Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytyäni salilla pari vuotta säännöllisesti huomasin kauhistuttavan faktan!

Vierailija
11.10.2016 |

Kehitys on tyssännyt ja olen alkanut lihota vaikka syön jopa aiempaa vähemmän, lihakset taas eivät enää kasva - ja mahani on 4cm paksumpi kuin ennen!

Mikä neuvoksi?

Paino ei ole noussut kuin pari kiloa, samat housut mahtuvat jalkaan mutta olen selvästi läskimpi. Mikä neuvoksi?

Kommentit (206)

Vierailija
121/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osa senteistä on turvotusta. On todella paljon stressiä joka asiasta kyllä, mutta tarkoittaako se sitä, että olen tuomittu lihomaan?! Ap

Vierailija
122/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä osa senteistä on turvotusta. On todella paljon stressiä joka asiasta kyllä, mutta tarkoittaako se sitä, että olen tuomittu lihomaan?! Ap

Stressi voi vaikuttaa monin eri tavoin. Kilpirauhasen toiminta voi häiriintyä, kortisoli voi aiheuttaa insuliiniresistenssiä, stressi pienentää testosteronitasoja yms. Kyllä stressi voisi hyvinkin selittää sen, että et enää kehity salilla ja vyötärölle on kertynyt läskiä. Ei kai se mikään tuomio ole, mutta ehkä sun pitää miettiä, voisitko jotenkin vaikuttaa niihin asioihin, jotka sulle stressiä aiheuttaa ja sitä kautta parantaa a) elämänlaatuasi ja b) kehonkoostumustasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi leikkeet on ihan hirveetä roskaa! Siinä syy kehityksen pysähtymiseen.

says who? bullshit.

Vierailija
124/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressi voi vaikuttaa monin eri tavoin. Kilpirauhasen toiminta voi häiriintyä, kortisoli voi aiheuttaa insuliiniresistenssiä, stressi pienentää testosteronitasoja yms. Kyllä stressi voisi hyvinkin selittää sen, että et enää kehity salilla ja vyötärölle on kertynyt läskiä. Ei kai se mikään tuomio ole, mutta ehkä sun pitää miettiä, voisitko jotenkin vaikuttaa niihin asioihin, jotka sulle stressiä aiheuttaa ja sitä kautta parantaa a) elämänlaatuasi ja b) kehonkoostumustasi.

Siis pitäisi vaihtaa elämä. Sehän onkin tosi helppoa! Selittääkö stressi kaikkien ihmisten lihavuuden? Ap

Vierailija
125/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko tarpeeksi?  Onko liian proteiinipitoista mäskiä.  Lihas painaa paljon ja on lisäksi karmeen näköstä, jos sitä on hirveet kimput.

Vierailija
126/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisi vaihtaa elämä. Sehän onkin tosi helppoa! Selittääkö stressi kaikkien ihmisten lihavuuden? Ap

Jännä juttu, kun et toisaalta vaikuta kauhean tyhmältä, mutta kuitenkin välillä lauot tosi typeriä kommentteja. Ei. Stressi ei selitä kaikkien lihavuutta. Se voi selittää sun lihavuuden. Ilman stressiäkin voi lihoa, ihan vaikka syömällä, oletko koskaan kuullut? Mutta kun sun tapauksessa se ei liene selitys, ja olet aika lailla tyrmännyt kaikki muutkin vaihtoehdot, niin pidän stressistä johtuvia hormonimuutoksia ja -vasteita jopa jo todennäköisenä syynä sinun lihomiselle. Nämä kommentit vahvistavat käsitystäni.

Vierailija
127/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, kun et toisaalta vaikuta kauhean tyhmältä, mutta kuitenkin välillä lauot tosi typeriä kommentteja. Ei. Stressi ei selitä kaikkien lihavuutta. Se voi selittää sun lihavuuden. Ilman stressiäkin voi lihoa, ihan vaikka syömällä, oletko koskaan kuullut? Mutta kun sun tapauksessa se ei liene selitys, ja olet aika lailla tyrmännyt kaikki muutkin vaihtoehdot, niin pidän stressistä johtuvia hormonimuutoksia ja -vasteita jopa jo todennäköisenä syynä sinun lihomiselle. Nämä kommentit vahvistavat käsitystäni.

Ehkä se johtuu siitä, siis tyhmät kommentit, että kärsin läskifobiasta. En aio elää läskinä, se on varma. Jos nyt totta puhutaan, ruokavaliossa on vielä paljon siivottavaa. Ap

Vierailija
128/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jännitystä ja ahdistusta aiheuttaa joka päivä sekin, että pystynkö varmasti syömään oikein. Ap

Vierailija
129/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

silirimpsis ja siliät tiet.... kirjoitti:

Ei kun horre kuuria vaan. Ei kukaan muuten saa itseään timmiksi ja kovaan kuntoon.

Itse en moista tekisi ja kaikki horre tyypit väittää että puhtaasti on treenannut 60 kg kynäniskasta 100 kg aminoapinaksi tiukkaa lihasta eikä rasvaa missään. Joo-o....

No ei sitä kehtaa myöntää ihan ymmärrettävää..

Jep. Lisäksi täytyy ymmärtää, että jotkut rankat treeniohjelmat raskailla painoilla jonkun asiantuntijan tekemänä on tehty selvästi sillä oletuksella, että käyttää hormoneja tms. Sellaisilla ohjelmilla ei puhdas treenaaja saa kuin itsensä jumiin eikä kehity mihinkään. No se ohjelman tehnythän oli itse kärähtänyt joskus. Mutta nähtävästi aineiden käyttö on verrattain tavallista nykyään salilla kävijöiden keskuudessa, miesten nyt varmaan lähinnä.

Ei ole tehty sillä oletuksella, että käyttäisi hormoneja. Sitäpaitsi hormonien käyttö ei takaa, että sulla on parempi keho kuin lahjakkaalla naturalilla. Muistan vieläkin ammattikoulu aikoina erään luuserin joka oli treenannut kaksi vuotta ja toisena vuotena aloittanut hormonien käytön, hänen tulokset olivat naurettavia, hän ei syönyt kunnolla ja joi alkoholia usein. Olen myös nähnyt salilla lahjakkaan naturalin nostavan isompia painoja kuin hormonin käyttäjä. Geeneillä ja ruualla on iso vaikutus.

Vierailija
130/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jännitystä ja ahdistusta aiheuttaa joka päivä sekin, että pystynkö varmasti syömään oikein. Ap

Miksi et pystyisi syömään oikein? Jos haluat tarpeeksi kovaa jotain niin pystyt. Ja salilla kannattaisi olla se 1h ainakin, alku lämmittelyhön vie jo sellsaet 10-20min. Pitää myös muistaa aerobinen liikunta, syödä suhteessa treeniin, venytellä ja levätä tarpeeksi. Jos syöt liikaa tai liian vähän voi rasvaprosenttisi nousta. Vähäinen syöminen laittaa kropan hätätilaan jolloin elimistöön kerääntyy sisäelin rasvaa mikä on vielä haitallisempaa kuin muu ja vaikeampi pois saada. Kannattaisi käydä tietyn väli ajoin (esim. 2-4kk) mittauksissa. Ja nesteytys on kaiken a ja o, painon pudotuksessa niinkuin lihasmassan kasvatuksessa.

Vierailija
131/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet rasisti. Huomaatko? Sinulla on lihavia ihmisiä vastaan jotain, niitä vastaan ketkä ei kirjoita kirjakielellä tai sattuu sanat mennä sekaisin. Kun rasismiakin on monenlaista.

Vierailija
132/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pystyisi syömään oikein? Jos haluat tarpeeksi kovaa jotain niin pystyt. Ja salilla kannattaisi olla se 1h ainakin, alku lämmittelyhön vie jo sellsaet 10-20min. Pitää myös muistaa aerobinen liikunta, syödä suhteessa treeniin, venytellä ja levätä tarpeeksi. Jos syöt liikaa tai liian vähän voi rasvaprosenttisi nousta. Vähäinen syöminen laittaa kropan hätätilaan jolloin elimistöön kerääntyy sisäelin rasvaa mikä on vielä haitallisempaa kuin muu ja vaikeampi pois saada. Kannattaisi käydä tietyn väli ajoin (esim. 2-4kk) mittauksissa. Ja nesteytys on kaiken a ja o, painon pudotuksessa niinkuin lihasmassan kasvatuksessa.

Stressaantuneena en aina hallitse itseäni. Kun ympärillä on lisäksi koko ajan muiden ihmisten aiheuttamaa härdelliä. Juuri sisäelinrasva oli mittauksessa tuplaantunut. Vittu. Ap

Vierailija
133/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet rasisti. Huomaatko? Sinulla on lihavia ihmisiä vastaan jotain, niitä vastaan ketkä ei kirjoita kirjakielellä tai sattuu sanat mennä sekaisin. Kun rasismiakin on monenlaista.

Ei mulla ole mitään lihavia ihmisiä vastaan, kunhan itse en kuulu heidän joukkoonsa. Ap

Vierailija
134/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko te salihirmut eläimiä ollenkaan?? Kanaa, kalkkunaa, nautaa... Huoh! Sitä ollaan niin kiinnostuneita omasta kropasta, että väliäkös kymmenellä kanalla, lehmällä ja parilla kalkkunalla jotka elävät surkeaa elämää.

Vierailija
135/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletteko te salihirmut eläimiä ollenkaan?? Kanaa, kalkkunaa, nautaa... Huoh! Sitä ollaan niin kiinnostuneita omasta kropasta, että väliäkös kymmenellä kanalla, lehmällä ja parilla kalkkunalla jotka elävät surkeaa elämää.

Emme. Ap

Vierailija
136/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme. Ap

Siinä voikin olla syy lihomiselle. Eläimille annetaan tehoruokaa ja niiden stressitaso vasta korkealla on. Suosittelen lopettamaan ainakin kanan ja kalkkunan. Tilalle vaikka kalaa. Ja maito luomua tai tilamaitoa jos sitä käytät.

Vierailija
137/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme. Ap

Siinä voikin olla syy lihomiselle. Eläimille annetaan tehoruokaa ja niiden stressitaso vasta korkealla on. Suosittelen lopettamaan ainakin kanan ja kalkkunan. Tilalle vaikka kalaa. Ja maito luomua tai tilamaitoa jos sitä käytät.

Jaa! En käytä maitoa. Ap

Vierailija
138/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vedät nipun kalkkunaa päivässä ja vielä töissä jotain lihaa sisältävää, niin se on jo liikaa.

Oma kroppaani kiittää, kun en nisäkkäitä ja lintuja syö. Muutenkin kannattaisi raikastaa ruokavaliota. Treenata vaikka välillä metsässä juoksemalla ja vaeltamalla kinttupoluilla. Sieltä saa myös stressaantuneet uutta energiaa. Jos et usko niin kokeile.

Vierailija
139/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla salihirmu syödäkseen noita. Ja veikkaan että kiinnostaa myös ravinto jotta voi selvitä hengissä

Vierailija
140/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vedät nipun kalkkunaa päivässä ja vielä töissä jotain lihaa sisältävää, niin se on jo liikaa.

Oma kroppaani kiittää, kun en nisäkkäitä ja lintuja syö. Muutenkin kannattaisi raikastaa ruokavaliota. Treenata vaikka välillä metsässä juoksemalla ja vaeltamalla kinttupoluilla. Sieltä saa myös stressaantuneet uutta energiaa. Jos et usko niin kokeile.

No mun kroppa ei kiitä. En silti joka päivä syö lihaa. Kalaa / munaa kylläkin. Pelkkä kasvisruoka jättää tyydyttämättömän olon joka purkautuu makeanhimona.

Vihaan juoksua. Lähellä ei ole metsää jossa juosta, eikä mieheni päästäsi minua yksin mihinkään metsiin enkä itsekään ehdoin tahdoin menisi päällekarkaukselle alttiiksi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi