Vieläkä joku tänä päivänä luulee ettei miehet katsele myös muita naisia?
Olen lopen kyllästynyt näihin aviomiehiin/perheellisiin. Itsekin olen naimisissa. Saahan sitä katsoa ketä katsoo... Mutta jotenkin säälittää ne miehet jotka vaan töllistelet esim. Kaupassa tai muualla. Olen tätä kautta tajunnut itse jo vuosia sitten sen, että kyllä vaan miehet katselee muita naisia. En tiedä sitten tajuaako naiset tätä ollenkaan. Voiko ne olla niin sokeita etteivät näe sitä. Ja joo en voi sanoa edes etteikö omakin mieheni katselisi kun kaunis nainen vastaan tulee, mutta se harhaluulo ettei varattu mies katsele muita. Huh huh. Joskus tekis mieli näpäyttää näitä miehiä oikeasti... Kävellä esim kaupassa niiten luo ja sanoa suoraan. Törkeän suoraan ja selvästi tekevät sitä vaikka puoliso paikalla. Ei voi olla itse huomaamatta vaikka haluaisinkin!!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ihmisen luonteeseen kuuluu tarkkailla ympäristöään.
Ja jos katse nyt viipyy hetken toisessa ihmisessä, niin mitä sitten?
Teet itsestäsi pellen jos alat kaupassa raivoamaan tuntemattomille.
Niin no eikö nämä miehet tee itsestään pelleä kun eivät osaa olla tölläämättä. Myös minulla on oikeus asioida kaupassa ilman töllistelyä. En nyt menis sanomaan kuitenkaan mutta joskus olis sekin oikein kun jatkuu vaan se toiminta.. AP
Kaikkihan heterot vastakkaista sukupuolta tiirailee, sukupuolesta riippumatta. Tätä ei moni nuoria naisia tiiraileva setämies tajua, vaan luulee, että se mamma vierellä on sokea urheilijanuorukaisten mieskauneudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no eikö nämä miehet tee itsestään pelleä kun eivät osaa olla tölläämättä. Myös minulla on oikeus asioida kaupassa ilman töllistelyä. En nyt menis sanomaan kuitenkaan mutta joskus olis sekin oikein kun jatkuu vaan se toiminta.. AP
Taidat olla aikamoinen maalaisjuntti. Miksi sinä tuijotat sinua tuijottavia miehiä? Naisetko eivät koskaan katsele vieraisiin pöytiin?
Kaikesta sitä ihmiset jaksavatkin ahdistua.
Katsothan näköjään itsekin niitä miehiä koska et muuten huomaisi että ne katsoo sinua.
Tätä olen omille lapsillenikin sanonut. Katse tiukasti omiin varpaisiisi, ettet vaan vaihingossa katso ketään päin ettei sinusta leimata jotain kiusaajaa kun toi sillai oudosti katsoi päin.
Laput silmilläkö pitäisi kulkea? Kyllä tuo jostain vainoharhaisuudesta kertoo, jos kuvittelee miesten joka paikassa katselevan juuri sinun perääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aikamoinen maalaisjuntti. Miksi sinä tuijotat sinua tuijottavia miehiä? Naisetko eivät koskaan katsele vieraisiin pöytiin?
Kaikesta sitä ihmiset jaksavatkin ahdistua.
En tuijota niitä miehiä mutta kyllä sen lopulta tajuaa itse kukin jos joku katsoo lii-an pitkään ja tarkoitus onkin juuri näillä miehillä saada tuijotuksen kohde se tajuamaan. Olenkin joskus miettinyt että mitä tapahtuisi jos jatkaisin itse sitä tuijotusta mieheen päin.. Ehkä pitää testata;) mutta aloituksen tarkoitus olikin avata kaikkien naisten silmiä. Minua ahdistaa kun varattu mies katsoo, olen sen verran vanhanaikainen siinä mielessä. AP
Parhaita ovat nämä tapaukset, missä pariskunta on yhdessä ja nainen selittää innoissaan esimerkiksi vauvaprojektia. Samaan aikaan mies tiirailee minua ihan avoimesti yrittämättä edes peitellä sitä. Eikä nainen vieressä tajua yhtään mitään. Vastenmielisiä tuollaiset ukot. Itse lähinnä miettii, että milloinkohan se pettää, jos ei jo ole.
No, haastaan sinut...riittääkö pokkasi? Teet jonkun hölmön eleen, kun huomaat jonkun katsovan.
t. tavattoman monta kertaa vasta puolen nolannut
Minäkin tiirailen ihmisiä, naisia ja miehiä. Omaani en silti vaihtaisi.
Kaiken lisäksi - joskus jopa varatut - naiset lukevat joskus romanttisia kirjoja tai katsovat parisuhteista kertovia elokuvia/sarjoja. Ai että tekisi mieli käydä näpäyttämässä sormille!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiirailen ihmisiä, naisia ja miehiä. Omaani en silti vaihtaisi.
Hyvä niin:) toivottavasti muutkin ajattelevat kuin sinä. AP
Mä katon miehiä ja naisia. Ja hymyilen aina yli leveästi, kun huomaan miehen katselevan jotain hyvännäköistä naista. Tiukka ja herkullisen näköinen peppu varsinkin kiinnittää molempien huomion. Mmmm.
Joskus saatan jopa yllyttää, että kato mikä tuolla menee.
Mutta mulla onkin itsetunto kohdallaan, eikä mieskään suutu jos katselen kuumia miehiä ohimennen.
Vierailija kirjoitti:
Mä katon miehiä ja naisia. Ja hymyilen aina yli leveästi, kun huomaan miehen katselevan jotain hyvännäköistä naista. Tiukka ja herkullisen näköinen peppu varsinkin kiinnittää molempien huomion. Mmmm.
Mutta mulla onkin itsetunto kohdallaan, eikä mieskään suutu jos katselen kuumia miehiä ohimennen.
Ihme touhua teillä sitten. Mietipä jos sinulle tehtäis tuota mitä te näköjään harrastatte. AP
Kyllähän sitä on pantu merkille, esim. kaupassa tai kadulla kun kulkee ja vastaan tulee pariskunta niin kyllä mies katsoo useimmiten silmiin, vierellä kulkeva nainen ei huomaa tai välitä. En ole mikään hemaisevan seksikäs pörröpää mutta ihan kivannäköinen nainen ja luulenpa että tuo katse ja naisten mittailu on miehille jotenkin luontaista. Erityisesti oman ikäiset ja vanhemmat miehet katsoo, ja nimenomaan silmiin, ei niinkään nuoret tai alle kolmekymppiset. Kun olen tämän huomannut yksin liikkuessani, niin on tullut seurattua myös omaa miestä sivusilmällä kun yhdessä liikutaan. Kyllä sekin katsoo, ja minäkin saatan samassa tilanteessa tsekata miehiä. Se on ihan harmitonta ja luonnollista. Kyllä naisetkin joskus saavat minun katseeni, ilman että siinä on mitään sen kummempaa kiinnostusta. Kyse on vain ympäristön ja ihmisten tarkkailusta ja huomiosta. Eihän sitä voi laput silmillä vaeltaa, tai katsetta aina maahan luoda kun vastakkaisen sukupuolen edustaja tulee vastaan.
Mutta ei siitä nyt tarvitse porua nostaa jos varattu mies katsoo kaupassa sua, hymyile vaan takaisin ja miehen päivä voi olla pelastettu. Ei se tarkoita että mies olisi vaimoaan pettävä sika ja sinä joku uhri. Kummasti se, että joku katsoo silmiin ja kroppaakin tiiraa, voi olla itselleni mielen nostattaja ja tuo tunteen että ei ole ihan näkymätön muille.
Jo katseleminen on pettämistä? Niinhän se menee, että kun näen rannalla hyvännäköisen miehen, heivaan pitkäaikasen liittoni kaivoon ja jätän lapseni miehelleni, koska sixpack.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mulla onkin itsetunto kohdallaan, eikä mieskään suutu jos katselen kuumia miehiä ohimennen.Ihme touhua teillä sitten. Mietipä jos sinulle tehtäis tuota mitä te näköjään harrastatte. AP
Jaa, jos joku katsoo perääni tai kehoittaa kumppaniaan katsomaan, koska näytän hyvältä? Minä ainakin ilahdun ja hymyilen takaisin, jos huomaan. Maailma on täynnä kauniita asioita ja ihmisiä, en ymmärrä miksi niitä täytyisi piilotella tai leikkiä sokeaa.