Vieläkä joku tänä päivänä luulee ettei miehet katsele myös muita naisia?
Olen lopen kyllästynyt näihin aviomiehiin/perheellisiin. Itsekin olen naimisissa. Saahan sitä katsoa ketä katsoo... Mutta jotenkin säälittää ne miehet jotka vaan töllistelet esim. Kaupassa tai muualla. Olen tätä kautta tajunnut itse jo vuosia sitten sen, että kyllä vaan miehet katselee muita naisia. En tiedä sitten tajuaako naiset tätä ollenkaan. Voiko ne olla niin sokeita etteivät näe sitä. Ja joo en voi sanoa edes etteikö omakin mieheni katselisi kun kaunis nainen vastaan tulee, mutta se harhaluulo ettei varattu mies katsele muita. Huh huh. Joskus tekis mieli näpäyttää näitä miehiä oikeasti... Kävellä esim kaupassa niiten luo ja sanoa suoraan. Törkeän suoraan ja selvästi tekevät sitä vaikka puoliso paikalla. Ei voi olla itse huomaamatta vaikka haluaisinkin!!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ihmisen luonteeseen kuuluu tarkkailla ympäristöään.
Ja jos katse nyt viipyy hetken toisessa ihmisessä, niin mitä sitten?
Teet itsestäsi pellen jos alat kaupassa raivoamaan tuntemattomille.
Niin no eikö nämä miehet tee itsestään pelleä kun eivät osaa olla tölläämättä. Myös minulla on oikeus asioida kaupassa ilman töllistelyä. En nyt menis sanomaan kuitenkaan mutta joskus olis sekin oikein kun jatkuu vaan se toiminta.. AP
No tämäkin vielä :( Ei muuta kuin silmälaput muutenkin juroille suomalaisille. Just kiinnitin huomiota pari viikkoa sitten Sakassa ja Ruotsissa käydessäni, miten eri tavalla ihmiset katselevat ympärilleen, tarkkailevat muita ihmisiä (positiivisesti). Suomessa mennään eteenpäin pääasiassa pää niskalukossa, eikä vilkuilla paljon sivuille.
Hymyä flirttiä katseita lisää arkeen!
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä kautta tajunnut itse jo vuosia sitten sen, että kyllä vaan miehet katselee muita naisia. En tiedä sitten tajuaako naiset tätä ollenkaan.
Mikä sinut saa kuvittelemaan, että muut naiset olisivat sinua tyhmempiä tai sokeampia??
Minä ottaisinkin niin surkean miehen, ettei hänen katseluillaan olisi mitään väliä, koska kukaan muu nainen ei häntä huolisi.
Minä en vieläkään ymmärrä millä tavalla katselemiseen AP tässä viittaa. Siis tuijottavatko ne tuntemattomat miehet kuola valuen AP:n rintoja tai muita intiimimpiä ruumiinosia, vai miten?
Itse olen 3-kymppinen naimisissa oleva nainen, ja katson yleensä ympäristössäni kaikkia ihmisiä sukupuolesta riippumatta silmiin. En siis yritä iskeä ketään enkä ottaa kontaktia, vaan se on vain mielestäni ihan normaali tapa rekisteröidä samassa tilassa olevt kanssaihmiset. Joskus joku hymyilee ja hymyilen takaisin, ehkäpä tulee jokunen sanakin vaihdettua. Edelleen, ei iskemistä eikä mitään vonkaamista, vaan normaalia kohteliasta kanssakäymistä. Mieheni käyttäytyy samalla tavalla. En olisi sen perusteella laittamassa hänelle silmälappuja, ettei katse vain vahingossakaan ajautuisi keneenkään muuhun naiseen kuin minuun.
Ap sinua katsovat miehet siksi, että olet nainen. Vastaavasti naiset katsovat miehiä, mutta sitä et huomaa, koska et ole itse nuori komea mies.
Oma henkilökohtainen kokemuksesi on siis sanotaanko riittämätön vetämään maailmasta sellaisen johtopäätöksen, että katselijat olisivat miehiä ja katsottavat olisivat naisia. Loogisesti voit vain vetää johtopäätöksen, että enemmistö ihmisistä on heteroja ja katselee 'sillä lailla' vastakkaista eikä omaa sukupuoltaan.
N46
Luulenpa, että juuri joku tuollainen katseista ahdistunut tyyppi keksi joskus hienon ratkaisun: peitetään koko nainen säkkiin niin ettei näy kuin silmät, jos edes nekään! No ei kiitos, mieluummin ne katseet kuin epämukavat ja epäkäytännölliset säkkiviritelmät. Katsominen on ihmiselle luonnollista, enkä minä nyt siitä pahastu jos joku katsoo sekunnin murto-osaa kauemmin. Se ei toki enää tunnu kivalle, jos oikein suu auki jäädään tollottamaan ja käännytään vielä katsomaan taaksepäin, kun olen mennyt ohi. No ei tuollaisia tolloja sentään kovin monta ole, joten kyllä niidenkin kanssa pärjäillään.