Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos luitte P-N Kaupin ja miehen viikon intian matkasta?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan sopivia adoptiovanhemmiks? Omia kun saa tehdä kuka vaan, mutta adoptiovanhemmat syynätään niin tarkkaan.

Sitä minäkin, että mitä se kirjoittaa nuo jutut joka paikkaan, kun tietää että arvostellaan. Kai se vaan hakee huomioo.

Vierailija
2/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään lastenhoitaja tai isovanhempi ei pysty korvaamaan vanhempien puuttumista, vaikka olisivat kuinka läheisiä ja tärkeitä toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miks ei kommentoida Lehtomäkeä tai Jyrki Kataista. Juuri siksi kun ne ei jokapuolella tuo itseään esille tuommoisina supervanhempina.

Vierailija
4/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lapsilla ainakin on. Ella-Miina ja Otso-Antero. Ei mitään tekemällä tehtyjä ulkolaisväännöksiä vaan rehellisiä suomalaisia nimiä.

Vierailija
5/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kauppi sentään olis voinut antaa lapsilleen ulkolaisenkin nimen kun ovat niin kansainvälisiä eikä ole edes -nen päätteinen sukunimi.

Vierailija
6/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuta läheisyyttä sitten heidän perheessä ei olekaan. Tulevat sen sitten huomaamaan, kun lapset kasvaa, että pieleen meni. Lapsia ei kiinnostakaan omat vanhemmat ja he ovat täysin vieraita toisilleen.

Vierailija
7/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

08.02.2006 - Minnis

Kysymys: Hei!

Mitä mieltä olet kollegasi Piia-Noora Kaupin tavasta yhdistää äitiys ja ura?

Vastaus: Se on haastavaa, ja ihailen suuresti hänen sinnikkyyttään. Itsekin halusin yhdistää nämä, mutta eri lailla. Kaikkea ei nimittäin tarvitse tehdä yhtä aikaa. Asioita voi tehdä peräkkäinkin, ja silloin on helpompi keskittyä täydemmin siihen mitä tekee.

Olin useiden vuosien ajan rauhallisesti omaan tahtiini opiskeleva päätoiminen kotiäiti, ja se on asia josta olen elämässäni hyvin onnellinen. Pidän kolmea elämäniloista lasta suurimpana saavutuksena urallani - kaikki muu tulee kaukana perässä.

Kunnioitan ihmisten omia ratkaisuja, enkä halua tarjota omaa malliani. Mutta siitä olen kiitollinen, että itse sain etuoikeuden nähdä lasteni kasvavan - miten paljosta jää paitsi jos ei näe arkisia juttuja ja ole paikalla kun lapsi oppii uusia sanoja ja tekee ainutkertaisia oivalluksiaan.

Kokoomuslainen kansanedustaja Hanna-Leena Hemming, viiden lapsen äiti, suositteli muuten eilen samaa: hän totesi että opiskelu ja äitiys on helpompi yhdistää kuin työelämä ja pienten lasten äitiys.

Vierailija
8/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös järvinen ole -nen päätteinen?

Vierailija
9/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiseltä ja joka paikkaan kerkiävältä tyypiltä tuntuu, mutta kuinka kauan tuota jaksaa? ja mitähän sitten tapahtuu..?

Ihmettelen hänen perheensä lastenhoitokuvioita ym., mutta eipä nekään mulle kuulu, eikä muillekaan sen puoleen. Jaksamista vain ihmettelen ja mietin, kauankohan jaksaa..

Vierailija
10/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomitse Kauppia, vaan päinvastoin sanoo, että itse teki toisin. Sitä hän juuri korostaa tuossa vastauksessaan, että jokaisella on oma mallinsa.

Vierailija
11/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo burnoutistaan jossain lehdessä. ei tuota menoa kukaan voi jaksaa.

Vierailija
12/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut lapsetkin monta kertaa. Molemmat ovat mitä tyytyväisimpiä, tosi onnellisia lapsia. Piitun perheellä ei todellakaan ole mitään hätää eikä hänen arvoissaan ole vikaa. (Ja turha sanoa, että taas joku hänen äänestäjänsä: Olen äänestänyt vaaleissa milloin mitäkin, en todellakaan ole mikään kokoomusihminen)

Tiedän, ettei Piitulla todellakaan mene ura perheen edelle. Hän ei koskaan ole missään (ei julkisuudessa tai mulle yksityisesti) näin sanonut. Kaikki, jotka toisin väittävät, todistakaa kantanne, sillä olen aika varma tästä.

Piitu on oikeesti tosi hyvä äiti. Myös hänen ja hänen miehensä lähipiirille näkyvä kuhertelu ja huokuva onnellisuus on tosi harvinaista. Siitä - hyvästä kumppanuudesta - hänelle voi syystäkin olla kateellinen. Itse kun olen sinkku ja siitä huolimatta kovassa vauvakuumeessa...

Vierailija
13/87 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todista se!

Vierailija
14/87 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tosin aikana ennen lapsia. Ja korostan että tunsin hänet, emme olleet ystäviä. Minusta Piitu oli itsekäs, kova ja kylmä ihminen. EIkä kaikessa aivan rehellinenkään. Mutta lasten saanti usein muuttaa ihmisiä...tiedä häntä.

Vierailija
15/87 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tätä juttua jotenkin kauhistella? Luin sen kyllä, mutta en huomannut mitään ihmeellistä.

Vierailija
16/87 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lapset kaikennäköiseen tottuu, ja varmasti noita lapsia paljon rakastetaan...silti tuntuu vaan aika hurjalta noin pienen, varsinkin vauvan pompottaminen paikasta toiseen tuohon tahtiin...

Mutta en tiedä miten itse toimisin, jos olisi tuollainen työ...ehkä ihan samalla tavalla...en tiedä. No, onneksi ei ole moista, ja voin kantaa ainakin lasteni hoidosta hyvää omatuntoa.

Vierailija
17/87 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan jaksaa pumppailla ja silti maito riittää ihan hyvin.

Vierailija
18/87 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan nobody, eli ketä kiinnostaa, oletko joku Kaupin kateellinen ystävä joka aina laitat näitä aloituksia hänestä?

Vai onko mulla mennyt jotain ohi ja P-N onkin kiinnostava ja juoruttava julkkis?

Vierailija
19/87 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan noista Kaupin imetyksistä ollaan moneen kertaan kuultu. Ihan kuin se, että imettää, korvaisi kaiken muun.

Sama se mulle, kuka rouvan lapset hoitaa, mutta tuollainen olo mulle tulee, kun luen noita juttuja.

Vierailija
20/87 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan kuin se, että imettää, korvaisi kaiken muun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi