkuin annan kuvan naiselle, että varmasti tiedostan sen olevan mun tasoni yläpuolella.
Kuitenkin nää on alkuun mulle tosi lämpimiä mutta jonkun ajan päästä niillä ikään kuin kiinnostus lakkaa :D pitäskö mun olla jotenkin itsevarmempi ja lakata nuoleskelemasta ja pyytelemästä anteeksi olemassaoloani?
Kommentit (21)
Itsevarmuus, itsevarmuus, itsevarmuus. Muuta ei ihan aikuisten oikeasti tarvita.
Kannattaa ennemmin suhtautua naiseen, kuin hän olisi "sinun alapuolella". Jostain syystä meille naisille tulee sitten hirveä tarve "voittaa" ja saada osoitus omasta viehätysvoimasta.
Sellaista miestä, joka heittelee ruusunlehtiä ja nuolee maata meidän jalkojen alla, ei jaksa kauaa katsella.
Kannattaa vaihtaa tiimiä jos olet naisten perseennuolija.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus, itsevarmuus, itsevarmuus. Muuta ei ihan aikuisten oikeasti tarvita.
Kannattaa ennemmin suhtautua naiseen, kuin hän olisi "sinun alapuolella". Jostain syystä meille naisille tulee sitten hirveä tarve "voittaa" ja saada osoitus omasta viehätysvoimasta.
Sellaista miestä, joka heittelee ruusunlehtiä ja nuolee maata meidän jalkojen alla, ei jaksa kauaa katsella.
Tätä väitettä tukee myös se yksi artikkeli kiira korvesta missä hän kertoi ensimmäisestä tapaamisestaan arthurinsa kanssa, että häneen teki vaikutus se kun artrhur sanoi vain nonchalantisti että "sinä olet joku luistelija vai?" eli tästä voi tehdä suoran johtopäätöksen että jos mies olisi ylistänyt kiiraa niin se ei olisi tehnyt vaikutusta.
Väitettä tukee myös se, että minä sain pakit naiselta jo yhden kuukauden kuluttua vaikka itse koin kohtelevani häntä kuin kukkaa kämmenellä..
Ehkä kuitenkin voisit miettiä, että mitä ihan oikeasti haluat? Huomiota naiselta, joka on kaunis ja suosittu? Vai ehkä itsetunnon, kyvyn nauttia elämästä sellaisenaan, kehittyä...?
Et kai iske sentään naista? Iske nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä väitettä tukee myös se yksi artikkeli kiira korvesta missä hän kertoi ensimmäisestä tapaamisestaan arthurinsa kanssa, että häneen teki vaikutus se kun artrhur sanoi vain nonchalantisti että "sinä olet joku luistelija vai?" eli tästä voi tehdä suoran johtopäätöksen että jos mies olisi ylistänyt kiiraa niin se ei olisi tehnyt vaikutusta.
Väitettä tukee myös se, että minä sain pakit naiselta jo yhden kuukauden kuluttua vaikka itse koin kohtelevani häntä kuin kukkaa kämmenellä..
Tää on muuten niin totta. Kaveripiirini sovinistisin läski sika onnistui iskemään maailmanluokan kaunottaren loputtomalla itsevarmuudella. Ei meinannut mimmiä ensin kiinnostaa, mutta lopulta se oli se mimmi, joka kerjäsi tuota miestä suhteeseen kanssaan. Urpo mies ei vaan tajunnut lopettaa sitä elostelua ja pelleilyä ja mimmi lähtikin sitten lätkimään. Oli hämmentävää katella tota väsytystaistelua tälleen tyyppinä, joka ei itse tollasta hallitse. Äijä kiinnitti huomiota kaikkiin muihin naisiin paitsi just tähän mimmiin. Lähti illanvietosta sanomatta sille sanaakaan. Jos mimmi jotain puhui, mies oli kuin ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja muuta vastaavaa.
Entä mikä on paras tapa iskeä ruskeasilmäinen nainen? Varmasti asettaa jollekin korokkeelle ja jatkuvasti nuolla p*rsettä eikä edes yrittää tutustua naiseen henkilönä. Tarpeeksi kehuminenhan on velvoite jonkinlaiseen suhteeseen, oli sitten mies mikä tahansa tyyppi. Todella hämmästyttävää että naista ei kiinnosta! :' D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kuitenkin voisit miettiä, että mitä ihan oikeasti haluat? Huomiota naiselta, joka on kaunis ja suosittu? Vai ehkä itsetunnon, kyvyn nauttia elämästä sellaisenaan, kehittyä...?
Ääh... kyllä sitä voi haluta ihan vaan saada kauniin naisen, ilman että eläisi jotain umpipinnallista elämää. Ei asiat ole mustavalkoisia.
Trumpin sanomiset kannattaa ottaa tosissaan, jos esittäydyt tähtenä naiset antavat sinun tehdä mitä ikinä haluat. Otetaan vaikka nämä missit ja jääkiekkoilijat esimerkkinä.
Paras tapa on se tapa joka on sinulle luontevin.
Kauniiden ja suosittujen ihmisten heikkous tuppaa olemaan se, että he ovat myös osittain riippuvaisia huomiosta mitä saavat. Tässä piilee myös heidän heikkoutensa -jos et anna(niinkuin muut) huomiota vaikka kauniille naiselle etkä pidä häntä mitenkään erikoisena, niin olet hyvässä asemassa.
Pelaa siis korttisi niin että nainen kiinnostuu sinusta ja että pääset hänen "päänsä sisälle" ajatusten muodossa.
Sun pitäisi olla välittämättä paskaakaan siitä, tykkääkö se nainen susta vai ei. Eli pakkien pitäisi sattua VAIN jos olet jo ihastunut. Tuntemattoman kauniin naisen iskeminen ei saa tuntua sen kummemmalta, kuin ruman naisen iskeminen. Naistenmiehen ja taviksen ero on siinä, että naistenmiehelle kauniskaan nainen ei ole mikään ihmeellinen. Hän arvioi naista, sen sijaan että yrittäisi tehdä vaikutuksen naiseen. Esim. kovin tuntemani naistenmies oli kerran jutellut erään miss Suomen kanssa, ja kuvaili että "eipä ollu kummonen, ei sillä ollu mitään järkevää sanottavaa". Ero siihen mitä tavallinen mies ajattelisi jutellessaan miss Suomen kanssa on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden ja suosittujen ihmisten heikkous tuppaa olemaan se, että he ovat myös osittain riippuvaisia huomiosta mitä saavat. Tässä piilee myös heidän heikkoutensa -jos et anna(niinkuin muut) huomiota vaikka kauniille naiselle etkä pidä häntä mitenkään erikoisena, niin olet hyvässä asemassa.
Pelaa siis korttisi niin että nainen kiinnostuu sinusta ja että pääset hänen "päänsä sisälle" ajatusten muodossa.
Ongelma on, että sun pitäisi olla ihan oikeasti nostamatta naista jalustalle. Se jos esität että ei kiinnosta, mutta oikeasti päässäsi jyskyttää "miten tekisin vaikutuksen tuohon", niin se näkyy läpi siitä miten mies käyttäytyy ja elehtii.
Itse vaikutun ihan vaan elekielestä ja katseesta. Se miehen hämmentynyt ja ihastunut ilme on ihan vastustamatonta. Kaikki muu on turhaa ja itsevarmuus karkottaa vaan kauemmas. Kauniit naiset voivat nimittäin olla yllättävän arkoja ja epävarmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, että sun pitäisi olla ihan oikeasti nostamatta naista jalustalle. Se jos esität että ei kiinnosta, mutta oikeasti päässäsi jyskyttää "miten tekisin vaikutuksen tuohon", niin se näkyy läpi siitä miten mies käyttäytyy ja elehtii.
Aivan, eli olla luonteva, miten ikinä yrittääkään naista saada itsestänsä kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse vaikutun ihan vaan elekielestä ja katseesta. Se miehen hämmentynyt ja ihastunut ilme on ihan vastustamatonta. Kaikki muu on turhaa ja itsevarmuus karkottaa vaan kauemmas. Kauniit naiset voivat nimittäin olla yllättävän arkoja ja epävarmoja.
Itsevarmuus tulee aina olemaan asia nro 1, jota naiset hakevat miehestä. Pieni osa naisista voi olla erilaisia, mutta kyllä "ole ujo ja epävarma" olisi surkein ohje mitä miehelle voi ikinä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, eli olla luonteva, miten ikinä yrittääkään naista saada itsestänsä kiinnostumaan.
Noh, käytännössä sun pitäisi pystyä kehittämään itsetuntoasi. Se on aivan sama menetkö iskemään naista omana itsenäsi epävarmasti vai vetämällä roolia epävarmasti, et silti pääse yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus tulee aina olemaan asia nro 1, jota naiset hakevat miehestä. Pieni osa naisista voi olla erilaisia, mutta kyllä "ole ujo ja epävarma" olisi surkein ohje mitä miehelle voi ikinä antaa.
Kukaan ei kehottanut olemaan ujo ja epävarma, vaan osoittamaan se kiinnostuminen/ihastuminen aidosti. Naiset kyllä huomaavat aidon kiinnostumisen. Varmin tapa karkoittaa kaunis nainen on olla liian itsevarma tyyliin jääkiekkoilija tai ekonomi. Kaunista ja älykästä naista ei voisi vähemmän kiinnostaa. Terve itsevarmuus on toki etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, käytännössä sun pitäisi pystyä kehittämään itsetuntoasi. Se on aivan sama menetkö iskemään naista omana itsenäsi epävarmasti vai vetämällä roolia epävarmasti, et silti pääse yhtään mihinkään.
Ei siis luontevana iskeminen tarkoita että pitäisi epävarmasti roolia vedellä.
Esim. yksi minun heikkouteni voisi olla se, että en tykkää tuijottaa ihmisiä silmiin. Katson ihmisiä silmiin ehkä keskivertoa vähemmän. Heikkouksilta tuntuvat asiat voi muuttaa omiksi vahvuuksiksi.
Selkeästi epävarmaa ja näkyvää käytöstä naiselle olisi se jos yrittäisin liikaa katsoa häntä silmiin, koska se ei ole minulle luontevaa. Tästä syystä minun ei kannata yrittää "väkisin" mennä sen mukaan minkä uskon olevan hyödyllistä naisen iskemisessä.
Jos taas en tuijota tai katso naista kokoajan silmiin ja häpeilen tai olen epävarma tästä piirteestä itsestäni, se myös näkyy epävarmuutena naiselle.
Mikä siis tässä tapauksessa lääkkeeksi? No, hyväksyn sen että en katso niin paljoa ihmisiä silmiin ja olen sinut sen kanssa. Kun olen hyväksynyt luonteenpiirteeni ja juttelen naiselle välillä katsoen muualle, niin nyt nainen voi myös tulkita muualle katsomisen luontenpiirteeksi, ei heikkouden tai epävarmuuden merkiksi.
Ja siis en puhu perusnäteistä, vaan niistä oikeasti tosi kauniista ja suosituista. Tuntuu, että tuhlaan mahdollisuuteni, kun tilaisuus tulee joskus harvoin aina.
Ap