Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmannin asiakasprofiiliin ei sovi 1500€/kk tienaavat...sanoo vartija.

Vierailija
10.10.2016 |

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001926823.html

Paljonkos vartija tietää kuussa?

*Tienaa

Vierailija
2/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vartija on kyllä aiheuttanut paljon pahaa Stockan julkisuuskuvalle. En jaksa uskoa, että konsernihallinnossa oltaisiin oikeasti sitä mieltä, että pysykää poissa te pienituloiset. Nyt jollain tavaratalon vartijalla on noussut vähän pissaa hattuun ja kertoo avoimesti asioita, joita ei pitäisi julkisuuteen kertoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas väärensit uutisen..

Vierailija
4/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä luetun ymmärtäminen noin heikkoa? Missään ei sanottu että 1500€ kk tienaavat eivät saisi asioida stoccalla

Vierailija
5/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin seuraavalla shoppailu kierroksella laittaa ykköset päälle, jos vaikka satun kävelemään Stockan läpi, niin en häiritse vartijoiden päivää.

Vierailija
6/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä luetun ymmärtäminen noin heikkoa? Missään ei sanottu että 1500€ kk tienaavat eivät saisi asioida stoccalla

Ei, siellä ainoastaan sanottiin, että ne jotka näyttävät 1500 e/kk tienaavilta eivät saisi katsella kalliita esineitä. Enkä tippaakaan väitä, etteikö tuo olisi varmasti ihan hyvä vihje vartijalle. Ammattitaitoinen ihminen vaan ymmärtää, ettei tuollaisia asioita sanota julkisesti ääneen silloin, kun edustetaan omaa työnantajaa!

Vierailija
7/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimpahan entistä paremman syyn kiertää Stockmann kaukaa, olen muutenkin boikotoinut siitä lähtien kun ylpeillen ottivat halal-lihaa myyntiin muslimeja varten. T. nykyinen työtön, ennen 1300€/kk tienannut, siis varas.

Vierailija
8/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten erottaa paljonko kukin ansaitsee? Mulla on miehen rinnakkaiskortti, istuvat ja kalliit vaatteet ja silti tienaan noin 1500 €/kk. Ostelen myös tonnin tuotteita miehen piikkiin. Siinäpä vasta pulma vartijalle ratkaistavaksi.

Vierailija
9/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin 1500€.

Vierailija
10/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, siellä ainoastaan sanottiin, että ne jotka näyttävät 1500 e/kk tienaavilta eivät saisi katsella kalliita esineitä. Enkä tippaakaan väitä, etteikö tuo olisi varmasti ihan hyvä vihje vartijalle. Ammattitaitoinen ihminen vaan ymmärtää, ettei tuollaisia asioita sanota julkisesti ääneen silloin, kun edustetaan omaa työnantajaa!

Ei siinä edes sanottu noin. Vaan että se kiinnittää huomion. Jos olet autokaupoilla ja pariskunta ajaa Bentleyllä pihaan ja mamma astuu ulos monen tonnin turkki päällä ja alkaa katselemaan 200€ -85vm ruostunutta Toyota corollaa, kyllä sekin pistää silmään.

Vierailija
11/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?

Vartijahan toteaa että jos tyyppi näyttää siltä että tienaa 1500€/kk, niin sellainen ei ole ostamassa kahta tonnin ostosta, vaan on kiinnostunut niistä muussa mielessä.

Asiakaskuntaahan hän ei ole mitenkään rajaamassa, kyllä stocmannista löytyy halvempaa ostettavaa köyhillekkin.

Vierailija
12/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten erottaa paljonko kukin ansaitsee? Mulla on miehen rinnakkaiskortti, istuvat ja kalliit vaatteet ja silti tienaan noin 1500 €/kk. Ostelen myös tonnin tuotteita miehen piikkiin. Siinäpä vasta pulma vartijalle ratkaistavaksi.

Vartijan silmissä et näytä 1500€ tienaavalta.

Vierailija
13/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sopia kenenkään profiiliin. 

Taas on tullut se keltainen TAVARAHELVETTI katalogi. Kukaan ei oikeasti tarvitse sitä tavaramäärää .

Minulla on tänäänkin 7 vuotta vanha laadukas talvitakki, jonka ostin -70% alessa (OVH 1600euroa oli). 

Osta kerralla laatua ja superalesta. säästät pitkän pennin. 

Laita säätyneet rahat osakkeisiin ja nauti. Nauti siitä, että rikkaat ei enää rikastu jatkuvasta ostelusta. 

Osta vain -50% alesta. Ja rikastu itse ja anna teollisuuden valtaeliitin köhtyä. 

Vierailija
14/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miltä muka näyttää 1500e tienaava? Tiedän monia jotka ei tienaa välttämättä tuotakaan mutta ovat sen näköisiä että heidän tienestit voisi olla vaikka 5000e. Eikä kaikki rikkaatkaan kyllä aina kulje vain priimaa päällä.

Vierailija
15/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka Giganttiin tulee joku pulsu likaisissa ja paskaisissa vaatteissa ja nappaa pari MacBoocia á 1300€ kainaloonsa, niin ei kukaan kuvittele että hän aikoo ostaa ne. Ihan sama juttu Stocmannilla.

Vierailija
16/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ihan hyvätuloinen, mutta en panosta vaatteisiin tai asusteisiin juuri ollenkaan, kun ne eivät vaan kiinnosta ja pärjään halvalla markettikamalla ihan hyvin. Sen sijaan käpistelen mielelläni Stockmannilla kallista elektroniikkaa ja olen ostanutkin sitä sieltä. Hyvä ettei tuo vartija tullut lyömään rautoihin, kun vaatteideni perusteella minulla ei olisi pitänyt olla mihinkään sellaiseen varaa. :D

Vierailija
17/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miltä muka näyttää 1500e tienaava? Tiedän monia jotka ei tienaa välttämättä tuotakaan mutta ovat sen näköisiä että heidän tienestit voisi olla vaikka 5000e. Eikä kaikki rikkaatkaan kyllä aina kulje vain priimaa päällä.

No tuo oli tietysti karkea yleistys, mutta ihan kokemusperäisesti vartijat ovat oppineet katsomaan asiakkaista että ketä kannattaa epäillä myymälävarkaaksi. Ihan sama juttu kuin poliiseilla että jos vastaan tulee klommoinen vanhan romu, niin on todennäköisempää että sitä ajaa kortiton rattijuoppo, kuin tuliterällä sadan tonnin autolla. Tai jos uudella autolla tulee vastaan joku pulsun näköinen epäsiisti henkilö, niin suurempi mahdollisuus että auto on luvatta lainassa.

Vartijat ja poliisit reagoivat poikkeavuuksiin.

Vierailija
18/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto vai netto 1500e?

Vierailija
19/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001926823.html

Paljonkos vartija tietää kuussa?

*Tienaa

Miksi "korjasit"? alkuperäinen oli oikein

Vierailija
20/82 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen ihan hyvätuloinen, mutta en panosta vaatteisiin tai asusteisiin juuri ollenkaan, kun ne eivät vaan kiinnosta ja pärjään halvalla markettikamalla ihan hyvin. Sen sijaan käpistelen mielelläni Stockmannilla kallista elektroniikkaa ja olen ostanutkin sitä sieltä. Hyvä ettei tuo vartija tullut lyömään rautoihin, kun vaatteideni perusteella minulla ei olisi pitänyt olla mihinkään sellaiseen varaa. :D

Ei kai se sua nyt rautoihin tule lyömään hyvänen aika, mutta seuraa ehkä sen että menetkö sen ottamasi tuotteen kanssa kassalle, vai onko se salaperäisesti kadonnut kun poistut liikkeestä maksamatta sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi