Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytyäni salilla pari vuotta säännöllisesti huomasin kauhistuttavan faktan!

Vierailija
11.10.2016 |

Kehitys on tyssännyt ja olen alkanut lihota vaikka syön jopa aiempaa vähemmän, lihakset taas eivät enää kasva - ja mahani on 4cm paksumpi kuin ennen!

Mikä neuvoksi?

Paino ei ole noussut kuin pari kiloa, samat housut mahtuvat jalkaan mutta olen selvästi läskimpi. Mikä neuvoksi?

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haiskahtaa provolta. Mies ei päästä? Pitääkö käsiraudoissa vai kuinka? Ei ihme, että stressaa. Kannattaako tuollaisessa suhteessa olla?

Vierailija
142/206 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletteko te salihirmut eläimiä ollenkaan?? Kanaa, kalkkunaa, nautaa... Huoh! Sitä ollaan niin kiinnostuneita omasta kropasta, että väliäkös kymmenellä kanalla, lehmällä ja parilla kalkkunalla jotka elävät surkeaa elämää.

Emme. Ap

Minä ajattelen. Olen valinnut yhden lihan kalan lisäksi mitä syön vain: kananliha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletteko te salihirmut eläimiä ollenkaan?? Kanaa, kalkkunaa, nautaa... Huoh! Sitä ollaan niin kiinnostuneita omasta kropasta, että väliäkös kymmenellä kanalla, lehmällä ja parilla kalkkunalla jotka elävät surkeaa elämää.

Emme. Ap

Minä ajattelen. Olen valinnut yhden lihan kalan lisäksi mitä syön vain: kananliha.

Mitä sulla on kanoja vastaan? Urpo...

Niin ja siitä metsässä juoksemisesta vielä, että täällä on metsissä raiskattu ja tapettu naisia, joten en mä sinne yksin uskaltaisi mennä oli miestä tai ei. Ja asutaan siis kaupingissa. Ap

Vierailija
144/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistobakteerit vaikuttaa lihomiseen. Et saa tarpeeksi hyviä kuituja. Paskallakaan ei kuulu käydä montaa kertaa päivässä...

Vierailija
145/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies sitten lähde mukaan lenkille?

Vierailija
146/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies sitten lähde mukaan lenkille?

Lähtee ja koko perhekin lähtee ja kaverin kanssakin olen käynyt ja yksinkin - mutta en metsässä! Ap

Mutta en harrasta säännöllistä lenkkeilyä paitsi hyötyliikuntaa tulee.

Käytän maitohappobakteereja. Syön varmasti tarpeeksi kuitua koska paskaa tulee niin paljon...

Ap

Vierailija
147/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sun muu liikunta? Muistathan aerobisen liikunnan tärkeyden.

Vierailija
148/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sun muu liikunta? Muistathan aerobisen liikunnan tärkeyden.

Joo, vähintään kerran viikossa kunnolla rasittava puolen tunnin aerobinen. Kevyempää useammin. Muistathan, että aerobinen kuluttaa lihaksia ja lisää stressihormoneja. Ap

Vierailija
149/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
150/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitit, että mies ei päästä? Mikset kirjoittanut ettet halua käydä siellä. Asun minäkin kaupungissa. Suomessa jokaisessa kaupungissa on metsiä -urpo.

Vierailija
151/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitit, että mies ei päästä? Mikset kirjoittanut ettet halua käydä siellä. Asun minäkin kaupungissa. Suomessa jokaisessa kaupungissa on metsiä -urpo.

Koska on se niinkin. Metsään voi myös eksyä ja siellä on ötököitä. Ei kyllä ole metsiä järkevän kävelymatkan päässä siellä missä asun. Eikä metsä ole ratkaisu lihomiseeni. Tai en ainakaan usko. Ap

Vierailija
152/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on se niinkin. Metsään voi myös eksyä ja siellä on ötököitä. Ei kyllä ole metsiä järkevän kävelymatkan päässä siellä missä asun. Eikä metsä ole ratkaisu lihomiseeni. Tai en ainakaan usko. Ap

Totta, ja suurin osa kuolemista tapahtuu kotona.

Vierailija
153/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jännitystä ja ahdistusta aiheuttaa joka päivä sekin, että pystynkö varmasti syömään oikein. Ap

Miksi et pystyisi syömään oikein? Jos haluat tarpeeksi kovaa jotain niin pystyt. Ja salilla kannattaisi olla se 1h ainakin, alku lämmittelyhön vie jo sellsaet 10-20min. Pitää myös muistaa aerobinen liikunta, syödä suhteessa treeniin, venytellä ja levätä tarpeeksi. Jos syöt liikaa tai liian vähän voi rasvaprosenttisi nousta. Vähäinen syöminen laittaa kropan hätätilaan jolloin elimistöön kerääntyy sisäelin rasvaa mikä on vielä haitallisempaa kuin muu ja vaikeampi pois saada. Kannattaisi käydä tietyn väli ajoin (esim. 2-4kk) mittauksissa. Ja nesteytys on kaiken a ja o, painon pudotuksessa niinkuin lihasmassan kasvatuksessa.

Alkulämmittely 10-20 min?? Ei todellakaan. Treenaaja, joka haluaa kasvattaa lihasmassaa, ei uuvuta itseään kahdenkymmenen minuutin turhanpäiväisellä verryttelyllä. Lihasten voima tarvitaan painojen nostamiseen, ei sitä riitä tuhlattavaksi juoksumatolle. Itse teen 5 min crosstrainerilla ja sitten lämmittelen yksittäiset lihakset tekemällä jokaisen liikkeen ensimmäisen sarjan kevyillä painoilla ja suurella määrällä toistoja.

154/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun kroppa ei kiitä. En silti joka päivä syö lihaa. Kalaa / munaa kylläkin. Pelkkä kasvisruoka jättää tyydyttämättömän olon joka purkautuu makeanhimona.

Vihaan juoksua. Lähellä ei ole metsää jossa juosta, eikä mieheni päästäsi minua yksin mihinkään metsiin enkä itsekään ehdoin tahdoin menisi päällekarkaukselle alttiiksi. Ap

Et siis harrasta ikinä mitään sykettä nostavaa liikuntaa? Siinä tapauksessa huijaat itseäsi, jos luulet olevasi kunnossa. Et ole.

Ruokavaliosi on persiillään, mutta sen jo tiesitkin. Lisää tuoteita vihanneksi reilusti, et sä kananmunia mussuttamalla saa sitä sisäelinrasvaa poltettua. Kannattaa myös mittauttaa kolesteroli, se on sulla todennäköisesti melko korkea.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
155/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun kroppa ei kiitä. En silti joka päivä syö lihaa. Kalaa / munaa kylläkin. Pelkkä kasvisruoka jättää tyydyttämättömän olon joka purkautuu makeanhimona.

Vihaan juoksua. Lähellä ei ole metsää jossa juosta, eikä mieheni päästäsi minua yksin mihinkään metsiin enkä itsekään ehdoin tahdoin menisi päällekarkaukselle alttiiksi. Ap

Et siis harrasta ikinä mitään sykettä nostavaa liikuntaa? Siinä tapauksessa huijaat itseäsi, jos luulet olevasi kunnossa. Et ole.

Ruokavaliosi on persiillään, mutta sen jo tiesitkin. Lisää tuoteita vihanneksi reilusti, et sä kananmunia mussuttamalla saa sitä sisäelinrasvaa poltettua. Kannattaa myös mittauttaa kolesteroli, se on sulla todennäköisesti melko korkea.

Harrastan viikottain, lisäksi arkiliikuntaa yms. jossa siinäkin syke nousee usein ja nousee se kuule seksiäkin harrastaen! Olen juuri käynyt yliopistollisessa sairaalassa aerobisen kunnon perusteellisessa testissä, tulos selvästi keskitasoa parempi, eli haista sinä vain.

Kolesterolikin ihan kunnossa, kiitos kysymästä. Syön kasviksia yms. lähes joka aterialla, en missään kohtaa ole sanonut että en syö niitä.

ap

Vierailija
156/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pirun sokeri pois (myös se piilosokeri). 

Vierailija
157/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jännitystä ja ahdistusta aiheuttaa joka päivä sekin, että pystynkö varmasti syömään oikein. Ap

Miksi et pystyisi syömään oikein? Jos haluat tarpeeksi kovaa jotain niin pystyt. Ja salilla kannattaisi olla se 1h ainakin, alku lämmittelyhön vie jo sellsaet 10-20min. Pitää myös muistaa aerobinen liikunta, syödä suhteessa treeniin, venytellä ja levätä tarpeeksi. Jos syöt liikaa tai liian vähän voi rasvaprosenttisi nousta. Vähäinen syöminen laittaa kropan hätätilaan jolloin elimistöön kerääntyy sisäelin rasvaa mikä on vielä haitallisempaa kuin muu ja vaikeampi pois saada. Kannattaisi käydä tietyn väli ajoin (esim. 2-4kk) mittauksissa. Ja nesteytys on kaiken a ja o, painon pudotuksessa niinkuin lihasmassan kasvatuksessa.

Alkulämmittely 10-20 min?? Ei todellakaan. Treenaaja, joka haluaa kasvattaa lihasmassaa, ei uuvuta itseään kahdenkymmenen minuutin turhanpäiväisellä verryttelyllä. Lihasten voima tarvitaan painojen nostamiseen, ei sitä riitä tuhlattavaksi juoksumatolle. Itse teen 5 min crosstrainerilla ja sitten lämmittelen yksittäiset lihakset tekemällä jokaisen liikkeen ensimmäisen sarjan kevyillä painoilla ja suurella määrällä toistoja.

Tarkoitin kun kysynyksessä on painon pudotus... Siitähän tuo ap on vouhkannut.... Itse myöskin 5min lämmittelyllä vedän kun on menossa lihasmassan kasvatus...

Vierailija
158/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pudottaa painoa vaan kaventaa vyötäröä! Ap

Vierailija
159/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hyötyliikunta ja seksi korvaa juoksulenkkiä sitten mitenkään. Ja miksi vedät illalla leipää??

Vierailija
160/206 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö kapenee juuri aerobisella! Nyt vaan laiskuus nurkkaan ja sinne lenkkipoluille! Kai sielläkin valaistuja pururatoja on? Tai hanki kotiin joku juoksulaite/stepperi/zumbavideoita..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan