Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä voi vielä kutsua itseään nettitreffeillä pojankoltiaiseksi?

Vierailija
10.10.2016 |

Minä olen 37 ja olen vähän ajatellut, että ottaisiko sen sanan profiilitekstistä pois.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Vierailija
2/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojankoltiaiseksi itseään kuvaileva kandidaatti päätyisi suorinta tietä roskakoriin, kuten myös herrasmieheksi itseänsä kutsuva. Iästä riippumatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ota pois. Et ole kun 20 vuotta myöhässä!

Vierailija
4/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojankoltiaiseksi voi kutsua itseään jos on alle 12-vuotias. Heillä taitaa tosin harvemmin olla deitti-ilmoituksia netissä.

Vierailija
5/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pois. Minua ainakin ihmetyttää, mikä vimma miehillä on antaa ymmärtää olevansa keskenkasvuisia, tosi monilla joku "miehenalku" tms, vaikka naiset kai yleisesti ottaen hakevat ihan aikuista miestä kumppaniksi.

Vierailija
6/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa kyseinen ilmaisu on sopiva yli 50-vuotiaille henkisille pikkupojille.

Vierailija
7/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana.

Vierailija
8/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, hyvä vitsi:) Mutta vakavasti puhuen näyttää siltä, että moni mies ei tajua karkottavansa noin 95% naisista pois jo heti sanoilla poika, poikamainen, nuorukainen, herrasmies jne. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on vuosiltaan keski-ikäinen mutta nimittää itseään pojaksi treffi-ilmoituksessa. Jostain syystä naiset eivät juuri koskaan taida esitellä itseään vaikkapa 50-vuotiaaksi tytön tylleröksi.

Vierailija
9/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään iässä, yäk.

Tosi huonot mielikuvat tulee etenkin aikuisesta ihmisestä, joka kutsuu itseään pojankoltiaiseksi.

No, mun ikäisillä miehillä ei onneksi ole vielä tarvetta vaikuttaa mitenkään nuorilta ja viriileiltä tapauksilta, eli en ole törmännyt miehiin jotka heittäisivät itsestään jotain tollasta mukahauskaa ja "nuorekasta" läppää.

Mutta siis ällöä se olisi jo 20-vuotiaaltakin nimittää itsensä joksikin pojankoltiaiseksi.

N24

Vierailija
10/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu omasta huumorintajustasi.

Jos olet moottoripyöräilevä ja spontaani "nuori" jolta ei puutu heittäytymiskykyä ja "pojankoltiainen" on läppä niin anna olla vain.

Vierailija
11/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppisestä ylöspäin. Sitä ennen olevat ovat pojanklobbeja.

Vierailija
12/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah, hyvä vitsi:) Mutta vakavasti puhuen näyttää siltä, että moni mies ei tajua karkottavansa noin 95% naisista pois jo heti sanoilla poika, poikamainen, nuorukainen, herrasmies jne. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on vuosiltaan keski-ikäinen mutta nimittää itseään pojaksi treffi-ilmoituksessa. Jostain syystä naiset eivät juuri koskaan taida esitellä itseään vaikkapa 50-vuotiaaksi tytön tylleröksi.

Hahah täälläkin:)

5-kymppinen tädintyllerö

Vierailija
13/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojankoltiaiseksi itseään kuvaileva kandidaatti päätyisi suorinta tietä roskakoriin, kuten myös herrasmieheksi itseänsä kutsuva. Iästä riippumatta. 

Eipä kovin suuri menetys jos tiukkis ei tykkää.

Vierailija
14/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Naapurin täti yleensä sanoo jonkun muun tenavaa koltiaiseksi, muttei aikuinen, vakavastiotettava mies koskaan itsestään. Se on vain tekopirteää. 

Vierailija
15/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu omasta huumorintajustasi.

Jos olet moottoripyöräilevä ja spontaani "nuori" jolta ei puutu heittäytymiskykyä ja "pojankoltiainen" on läppä niin anna olla vain.

MC Pojankoltiainen

Vierailija
16/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei toimi. Itse 33v ja jos pitäisi alkaa tässä kumppania etsimään netistä (naimisissa olen), niin kyllä kaikenlaiset pojankoltiaiset ja viriilit ikäisekseen jäisi heti pois. Ei, Ei ja ei.

Jos olet 37v niin ole mies.

Vaihda vaikka tekstiin "mies, joka kantaa vastuun itsestään ja tarvittaessa myös toisista". Niin aikuisen kuuluisi tehdä.

Vierailija
17/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö minipeenikset etsi nimenomaan tiukkiksia? HAHAA!

Vierailija
18/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä autistisesti vastauksia lukiessa.

-ap

Vierailija
19/19 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö minipeenikset etsi nimenomaan tiukkiksia? HAHAA!

Totta kyllä, että toisilla menee suu niin tiukasti mutruun, että se vaikuttaa pilluun asti. Aika ikäviä ihmisiä siitä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan