Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmannin asiakasprofiiliin ei sovi 1500€/kk tienaavat...sanoo vartija.

Vierailija
10.10.2016 |

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuka enää kaupoissa käy. Ebayn kautta saatte saman tuotteen samaan hintaan kun kauppias sen ostaa eli 1/10 - 1/15 vähintään.  Esim. kännykkäkuoret tulee kiinasta kotiin kuljetettuna kahteen euroon ja on just niitä samoja kuin sonerakauppa myy täällä.  

Vierailija
22/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse sopia kenenkään profiiliin. 

Taas on tullut se keltainen TAVARAHELVETTI katalogi. Kukaan ei oikeasti tarvitse sitä tavaramäärää .

Minulla on tänäänkin 7 vuotta vanha laadukas talvitakki, jonka ostin -70% alessa (OVH 1600euroa oli). 

Osta kerralla laatua ja superalesta. säästät pitkän pennin. 

Laita säätyneet rahat osakkeisiin ja nauti. Nauti siitä, että rikkaat ei enää rikastu jatkuvasta ostelusta. 

Osta vain -50% alesta. Ja rikastu itse ja anna teollisuuden valtaeliitin köhtyä. 

Ei kukaan kuvittele että joku ostaa ne kaikki tavarat, mutta toivovat että joku ostaa jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse sopia kenenkään profiiliin. 

Taas on tullut se keltainen TAVARAHELVETTI katalogi. Kukaan ei oikeasti tarvitse sitä tavaramäärää .

Minulla on tänäänkin 7 vuotta vanha laadukas talvitakki, jonka ostin -70% alessa (OVH 1600euroa oli). 

Osta kerralla laatua ja superalesta. säästät pitkän pennin. 

Laita säätyneet rahat osakkeisiin ja nauti. Nauti siitä, että rikkaat ei enää rikastu jatkuvasta ostelusta. 

Osta vain -50% alesta. Ja rikastu itse ja anna teollisuuden valtaeliitin köhtyä. 

Minulla on 10 vuotta vanha laadukas talvitakki, josta maksoin 5 euroa kirpparilla. Hyvin pärjää vielä -30 asteessa. 

Vierailija
24/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon voi asioita vääristellä?

Antto Terras, entinen myymäläetsivä. Ei siis vartija, kuten täällä aina lukee. Vartijoilla on vähän erilainen työnkuva, vaikka toki samojen asioiden kanssa ovat tekemisissä myös. Vähän sama, kuin sanoisi kätilöä lähihoitajaksi.

Terras myös kertoo tuossa kirjassa, että monet varkaat olivat virolaisia. Muistaakseni siellä oli esimerkki myös tuollaisesta esimerkkitapauksesta, jos virolainen ysärituulipuvussa oleva mies on kiinnostunut tyyliin Rolexeista, niin ei välttämättä siksi, että olisi just säästänyt sitä varten.

Vierailija
25/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan yli tuon maagisen 1500 e ja useampi sen alle jäävä tuttavani taas pukeutuu siistimmin ja merkkivaatteisiin, että ei tuo rahamäärä mitään kerro. Lisäksi kuka vain voi säästää tai ottaa pikavippejä. Monilla teineilläkin näkee 500-1000 e laukkuja, vaikka tuloja ei ole ollenkaan, tai sitten ne ovat vain kesätöistä. Ja jos vielä Hulluista Päivistä puhutaan, niin silloinhan Stokkalla käyvät kaikenlaiset ihmiset, eivätkä vaan ne Eiran minkkiturkit. Harvat miljonääritkään pukeutuvat erityisen hienosti, vaikka varmaan vaatteet laatua ovatkin, esimerkiksi Mark Zuckerberg näyttää varmaan alle 1500 e tienaavalta.

Mielestäni ei ole ihmeellistä ottaa Hulluilta Päiviltä kahta kappaletta sitä kalliimpaa tavaraa, koska joku saattaa hakea sellaisen kaverilleen, joka ei päässyt paikalle aamusta jonottamaan tai pistää nettiin myyntiin.

Vierailija
26/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on taas tuota asenteellista idiotismia. Pukeutumisesta ei voi päätellä varallisuutta. Tosiasiassa persaukiset huijarit tuppaa pitämään asusteensa moitteettomana ja huoliteltuna koska aina riittää idiootteja jotka kuvittelee että jos kaverilla on siisti puku, kiiltävät kengät ja pukuun sopiva rikas asenne niin lompakossakin on rahaa.

Toisaalta sillä ei ole juurikaan merkitystä mitä joku vartija on mieltä kunhan se vartija tajuaa olla möläyttämättä sitä mielipidettään ääneen. Liikkeen omistajat ei tykkää siitä että joku haukkuu potentiaalisia asiakkaita julkisuudessa.

Vierailija
27/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä luetun ymmärtäminen noin heikkoa? Missään ei sanottu että 1500€ kk tienaavat eivät saisi asioida stoccalla

Ei sanottu ei. Sanottiin vaan että ne on rikollisia

Vierailija
28/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä luetun ymmärtäminen noin heikkoa? Missään ei sanottu että 1500€ kk tienaavat eivät saisi asioida stoccalla

Vartija väittää näkevänsä päällepäin ihmisen kuukausitulot. Lisäksi hän päättelee, että tietyn näköinen ihminen on todennäköisemmin varas kuin ostaja. En asioisi liikkeessä, jossa minut ulkonäköni perusteella profiloidaan varkaaksi.

Nyt on jo ällistyttävää sontaa Stockmann!

Vierailija
29/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saatiin heti viikon alkuun syy pahoittaa mieli. Kai fb-ryhmä jo lynkkaa vartijaa?

Vierailija
30/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai , ammattitaitoinen vartija??

Ulkonäkö ja tulotaso eivät kerro sitä, aikooko / varastaako joku jotain.

Varkaita on ihan joka tuloluokassa. Vain aloitteleva vartija voisi ajatella noin.

t.vartija 30v kokemuksella

Vierailija
31/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat hermostuivat, koska tienaavat sen 1500/kk ja näpistelevät kaupoista. :D

Vierailija
32/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se huomattu jo palvelustakin millaista väkeä Stockalle kaivataan.... Äidilläni normivaatteet: ei palvelua. Kerran meni sitten korkkareissa ja minkkiturkki päällä ja monta myyjää oli heti nuoleksimassa. Äiti tienaa 1500e. Eipä paljon Stockalla käydä :D

Vierailija
33/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULI PAHA MIELI VAATIN LAHJA KORTTIA STOCKALLE MIELI PAHAN TAKIA.

Vierailija
34/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon mennyt Stockmannille minkä näköisenä vaan ja viihtynyt. Turha leikkiä, että Suomi olisi joku Amerikka :D Kyllä Suomessa puliukotkin saa heilua paraatipaikoilla. Johonkin intiimiin luksuslaukkuliikkeeseen en välttämättä menisi kytättäväksi, mutta Stockmann on iso tavaratalo...

Vierailija
35/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mielen osoitus pystyyn!!! Petteri Orpon ja kuka lie rkpssä on sanouduttava irti köyhien profiloinnista. A-studioon teema ilta aiheesta ja jan Andersson juontamaan ja lässyttämään!!!

Vierailija
36/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaiden profilointi varkaaksi, oli syy mikä tahansa, pitäisi olla salaisuus ja ei siitä pitäisi edes vartijakollegoiden kesken puhua.

En tiedä sanotaanko uutta vartijaa/etsivää orientoidessa, että vaikkapa sisään tulevia romaneja pitää seurata kuin hai laivaa, mutta kyllä tuossa saa sellaisen kuvan, että jos uskalletaan puhua ihan niin tavallisesta ihmisryhmästä varkaana, kuin alle 1500 tienaavista, niin sitten varmaan monet eri kansalaisuudet ja erityyliset ihmiset ovat automaattisesti epäiltyjä.

Kuvittelisin, että stokkalla useimmat näpistelijät ovat niitä hyvätuloisia, jotka hakevat jännitystä tai suorastaan kokevat, ettei heidän tarvitse alentua maksamaan.

Vierailija
37/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin olisi oikeasti, ettei alle 1500€ tienaavat sovi asiakasprofiiliin, niin me 0 €/kk itse tienaavat kotirouvat emme sopisi Stockalle, mutta näinhän ei ole. Harva se viikko käymme First-kortteinemme ja kukin pukeutuu aivan niinkuin itse tahtoo. Esim minä kuljen kohta 10 v vanhassa lempi takissani.

Vierailija
38/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antto Terras ei siis enää työskentele Stockmannilla myymäläetsivänä, eli ei mielipiteineen mitenkään edusta tavarataloa.

Vierailija
39/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä saanut aina kaupassa kuin kaupassa palvelua oli päällä rennot vaatteet tai kun on ollut vaatteet viimeisen päälle..

Vierailija
40/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tienaan yli tuon maagisen 1500 e ja useampi sen alle jäävä tuttavani taas pukeutuu siistimmin ja merkkivaatteisiin, että ei tuo rahamäärä mitään kerro. Lisäksi kuka vain voi säästää tai ottaa pikavippejä. Monilla teineilläkin näkee 500-1000 e laukkuja, vaikka tuloja ei ole ollenkaan, tai sitten ne ovat vain kesätöistä. Ja jos vielä Hulluista Päivistä puhutaan, niin silloinhan Stokkalla käyvät kaikenlaiset ihmiset, eivätkä vaan ne Eiran minkkiturkit. Harvat miljonääritkään pukeutuvat erityisen hienosti, vaikka varmaan vaatteet laatua ovatkin, esimerkiksi Mark Zuckerberg näyttää varmaan alle 1500 e tienaavalta.

Mielestäni ei ole ihmeellistä ottaa Hulluilta Päiviltä kahta kappaletta sitä kalliimpaa tavaraa, koska joku saattaa hakea sellaisen kaverilleen, joka ei päässyt paikalle aamusta jonottamaan tai pistää nettiin myyntiin.

Voi luoja. Siis tottakai kuka tahansa saa OSTAA mitä vaan! Ei siitä tule kellekään mitään seurauksia, oli ihan minkä näköinen vaan!! Artikkelissa vaan kerrottiin, mikä herättää huomion, koska se usein saattaa viitata siihen,että ollaan varastamassa tavaraa. Ja tämä lausunto pohjautuu etsivien kokemuksiin, eli niin on useasti käynyt.

Ei siis ole mitään ongelmaa jos poistut maksaen kassan kautta, näytitpä sitten köyhältä tai rikkaalta.

Miksi ihmiset tästä herneen vetää nenäänsä? Porukka tuntuu käsittävän tekstin niin että jos näytät köyhältä ja maksat ostokset, niin pidetään silti rikollisena. Ei niitä kiinnosta se, mistä sun raha on sulle tullut. Eivät ne siellä viattomia maksavia asiakkaita käy nappaamassa kiinni. Ainoastaan lähtevät niiden perään jotka lähtevät MAKSAMATTA. Se on se pointti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan